صفحه 1:
رشته:علوماجتماعی
اسماستاد: جناب آقای دادمهر
اسمدرس: اصول و روش های تدریس
موضوع: روش تدریس گانیه
صفحه 2:
وبرای بختتانی از فرآیندهای دروتی eee ار
۱
1
صفحه 3:
الگوی تدریس کانیه مبتنی بر دیدگاه گانیه شامل نه رویداد ميباشه که به تركيب عبارتنه ازه جلب توجه. آگاه ساختن
يادكيرنده از هدف تحریک یادآوری. یادگیری پیشنیاز و دانش قبلی.ارائه محرک. فراهم ساختن هدایت یادگیری»
فراخوان عملکرد» فراهم ساختن بازخورد. ارزیابی عملکرد و بهبود یادداری و انتقال.
صفحه 4:
صفحه 5:
مدوی آگاه سا ۲
Pee pOC Le) ا ل ۱
در خصوص انتظاری که قرار است در نتيجه یادگیری بر آورده شود. یادگیرنده به نحوی باید نوع عملکردی
ا ا ل ل
صفحه 6:
ووقتی که یادگیرندگان» هذف از آموزش,را درک کنند: انتظاری را کب خواهند کرد که معمولاً سرناسو: مذئی که
یادگیری رخ میدهد تداوم دارد و زمانی که یادگیری تکمیل میشود. اين انتظار به وسيله بازخورد ارائه شده تأیید
میگردد. به طورکلی» بهتر است فرض نکنیم دانش آموز هدف درس را میداند. ارتباط برقرار کردن در مورد هدف درس
اوقت کمی میگیرد و من أن این است که: از خارج شدن دانش آموز از خط جلوگیری میکند. به نظر میرسد ارتباط
برقرار کردن در مورد هدف کاری است که با صراحت و صداقت یک معلم همخوان است؛ علاوه بر آن,به معلم کمک می
| کند تا بر هدف آماج باقی بماند.
1
صفحه 7: