پزشکی و سلامت

رسانه های عمومی، پزشکان و اخلاق پزشکی

resanehaye omomi va akhlagh dar pezeshki

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رسانه های عمومی، پزشکان و اخلاق پزشکی”

رسانه های عمومی، پزشکان و اخلاق پزشکی

اسلاید 1: رسانه های عمومی، پزشکان و اخلاق پزشکیحسام الدین ریاحیگروه اخلاق پزشکی د.ع.پ شیرازکمیته ترویج اخلاق پزشکی سازمان نظام پزشکی

اسلاید 2: رسانه ها Media ارتباطات رساندن پیام از فرد به فرد یا فرد به جمع یا جمع به جمع یا جمع به فرد در کانالی مشخص است که این کانال نام رسانه گرفته است. رسانه های عمومی یک سویه Mass Mediaمکتوب رادیو / تلویزیون رسانه های تعاملیفردی Tel/ Emailشبکه های اجتماعی weblog youtube facebookو viber

اسلاید 3: رشد رسانه ها : مهارنشدنی رسانه رکن چهارم دموکراسی (کنترل فساد در ابعاد منطقه ای ، ملی و بین المللی )ماجرای جراحی نیمه کاره رها شده در آذربایجان و بازتاب در رسانه های مکتوب تردید در سالم بودن روغن پالم و زلزله در صنعت لبنیات ویکی لیکس .... آزمایش واکسن ها در آفریقا / نظریه پدید آمدن ابولا با هدف کاهش جمعیت ....

اسلاید 4: حضور ما در رسانه ها 1 سرگرمی و تفریح .... تم قصه و سریال و طنزها رادیو و تلویزیون : صبح جمعه با شما و ساختمان پزشکان / کار جدید مهران مدیری: اتاق عمل (مسبوق به سریال شوخی کردم و ...)حضور وزیر بهداشت ؟؟؟ تایید فرآیند تولید؟

اسلاید 5:

اسلاید 6: حضور ما در رسانه ها 2افزایش آگاهی عمومی سواد سلامت .... زبان ارتباط موثر در رسانه ؟مفهوم پیام (انتقال معنی) و سهم هر دو سوی آن در توفیق این ارتباط ( معنا نزد مخاطب) معنی : حاصلی است از جریان شناخت cognitionو فراگرد ارتباط communicaton که به صورت ترکیبهای پروتئینی در مولکولهای سلولهای مغز ذخیره شده و محصول حیات اجتماعی در بستر مشخصات ژنتیکی فرد است. محسنیان راد / ارتباط شناسی / چاپ ششم 1384اخبار دستاوردهای نوین علمی ؟ رعایت ضوابط KTاحتمال ایجاد ترس و وسواس سلامت چقدر است؟

اسلاید 7: بازتاب رسانه ای پدیده های حقوقیخبرنگاران و دبیران سرویس روزنامه ها و مدیران تنظیم خبر با گزینش اخبار جنایی و تعیین چگونگی بازتاب پدپده های جنایی در رسانه ها نقش موثری در شکل گیری افکار عمومی در مورد جرم و عدالت ایفا می کنند.فقدان جنبه های تحلیلی و تاکید بر توصیف پدیده های جنایی در اخبار و رویدادهای جنایی مانع ایجاد درک و بینش صحیح نسبت به عوامل وقوع جرم و راه های کنترل آن در مخاطبان شده است.گزینش اخبار جنایی بر مبنای شاخص های تعیین کننده «ارزش خبری» پی آمدهای بی شماری از جمله بزرگ نمایی جرم های خشونت آمیز و افزایش احساس ناامنی داشته است. (محمد فرجی ها / رفاه اجتماعی پاییز 85 / پورتال جامع علوم انسانی )

اسلاید 8: حضور ما در رسانه ها 3ارتباط اجتماعی با همکاران و سیاستگزاران :بهره برداری از رسانه برای اهداف حرفه : فراخوان مشارکت در انتخابات / پیشبرد اهداف نظام سلامت افزایش سرانه سلامت / ایجاد انتظار عمومی advocacy آموزش : رادیو سلامت / برنامه سپهر دانش و ... ارایه الگوهای آموزشی professionalism تحقیق نیوساوت ولزبا بیماران و دیگر آحاد جامعه : اینترنت به عنوان ابزاری در خدمت حرفه وقت دادن در مطب آموزش بیماران FAQ در سایت شخصیمشاوره پزشکی: جنبه تبلیغاتی= تاثیر منفی در روابط حرفه ای!در موارد مختلف پخش اخبار یاتولید برنامه های خاص رفتار واکنشی چیزی جز انفعال را نشان می دهد؟

اسلاید 9: به این مثال توجه کنیدA medical television survey was administered to 386 undergraduate medical students across Years 1 to 4 at a university in New South Wales, Australia. The survey collected data on demographics, year of course, viewing of medical television programs, perception of programs realism, depiction of ethics, professionalism and role models.Medical programs offer considerable currency and relevance with students and may be useful in teaching strategies that engage students in ethical lessons about practising medicine.Weaver and Wilson; licensee BioMed Central Ltd.

اسلاید 10:

اسلاید 11: Australian medical students perceptions of professionalism and ethics in medical television programsMedical television programs offer students fictional representations of their chosen career. How undergraduate medical students viewing of medical television programs affect students perceptions of professionalism, ethics, realism and role models in the programs. The purpose was to consider implications for teaching strategies.

اسلاید 12: حضور ما در رسانه ها 4باز تعریف هویت شخصی و حرفه ای پزشکانعرفی شدن شخص پزشک بجای مقدس نمایی ( ترک برج عاج! )Online professionalism و footprintتعریف حرفه و ویژگی های آن و ابعاد انسانی موردنیاز حرفه برای تضمین صلاحیت همکاران آینده Physicians back to school ابعاد رسانه ای و حضوری campaign رسانه ای تبیین نقش آفرینی حرفه در سلامت و توسعه پایدار جامعه متکی به تعریف عملیاتی 4 بعدی سلامت و آشنایی به سازو کارهای رسانه ها (پزشکان متخصص علوم انسانی)

اسلاید 13: یک نگرانی رسانه ها همان قدر که جذابند خطرناک هم می توانند باشند:مثال زلزله هاییتی و پزشکان بدون مرزمثال های متعدد نقض رازداری در ایران و جهاندرسهایی از ماجرای حضور رسانه ای کاندیداها در انتخابات ملی...مناظره ها تیغ دو لبه اند. برنامه نبض ؟؟؟

اسلاید 14: چند تامل پزشکان هم در جامعه اطلاعاتی امروز خواسته و ناخواسته در جایگاه پیام دهنده قرار می گیرند. سواد رسانه ای برای بهره برداری پیام گیرندگان رسانه نیز هر روز ضروری تر می شود. الگوی ارتباط با بیمار دیگر Paternalism نیست. برای پزشک به عنوان پیام دهنده علاوه بر افزایش سواد رسانه ای ارتباط شناسی اهمیت دارد. مبانی ارتباطات ، روانشناسی اقناع و ... در دروس دانشگاهی یا مطالعات فردی پزشکان باید جای گیرند .

اسلاید 15: چشم اندازرسانه ها را می توان با مشارکت نهادهای ذی مدخل مجاب به رعایت الگوهای موردتایید حرفه و اخلاق پزشکی کرد که توسط جامعه پزشکی تدوین شده باشد (ستاد ترویج ... و AMA)این امر با توجه به محدودیت تعدد رسانه ها در برخی کشورها آسان تر انجام می شود. هماهنگی بین سیاستگزاران سلامت در جایگاه قانونگزاری، سازمان مردم نهاد حرفه ای، حاکمیت دولتی و سیستم قضایی راه رسیدن به چارچوبی عملی برای تعامل مفید و موثر پزشکان با رسانه هاست.

32,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید