کسب و کار فروش و بازاریابی

روابط عمومی اثر بخش

ravabet_omoomie_asar_bakhsh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روابط عمومی اثر بخش”

روابط عمومی اثر بخش

اسلاید 1: روابط عمومی اثر بخش احسان قهرمانی

اسلاید 2: page 2مقدمهپاسخ گويي يعني احساس مسئوليت ، همه مسئولان و مديران رده هاي مختلف كشور بدون استثناء بايد پاسخگوي كارها و تصميمات خود باشند. مسئولاني شايسته تكريم مردم هستند كه خود را در قبال همه گفتار، اقدامات و تصميمات خود پاسخگو و مسئول بدانند. «مقام معظم رهبري » در عصر حاضر که عصر شرکت های مشتری مدار هم به نوعی نام گرفته است، تمام شرکت هایی که به دنبال برنامه درازمدت برای سوددهی کارشان هستند،به نوعی سعی در جلب رضایت مشتریان، حفظ مشتری به عنوان مشتری همیشگی و تبلیغ غیر مستقیم از طریق ،مشتریان دائمی و غیر دائمی هستند.

اسلاید 3: page 3تعریفروابط عمومي: برقراري ارتباط مناسب با اقشار مختلفي که شرکت یا سازمان با آن‌ها سروکار دارد، ايجاد ذهنيت مساعد و مطلوب در اذهان عموم، و مقابله با شايعات و رويدادهاي نامطلوب، روابط عمومي ناميده مي شود.

اسلاید 4: page 4تاریخچه روابط عمومیاصطلاح روابـط عمومي به مفهوم كنوني نخستين بـار در سال1897 در سالنامه يـك مؤسسه راه آهن آمريكا مطرح شد. نخستين روابط عمومي در ايران به طور رسـمي در مرداد ماه سال 1332 شمسي در شركت سابق نفت ايران آغاز به كار كرد واولين گرداننده آن دكتر نطقي استاد علوم ارتباطات بود.در بسياري از سازمانها و ادارات تا سال 1345 اداره اي به نام تبليغات و انتشارات و يا انتشارات و اطلاعات فعاليت مي كردند كه از اين تاريخ به بعد نام اين ادارات به روابط عمومي تغييركرد.

اسلاید 5: page 5روند تکامل روابط عمومیآغازروابـط عمومي بـه شكل سيستماتيك در سالهاي 1900 به بعد شكل گرفت: مرحله اول از 1900 تا 1914 ميلادي بود ( فساد ماموران مقامات دولتـي آمريكا و تلاش جامعه برای افشاگری) . مرحله دوم به سالهاي 1918-1914 ميلادي بر مي گردد(جنگ جهاني اول واهمیت تاثیر بر اذهان مردم)مرحـله سوم دوره تـكامل روابـط عمومي در آمريكا بـه شـمارمي رود و بـه سالـهاي 1929 – 1918 برمي گردد . در ايـن سالها مؤسسات صنعتي بـراي معرفي خود بـه انتشار مطالب وسيـع ، گسـترده و دامنه داري دست زدند. ( ليوي لي )خبرنگار اقتصاد مطبوعات آمريكا نخستين كسي بـود كه دفتر روابط عمومـي را به شيوه نوين امروزي درشهر نيويورك درسال 1906 تاسيس كرد.

اسلاید 6: page 6Periods of DislocationAgricultural Wave1750-18501960-2000Industrial WaveInformation WaveLiving StandardsTimeسه موج و تغیرات اقتصادی در زندگی بشر

اسلاید 7: page 7مفهوم بازاريابيمفهوم توليدمفهوم محصولمفهوم فروشمفهوم بازاريابيمفهوم بازاريابي اجتماعيمشتري محصولي را مي‌خواهد که در دسترس بوده و از نظر قيمت مناسب باشدمشتري محصولاتي را دوست دارد که بالاترين کيفيت و عملکرد و ويژگي‌هاي نوآورانه را داشته باشدمشتريان محصولاتي را مي‌خرند که شرکت به اندازه کافي تلاش براي فروش و ترفيع آنها انجام دهدتمرکز بر نياز / خواسته بازار هدف و راضي‌سازي آن بهتر از رقبا تمرکز بر نياز / خواسته بازار هدف و راضي‌سازي آن بهتر از رقبا و تلاش براي بهبود اجتماع

اسلاید 8: page 8آميخته ارتباطات بازاريابينمايش و معرفي حضوري محصول توسط پرسنل فروش بطور مستقيممشوق‌هاي کوتاه مدت براي افزايش فروش در يک مقطع زمانيتبليغات و آگهيفروش حضوريپيشبرد فروشروابط عموميبازاريابي مستقيمارتباط مستقيم با مخاطب براي دريافت پاسخ مستقيم و فوريهر نوع نمايش غيرشخصي در ازاي پرداخت پولايجاد روابط خوب با ذينفعان جامعه بدون پرداخت پول از طريق پخش اخبار

اسلاید 9: page 9ابزارهاي تبليغات و ارتباطات بازاريابي (آميخته ارتباطات بازاريابي)

اسلاید 10: page 10سازمان و محیط

اسلاید 11: page 11روابط عمومی در بر گیرنده چه مواردی است؟تحقیق و گردآوری اطلاعاتبرنامه ریزی استراتژیک و (اجرا)شهرت و برند سازیآموزش ارتباطات و فنون مربوطه

اسلاید 12: page 12مراحل تدوين سيستم ارتباطي براي ايجاد ارتباط موثر، مدیر بايد در پنج مورد تصميم بگيرد که اين موارد عبارتند از:تعيين مخاطبين مورد نظر (مخاطبين هدف)مشخص نمودن واکنش مورد انتظارگزينش و تهيه پيام انتخاب کانال ارتباطي دريافت بازخورد

اسلاید 13: page 13مزایای روابط عمومیتقویت آنچه که هستید و آنچه که انجام میدهید.مطلع کردن مردم از اینکه شما فعالید.جلب توجه عموم به پروژه یا واقعه ای خاص.بهبود تصویر و افزایش شهرت شرکت شما.تحت تاثیر قرار دادن مشتریها، بانکدارها و سرمایه گذاران.قدردانی از همکاران و اعطاء پاداش به آنها.

اسلاید 14: page 14چند نکته مهمبه همه همکاران خود یادآور شوید که همه آنها صرف نظر از عنوان شغلی خود به نوعی در روابط عمومی نقش دارند.فراموش نکنید که جلوگیری از سوء شهرت امری حیاتی است.برداشت دیگران از فعالیتهای روابط عمومی سازمان خود را ارزیابی کنید.برای برقراری ارتباط خوب سعی کنید وقت شناس،دقیق و صریح باشید.Public relation is HOW to . . .

اسلاید 15: page 15چند نکته مهمخیلی سریع و در کمال ادب و احترام به شکایت مشتریان رسیدگی کنید و سعی کنید همواره فراتر از سطح انتظار مشتری قرار بگیرید.از تعیین تاریخ نامناسب برای رویدادها اجتناب کنید.از نوشتن متن طولانی و فشرده اجتناب کنید.از آرم خود در طراحی ها استفاده کنید.

اسلاید 16: page 16آمادگی برای مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی و ...با برنامه ای که قرار است در آن شرکت کنید آشنا شوید.مخاطب برنامه را بشناسید.به سوالات احتمالی بیندیشید و جواب های از پیش تعیین شده ای را تمرین نمایید.نکات اصلی و پیامهایی را که می خواهید انتقال دهید را از قبل مشخص کنید.مطالب یا مدارکی را که ممکن است به آنها نیاز باشد همراه خود داشته باشید.خلاصه گویی کنید.خشک و رسمی برخورد نکنید.

اسلاید 17: page 17چند عمل منفی در روابط عمومیدروغ گفتن یا گمراه کردنامروز و فردا کردنغیر قابل دسترس بودنپیشنهاد رشوهفخر فروشیکسل کردن مردم

اسلاید 18: page 18انواع برخورد با اخبارتكذيب‌ خبر توضيح‌ خبر تصحيح‌ خبر تأييد خبر

اسلاید 19: page 19انقلاب در ارتباطاتکامپیوتر و تکنولوژیارتباط مجازیویدئو کنفرانسپست الکترونیک

اسلاید 20: page 20تئوري ارتباطاتمزاحمتفرستندهکدگذاري پيامکانال بازخوردکانال انتقال پيامکدبرداري پيامدريافت کننده

اسلاید 21: page 21جمع بندیمقدمهتعریفتاریخچهبازاریابی و روابط عمومیسازمان و محیطمراحل تدوین برنامه روابط عمومیمزایای روابط عمومیچند نکته مهم مثبت و منفیآمادگی برای مصاحبه…

اسلاید 22: page 22کانال های ارتباطیسایت انجمن روابط عمومی ایران:www.prsir.orgاستاد محمدرضا سیدهاشمیاحسان قهرمانیM.R.S.Hashemi@Gmail.comwww.Vahed44.blogfa.com

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید