آموزش

رسانه های آموزشی و ارزشیابی

resanehaye-amoozeshi-va-arzeshyabi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رسانه های آموزشی و ارزشیابی”

رسانه های آموزشی و ارزشیابی

اسلاید 1: رسانه های آموزشی

اسلاید 2: اهداف:- مفهوم رسانه- تمایز رسانه آموزشی و وسایل کمک آموزشی- مزایای استفاده از رسانه ها آموزشی- عوامل موثر در انتخاب رسانه های آموزشی- آشنایی مقدماتی با انواع رسانه ها

اسلاید 3: رسانهبه معنای واسطه ، وسیله رابط ، حد فاصل و نقل و انتقال رسانه در معنای عام یعنی وسيله نقل و انتقال اخبار، پیام ها و اطلاعات وسایل یا پل های ارتباطی بین فرستنده و گیرنده پیام وسایل و ابزارهای انتقال دهنده پیام از فرستنده به گیرنده

اسلاید 4: - رسانه آموزشي :عوامل ،وسايل يا ابزاري گفته مي شود که کل محتواي آموزش را به فراگيران منتقل مي کند. - وسايل کمک آموزشي : کليه اشياء و ادواتي هستند که در کنار رسانه آموزشي براي تفهيم بهتر و بيشتر موضوع آموزش به فراگيرها بکارمي روند(در واقع تنها در بخشي از آموزش از آنها استفاده مي شود. مثال :‌معلمي که از نقشه جغرافيا استفاده مي کند. (رسانه آموزشي: معلم & وسايل کمک آموزشي:نقشه)

اسلاید 5: نقش حواس در یادگیری :یکی از علل استفاده از رسانه­ها و وسایل کمک آموزشی، نقشی است که حواس مختلف در یادگیری­دارند.75 درصد یادگیری از طریق کاربرد حس بینایی، 13 درصد از طریق حس شنوایی، 6 درصد از طریق حس لامسه، 3 درصد از طریق حس بویایی و 3 درصد از طریق حس چشایی صورت می­گیرد.

اسلاید 6: مزایای رسانه آموزشی :ايجاد انگيزه يادگيري و كمك به تداوم آن صرفه جويي در زمان آموزشارتباط آسان تر و تفهيم بهترشكل دهي تجارب يادگيري دست اول ويا نزديك به آن شكل دهي يادگيري سريع تر، عميق تر و پايدارتر شكل دهي تجارب يادگيري ناممكن تدوام بذل توجه فراگیر از طریق درگیر کردن حواس مختلففراهم ساختن یادگیری مستمر ایجاد فرصتهای برابر آموزشی برداشته شدن دیوارها بین مدارس و دنیای خارج

اسلاید 7: تحقيقات در مواجهه با رسانه ها: 1)گرايش فراگير به رسانه: گرايش مثبت سبب توجه و دقت بيشتر فراگير مي شود ودرگيري ذهني فراگير افزايش يافته که سبب يادگيري بيشتر مي شود. 2) برداشت فراگير از سطح دشواري يادگيري از يک رسانه: هر قدر براي يادگيري رسانه اي را دشوار و مستلزم صرف وقت و انرژي بيشتري بداند يا تلقي کند به همان ميزان يادگيري از طريق آن رسانه بيشتر مي شود.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید