صفحه 1:
کاند اکیلم لنکهاور @PptBank
صفحه 2:
eee beer tees Stored
لطفا کانال ما را به ۵ نفر از دوستانتان معرفی نمایید
Jegram.me/joinchat/CrBIZTMeCOx3IRhxgL_5g.
صفحه 3:
کاند اکیلم لنکهاور @PptBank
نرم افزار حسابداری و خرید و فروش پریال
خودتان به آسانی:
برگشت از خرید و برگشت از فروش خود را ثبت نمائید.
حسابها و مبالغ دریافتی و پرداختی روزانه خود را ثبت نمائید.
چکهای صادره و دریافتی مشتریان را ثبت نمائيد.
٠ دظلتك جكباى حسابهاى حسابهاى جارى خود را ثبت نمائید.
" شما "ننها اين موارد را ثبت و نرم افزار يريال به صورت هوشمند عمليات حسابدارى
مربوطه را براى شما انجام مى دهد.
صفحه 4:
کاند اکیلم لنکهاور @PptBank
نرم افزار حسابداری و خرید و فروش پریال
كرفتن كزارشات زیر فقط با یک کلیک:
گزارش سود و زیان روزانه. هفتگی, ماهانه (کلاهر بازه زمانی دلخواه فاکتور به فاکتور و كالا به كالا.
وضعیت مانده حساب افرادی که با شما طرف حساب هستند(بدهکاران, بستانکاران» کارکنان و .-).
وضعیت چکهای صادره (پاس شده و پاس نشده) و چکهای دریافتی (موجود و خرج شده).
برگ چکهای مربوط به هر دسته چک تعریف شده.
صندوق و دخل مغازه در هر لحظه از روز
سس
وضعیت کالاهای خریداری و فروخته شده و موجودی کالاها.
و دهها گزارش کاربردی و مورد نیاز شم
٠ در دسترس بودن اطلاعات مورد نیاز شم (از قبیل مانده حساب افراد موجودى كالا و ...) در يك نگاه.
24 ذم يال وله ل خابرار ما رارم(
© جهت دریافت اطلاعات بش با شماره ۰4۱۲۴۴۹۲۰۱۵ تما حاصل فرمائيد.
ثهام رت ما مقششتبافى برگر ماست
صفحه 5:
كاند لکرلمیبانکهاور ۵۳۳0۴۳8۵۳۷
روانشناسى كودى 6
e
صفحه 6:
كاند لکرلمیبانکهاور ۵۳۳0۴۳8۵۳۷
عناوین :
۱- وقتی بیمار کودک است
۲- رابطه ها
۳- هیجانات کودکان oO
صفحه 7:
کاند اكيلموبلنكياور @PptBank
اهداف بهداشتی در دوران کودکی و نوجوانی
٩ ایجاد شرایطی برای مطلوب تر شدن رشد جسمی- عاطفی و
اجتماعی کودک
9 ایجاد الگوهای رفتاری سالم در کودکان برای تغذیه - ورزش-
تحصيل -تفريح و زندكى خانوادكى به منظور يليه ريزى شيوه زندكى
سالم در طول زندگی
صفحه 8:
@PptBank ern
مراحل درک کودک از رابطه میان سلامت و رفتار
٩ پدیدارگرایی: بیماری را تنها با یکی از نشانه ها تعریف می کند که ممکن است
نامربوط باشد ۳ سالگی ( خورشید باعث حمله قلبی می شود )
٩ سرایت : بیماری رابایک علامت تعریف می کند اما در مورد علتش کمی بیشتر می
داند ( سرخک را از مردم می گیریم اگر به آنها نزدیک شویم )
٩ آلودگی : چند مورد از علایم بیماری را تعریف می کند تا ۷ سالگی به لين مرحله مى
رسد ( تماس با خاک باعث بیماری می شود - اگر ژاکت نپوشم سرما می خورم -
بد باعث بیماری می شود )
. درونی ساختن : بیماری را به صورت شکل درونی بدن مجسم می کنند ٩
ورود آلاینده ها به بدن بوسیله تنفس یا خوردن ) تأثیر مستقیم رفتار بر سلامتی یا (
بیماری
صفحه 9:
کاند لکیام انکهاور PptBank
. درونی ساختن : بیماری را به صورت شکل درونی بدن مجسم می کنند ٩
( ورود آلاینده ها به بدن بوسیله تتفس يا خوردن ) تأثیر مستقیم رفتار بر سلامتی يا بیماری
٩ ۵- جسمانی : اکثر کودکان تا ۱۱ سالگی بیماری را بر مبنای عضوهای خاص
تعریف می کنند با دلایل متعدد بیماری ( سرطان < رشد سریع سلول ها )
٩ ۶- چسمی و روانی : در آخرین مرحله کودکان متوجه می شوند بیماری می
توائب ولآيل جسمى نيأ بزواق :داشته باشب (سردره بز gl عصبانيت)
صفحه 10:
كاك لکیام لنکهاور @PptBank
وقتی بیمار» کودک است
9 0/ ميليون نفر از افرادى كه هر سال در بيمارستان
های آمریکا بستری می شوند کمتر از ۱۵ سال و اغلبشان
کمتر از ۵ سال هستند .
رشد رولنی کودک و علت استرس در بستری شدن هنگام
بیماری :
هنگامی که کودک چهار دست و پا راه می رود علت استرس
و ناراحتی بی حرکتی است همچنین جدایی از والدین
رفتار های پر اضطراب: بازگشت به سنین پایین تر
( مکیدن انگشت - خیس کردن جای خود یا وابستگی زیاد
به والدين )
صفحه 11:
كاك لگرلمیبنکهاور PptBank
کمک به کودک برای کنار آمدن با مشکلات پستری شدن
در بیمارستان
. والدین قبل از ورود به بیمارستان کودک را آگاه کنند ٩
٩ دلیل بستری شدن در بیمارستان و اتفاقاتی که قرار است رخ دهد را یرای
کودک تا حد امکان توضیح دهند .
7 به كودك فرصت سؤال كردن بدهند و سوالات را طوری پاسخ دهند که برای
کودک قابل درک باشد .
٩ اگر کتابی در اين مورد وجود دارد برایش بخوانند
٩ والدین خود رفتاری آرام و مطمئن داشته باشند
تحقیقات نشان عی دهند که کودکان با والسین مضطرب مانند کودکان با
والدین آرام نمی توانند با تبعات بیماری و بستری شدن کنار بيایند .
صفحه 12:
کاناللگرلمیبانکهاور @PptBank
وابطه ها
صفحه 13:
کاناللکرلمیبانکهاور 6۵۳۳0۲8۵0۷
٩ مستولیت عمده و اساسی تربیت کودک در مراحل اولیه رشد و تحول کودک بویژه در
دوران جنینی- شیر خوارگی و پیش دبستانی بر عهده مادر است :
ارامش روحی روانی مادر
بهره مندی از همدلی و همراهی همسر
صفحه 14:
كاك لکرلمیبانکهاور ۵۳۵۲8۵01
© كودكان نیاز دارند در فرایند ياقتن هویت فردی -اجتماعی - الگو پذیری
- همانند سازی و شناخت نقش ها ی مطلوب اجتماعی ازالگوهای
بزرگسالی مناسب( مانند والاین و.. ) به اندازه کافی بهره مند شوند .
صفحه 15:
کانا تس لکیلمیبانکیاور ۵۳۵۲8۵۲۷
0 کودکان با نگرش مثبت و خوشایند نسبت به شخصیت الگوهاي
بزرگسالان در برقراري ارتباط با معلم و دیگران موفق هستند .
0 کودکان با الگوهاي بزرگسال ( تعارض ها - کشاکش ها - ستیز هاي
بين والدين - تحمل تحقير ها - سرزنش و تنبيه ها ) هميشه با شك و
ترديد به شخصيت معلم و ديكران مي نكرد و در برقراري ارتباط مفيد
و موثر با مشکل مواجه است .
صفحه 16:
کان تس لگیلمیب لنکهاور @PptBank
2 پسوینت
هيجانات كودكان
© هيجانات كودكان نبايد ناديده كرفته شود .
72 هدف نهايي نبايد بيرورش فرزنداني مطيع و فرمانبر باشد .
© اموزش هيجانات
© سبك جهار كانه فرزند يروري
٩ هوش عاطفی یا هوش هیجانی (يا 0ع]) شامل شناخت و کنترل عواطف
و هیجانهای خود است
81 2 Ff,
صفحه 17:
کانا تس لکیلمیبانکیاور ۵۳۵۲8۵۲۷
سبک های چهار گانه فرزند 33"
9 1- والدین بی توجه :
-احساسات کودک را کم اهمیت می دانند توجهی به آن نمی کنند
0 - به احساسات فرزندان خود بی اعتنا هستند
- وقتی هیجانات منفی کودک بروز می کند از او می خواهند ساکت باشد ( بدون هیچگونه
توجیهی )
- معتقدند هیجانات منفی کودک دست آویزی است برای رسیدن به خواسته هایش
تأثیرات این سبک : کودک یاد می گیرد احساساتش نادرست است
۲- والدین ناراضی :
- رفتارهای والدین بی توجه را شدیدتر نشان می دهند
- به ابراز احساسات کودکشان ایراد می گیرند و سرزنشش می کنند
- بر خوش رفتاری فرزندشان بیش از حد اصرار دارند
- اعتقاد دارند هیجانات منفی را باید کنترل کرد و بچه ها باید از بزرگترها اطاعت کنند
ف ol ات:منندسبک ولدینبی توب
°
هو وه ۵ هو ه ه ه
صفحه 18:
°
کاند اکیلم لنکهاور @PptBank
۳- والدین آسان گیر :
© - هر گونه ابراز احساسات را از جانب کودکان می پذیرند .
ه ه ه ه
هه ه
- وقتى بجه احساسات منفى دارد او را دلدارى مى دهند ( به جاى همدلى )
- بچه ها را در زمینه رفتار راهنمایی نمی کنند
- در حل مشکل به کودک کمکی نمی کنند .
-تآثیرات : کودک یاد نمی گیرد چگونه هیجانات خود را تنظیم و کنترل کند و در برقراری
ارتباط با دیگران مشکل دارند .
۴- والدین مربی هیجان :
- برای هیجانات منفی کودک ارزش قلیل هستند و از انبه عنوان فرصتی برای صمیمی
شدن استفاده می کنند
-به هیجانات کودک احترام می گذایند سبه حرفهلیش گوش می دهند . احساسات منفی
او را تحقیر نمی کنند .به او نمی گویند چه احساسی داشته باشدبه او کمک می کنند
حالت هیجانی خود را نامگذاری کند .
صفحه 19:
كاك لکیام لنکهاور @PptBank
همدلی : اساس پرورش AS ile
در خانه ای که همدلی نباشد چه اتفاقی می افتد
٩ خانواده هایی که هميشه انتظار دارند کودکشان شاد باشد و هیچ وقت
شکایت نکند هر زمانی کودک ناراحت یا عصبانی است والدین نگران
می شوند .
٩ آیا زندگی هميشه بر وفق مراد است ؟هیچ وقت ناراحت يا عصبانی و
خشمکین نمی شویم ؟
صفحه 20:
کاناللگرلمیبلنکباور ۵۳0۲58۵0۷
پنج مرحله اصلی پرورش هیجان
مرحله اول :
آگاهی از هیجانات کودک
آگاهی از هیجانات خود و کودکمان
9 تشخیص احساسات خود و توجه به احساسات دیگران
صفحه 21:
کاند اکیلم لنکهاور @PptBank
بيينت
مرحله دوم
در نظر گرفتن هیجانات به منزله ى فرصتى براى صميميت بيشتر با كودى
و آموزش او
اگر شما به اسباب بازی شکسته یا خراش روی پای کودکتان علاقه و توجه
نشان دهید این کار بسیار سازنده خواهد بود فرزند شما یاد می كيرد شما
رفیق او هستید
صفحه 22:
کاند اکیلم لنکهاور @PptBank
مرحله سوم
همدلانه گوش کردن به حرف های کودک و ارزش قایل شدن برای
احساسات او
-وقتی فرزندتان احساسات خود را بیان می کند آنچه را که شنیده و
متوجه شده اید دوباره برای او بازگو کنید .
- بهتر است مشاهدات خود از نحوه رفتارفرزندتان را بیان کنید به جای
اينكه با سؤال كردن از اصل
صفحه 23:
کاند اكيلموبلنكياور @PptBank
مرحله چهارم
٩ کمک به کودک برای نامگذاری هیجانات خود
5 نامگذاری هیجانات رابطه نزدیک با همدلی دارد .
0 کودک گریه می کند مادر می گوید : خیلی غمگینی . نه ؟ کودک احساس
می کند مادرش او را درک کرده است همچنین نام احساس او را هم می داند
صفحه 24:
کاند اکیلم لنکهاور @PptBank
مرحله پنجم
° تعیین حد و مرز هایی برای کودک و در عين حال کمک به او در
٩ ۱- تعیین حد و مرز
0 ۲- مشخص کردن هدف ها
٩ ۳- فکر کردن درباره راه حل های ممکن
© ۴- ارزیابی راه حل های مطرح شده بر اساس معیارهای ارزشی
خانواده
٩ ۵- کمک به کودک در انتخاب یکی از راه حل ها