مدیریت و رهبری

روش مدیریت ویل دان

Ravesh_modiriyat_whale_done

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش مدیریت ویل دان”

روش مدیریت ویل دان

اسلاید 1: روش مديريت ويل دان

اسلاید 2: Whale doneروش آموزشیبرای تحسين افرادسيستم مديريتييك روش آموزشي كه اثربخشي خود را در رابطه با انسان و حيوان نشان داده استيك سيستم مديريتي كه در محيط كسب و كار و در خانه اثر معجزه آسايي به جاي مي‌گذاردتشابه آن با Well- done به معناي آفرين و احسنت است

اسلاید 3: برداشتهاي بلانچارد از روش آموزش نهنگها جهت كاربرد در سيستم مديريتي1432تنبيه در روابط انساني زيان بخش است و انجام آن در مورد نهنگها كار عاقلانه‌اي نيستبكارگيري روش تغيير جهت توسط مربيان آموزشي نهنگتكيه بر كارهاي مثبت اثر بخش‌ترين راه استتركيب روش تغيير جهت و تاكيد بر موارد مثبت مي‌تواند دگرگوني بزرگي در روابط كاري و خانوادگي ايجاد كند

اسلاید 4: اصول آموزش نهنگهاايجاد اعتمادتغيير مسير انرژيتكيه بر موارد مثبت

اسلاید 5: شيوه آموزش ”ويل دان“ به شما كمك خواهد كرد که روابط مثبت ايجاد كنيدعملكرد شغلي آنها را بهبود بخشيدانرژي افراد را افزايش دهيد

اسلاید 6: مراحل مديريت عملكرد A - B - C فـ ـ ر ـ پ Activator فعال كننده Consequence پيامدBehavior رفتار آنچه كه عملكرد را فعال مي‌كند رايج‌ترين فعال‌كننده‌ها هدف‌ها هستند عملكردي كه رخ مي‌دهد پاسخ شما به عملكرد رايج‌ترين پاسخي كه افراد در مقابل عملكردشان مي‌گيرند نبود پاسخ است. (بي‌خبري خبر خوبي است)

اسلاید 7: Behavior رفتارنهنگفرزندانافراد در محل کار پريدن به هوا سواري دادن به مربي دور استخر آب پاشيدن به تماشاگران بوسيله دم گفتگوي موثر با مشتريان دستيابي به سهم فروش تهيه به موقع يك گزارش تميز كردن اتاقشان انجام دادن تكاليفشان

اسلاید 8: فعال کنندهرفتارپيامد

اسلاید 9: انواع پاسخ به عملكردنبود پاسخپاسخ مثبتتغيير جهتپاسخ منفی بهترين راه براي تغيير موقعيت‏هاي روحي ضعيف بي‌شمار است آنجا كه ممكن است وسوسه شويد تا در مورد شخصي از پاسخ منفي استفاده كنيد، پاسخ تغيير جهت در 99% موارد موثر واقع مي‌شود. پاسخي است نيرومند، زيرا شخص را مجدداً در مسير درست قرار مي دهد و چون براي توجه به رفتار وي از روش منفي استفاده نشده است، موجب حفظ احترام و اعتماد نيز مي‌شود.

اسلاید 10: مراحل پاسخ تغيير جهت مغايرت يا مشكل را در اولين فرصت ممكن، به صورتي روشن و مفهوم و بدون سرزنش بيان كنيد تاثير منفي آن را بنمايانيد اگر مقتضي مي‌دانيد، عمل روشن نكردن وظايف براي كاركنان را سرزنش كنيد جزئيات شغل را مرور كنيد و اطمينان يابيد كه بطور كامل فهميده شده است اعتماد و اطمينان خود را نسبت به فرد موردنظر ابراز كنيدهدف از تغيير جهت ايجاد يك پاسخ مثبت است

اسلاید 11: نمونه‌هايي از پاسخ مثبتنهنگکودکانمحل کار دادن يك سطل ماهی مالش سطح شکمشان دادن اسباب بازی دادن وقت بازی تحسين کردن فراهم کردن فرصت آموزشی ارتقاء کارکنان پرداخت پاداش تحسين کردن بغل کردن اجازه تماشای تلويزيون پذيرايي از آنها دادن امتيازي خاص خريد اسباب بازی پيشرفت را تحسين كنيد، اين يك هدف متحرك است

اسلاید 12: پاسخمچ گيريويل دان جلب كردن افراد به كار نادرست منتظر اشتباه مردم باشيم و بعد با نگاه عاقل اندر سفيه اشتباهشان را به رخشان بكشيم. خيلي از مديران مرغ نوروزي‌اند آنها سراغ كـاركنانشان را نمي‌گيرند تـا آنكـه كـار اشتباهي انجام دهند، آنگاه ناگهـن از جـا مي‌پرند و ايراد گرفته سرشان داد مي‌كشند روش رهاكن ـ بزن جلب كردن افراد به كار درست نياز به شكيبايي و خود كنترلي دارد پاسخ‌هاي مثبت را با حركات خوش‌آيندي همراه سازيم

اسلاید 13: مراحل پاسخ ويل دان1- افراد را بلافاصله تحسين كنيد2 - مشخص كنيد كه افراد چه كاري را خوب يا تقريباً خوب انجام داده‌اند3 - احساسات مثبت خود را در مورد آنچه كه انجام داده‌اند، با آنها در ميان بگذاريد4 - آنها را تشويق كنيد كارهاي خوب را در سطح بالا نگه دارند

اسلاید 14: آيا پاسخ ويل دان زير نفوذ درآوردن انسان است؟اولدوم تنها كسانيكه نياز ندارند توسـط ديگـران بـرانگيخته شـونـد كارآفرينان هستند. اينها خـود برانگيخته هستند و اهدافشـان بـا اهداف سـازماني همسـو است. نكته مهم در مديريت خوب، تاثير بر مردم است بطوريكه وقتي كه شما آنجا نيستيد كارشان را خوب انجام دهند. به جاي وابسته كردن افرادتان به پاداش، شما مايليد كه آنان به اين خاطر كارشان را خوب انجام دهند كه از آن لذت مي‌برند.هدف نهايي پاسخ ”ويل دان“ كمك كردن به مردم براي خود انگيزه شدن است

اسلاید 15: سيستم ارزيابي عملكرد افراد را از نظر عملكرد به سه دسته: عالي، متوسط و ضعيف تقسيم مي‌كند. (توزيع نرمال) توجهي به اينكه افراد در كجاي سازمان كاراتر و اثربخش‌ترند ندارد اين روش اجراي ويل دان را دشوار مي‌كند و درست در مقابل آن قرار دارد. افراد را وادار به رقابت مخرب عليه يكديگر مي‌كند و روحيه همكاري و كار تيمي را از بين مي‌برد. همه فرصت برنده شدن را دارند. افراد را تشويق مي‌كند كه براي تحقق اهدافشان بر عليه خودشان و ظرفيت‌هاي موجودشان رقابت كنند، نه بر عليه يكديگر. برنده شدن يك نفر موجب بازنده شدن نفر ديگر نمي‌شود.سنتی(ويل دان) مدرن وقتي روش ارزيابي را تغيير داديد، ديگر نبايد افرادي با عملكرد ضعيف داشته باشيد، مگر افرادي كه ويژگيهاي لازم براي اين شغل را ندارند و بطور اشتباهي چنين پستي به آنها داده شده است

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید