صفحه 1:

صفحه 2:
كاد كيلم بانكباور ۵۳۵۲8۵0۷ 4 ینت کانال تلگرامی بانک پاور پوینت ‎PptBank@‏ https://telégram.me/joinchat/CrBIZT HeCOx3IRhxgL_5g

صفحه 3:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ نرم افزار حسابداری و خرید و فروش پریال يي د يم سس | بهترين نرم افزار براى فروشكاه شما دتان حسابدار رين نرم برا و ‎Jaane) ١‏ شما خودتان به آسانى: خريد و فروش خود را ثبت نمایید. برگشت از خرید و برگشت از فروش خود را ثبت نمائيد. حسابها و مبالغ دریافتی و پیداختی روزانه خود را ثبت نمائید. چکهای صادره و دریافتی مشتریان را ثبت نمائید. دسته چکهای حسابهای حسابهای جاری خود را ثبت نمائید. شما تنها این موارد را ثبت و نرم افزار پریال به صورت هوشمند عملیات حسابداری مربوطه را برای شما انجام مى دهد. دنه 45 >

صفحه 4:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ فرم افزار حسابداری و خرید و فروش پربال كرفتن كز رنات زیر فقط با یک کلیک: گزارش سود و زیان روزانه. هفتگی, ماهانه (کلا هر بزه زمانی دلخواه) فاکتور به فاکتور و کلا به کل وضعیت مانده حساب افرادی که با شما طرف حساب هستند(بدهکاران؛ بستانکاران: کارکنان و س). وضعیت چکهای صادره (پاس شده و پاس نشده) و چکهای دریافتی (موجود و خرج شده). وضعيت برك چکهای مربوط به هر دسته چک تعریف شده. وضعیت صندوق و دخل مغازه در هر لحظه از روز وضعیت کالاهای خریداری و فروخته شده و موجودی كالاها. و ده گزارش کاربردی و ورد در دسترس بودن اطلاعات مور نیازشما (از بیل مانده حساب افراده موجودی کلا و -) در یک نگاه. 4 4 yale JE WV ‏ل‎ A ly ‏رم افزار‎ | 54 دریافت لگ ترا مره ۵ .1 نكاس حاص فرمائيد. 06 تخاوث ما پشتهبانس برثر ماست

صفحه 5:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏ياد كيو ى * «یادگیری تغییری است که بر اثر تجربه یا آموزش در رفتار موجود زنده پدید می‌آید ».

صفحه 6:
0 سبک یادگیری 507۱6 ‎learning‏ شیوه یا روش ترجیحی و فردی یک انسان در برای برخورد با اطلاعات و احساسات در یک موقعیت خاص ( یادگیری) که می تواند بر رفتار او یا تصمیم او تاثیر بگذارد.

صفحه 7:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏4 انواع سبى هاى يادكيرى * سبک شناختی: به اين مطلب اشاره دارد که که یادگیرنده چگونه مطلب را درک می کند » به خاطر می سپارد؛ چگونه فکر میکند و مسائل را حل می کند. * سبک عاطفی: به ویژگتهای شخصیتی و هیجانی یادگیرنده اشاره دارد * سبک فیزیولوژیکی: به واکنش یادگیرنده به محیط فیزیکی که بر یادگیری اثر می گذارد اشاره دارد.

صفحه 8:
کاناق كيلم بانكباور ۵۳068۵۷ ۱ بویت * دیوید کلب ۵۱0 ‎<x! David‏ * نظریه یادگیری تجربی 2۵6۲16۳66 ‎‘learning theory‏ که تاکید زیادی بر نقش تجربه در یادگیری دارد

صفحه 9:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ کسب تجربیات واقعی ‎(concrete experience) QM‏ مشاهده فکورانه آزمون فرضیه ها ‎(Reflective observation )‏ چرخه یادگیری . (وه‌ناهامهنهمه ‎(Active‏ هخ مسي جا (Abstact conceptualization)

صفحه 10:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‎GE‏ تجربه عنی (concrete experience) راگرا | انطباق دهنده soggy AE | 850, ‏أ مسد‎ ۱۲ ‏تست‎ (Reflective observation ) جذب کننده | هگرا نی رنه (Abstact conceptualization

صفحه 11:
@PptBank ‏کانالگرلمیبلنکباور‎ ‎2 Divergent ‏سبكولكرا‎ * كه از تركيب تجربه عينى و مشاهده فكورانه ايجاد مى شود . اين افراد وضعيت هاى عينى ريا به خوبى از نقطه نظرات مختلف بريرسى مى كنند. در اينجا مشاهده برتر از عمل است. اين افراد متمايل به ارتباط داشتن با ديكران هستند و داراى قوه تصور بالايى هستند. روش ترجیحی در اين افراد بحث گروهی و بارش افکار است.

صفحه 12:
@PptBank ‏کانالگرلمیبلنکباور‎ ‎2 سبک جذب کننده ۸۸65۱۲۱۱۱۵۲۵۲ * که از ترکیب مشاهده فکورانه و مفهو پردازی انتزاعی ایجاد می گردد. اینها قادرند اطلاعات وسیع را درک کنند و آنها رادر شکل منطقی قرار دهند. به مفاهیم انتزاعی علاقمند هستند و روش تدریس ترجیحی در این افریاد سخنرانی و مطالب خود آموز. است.

صفحه 13:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 Convergent |S Su * که از ترکیب مفهوم سازی انتزاعی و آزمایشگری فعال ایجاد می شود . اين افراد بیشتر توانایی حل مسائل » تصمیم گیری و کاربرد نظریه ها را دارند .اینها دوست دارند با مسائل فنی سرو کار داشته باشند تا مسائل اجتماعی .روش تدریس ترجیحی در این افراد نشان دادن دیاگرام و دست نوشته های استاد است.

صفحه 14:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 انطباق يابنده ‎Accommodator‏ * كه از تركيب آزمايشكرى فعال و تجربه عينى ايجاد مى شود .اينها از طريق انجام كار هاى عملى و دركير شدن در كار هاى جديد و تجارب بحث برانكيز ياد مى كيرند. اين افراد براى كسب اطلاعات در هنكام حل مسئله بيشتر به افراد تكيه مى كنند تا تحليل خود.روش تدریس ترجیحی در اين افراد ايفاى نقش و شبيه سازى رايانه اى مى باشد.

صفحه 15:
کااو کدی انکباور 9۳۳۳۵۵۷۷ انواع سبك‌هاي يادگيري * سبك يادكيري ديداري: وو دري حصيت را حامل س ردم نوسيات اين نوع آقرلك يه قزار وير است: * با مشاهده و ترکیب تصاویر با اطلاعات. اطلاعات را به خاطر مي‌سپارند. * براي برقراري ارتسباط با دیگران و هم چنین سازمان‌دهي اطلاعات از تصاویره نقشه ها و نمودارها استفاده ‎nae‏ ‏* معمولا براي به خاطر آوردن مطلبي چشمان خود را براي تجسم آن در ذهن خود مي‌بندند. * معمولا افرادي مرتب و منظمي مي‌باشند * اين گونه ‎abl‏ در تجسم اشیاء. طرحها و نتایج در ذهن خود تونامي‌باشند. * * معمولا در كلاس درس نيمكتهاي رديف جلو را اشغال مي‌کنند. * تمایل به برداشتن بادداشت‌هاي مفصل و با جزئیات فراوان دارند. * جذب کتابهاي مصور مي‌گردند. * در به خاطر آوردن لطیفه ها مشکل دارند * براي برجسته ساختن نکات کليدي از ماژيكهاي با رنگ روشن استفاده مي‌کنند.

صفحه 16:
کاند اکیلم انکیاور ‎@PptBank‏ تكنيك‌هاي يادگيري * در روند آموزش از رنگ‌ها» ‎SEI «pa glue‏ نمادهاء اسلایدها و جداول استفاده کنید. براي يادگيري بهتر به حرکات و چهره آموزگار نگاه کنید. * يك محیط آرام و بدون سرو صدا را براي مطالعه برگزینید .

صفحه 17:
@PptBank ‏لگرلمی انکه اور‎ tls ۱ ‏سبك يادگيري شنيداري‎ ۴ 000 درصد جمعیت را شامل مي‌گردد. خصوصیات این گونه افراد به قرار زير است: * * تمایل دارند بیشتر با اصوات و موسيقي سرو کار داشته‌باشند. * قادرند ریتم و تن صدا را تشخیص دهند. ۰ * از طریق گوش دادن یاد مي‌گيرند. * * براي به خاطر سپردن اطلاعات آنها را با يك صداي خاص ترکیب مي‌کنند. ۶ * در محيط‌هاي شلوغ و پر سرو صدا تمرکز خود را از دست مي‌دهند. ۰ * به یادداشت برداشتن تمايلي ندارند. * * تمایل دارند مطالب را با صداي بلند بخوانند. * * براي به خاطر سپردن مطالب دروس خود را با صداي بلند مکررا روخواني

صفحه 18:
کاند اکیلم انکیاور ‎@PptBank‏ ‏مد ‏تكنيك‌هاي يادگيري: * - در مباحث گروهي کلاس خود مشارکت کنید. * از اصوات و موسيقي در يادگيري خود بهره گیرید. * عوض نت برداري از ضبط صوت براي ثبت مطالب کمك بگیرید.

صفحه 19:
@PptBank ‏لگرلمی انکه اور‎ tls - يياواسب ‏سبك يادكيري جنبشي-‎ > درصد جمعیت را شامل مي‌گردد. خصوصیات اين گروه به قرار زیر يادگيري و بخاطر سپردن اطلاعات از جسم و حس لامسه خود بهره ‎yong psa Guana, * *‏ سن صعجمک متلق ۶ * در هنگام بر قراري ارتباط و گفتگو مکررا دست‌هاي خود را نکان مي‌دهند و از ژست‌هاي جسماني استفاده مي‌کنند. * از آن که در کلاس درس بي‌حرکت بنشینند و به درس گوش دهند بیزارند. ۶ * براي يادگيري و به خاطر سپردن اطلاعات به تحرك و تمرینات عملي نیازمندند. ‏* هنگام مرور مطالب درسي خود مرتبا راه میروند و نکات كليدي را با صداي بلند تکرار مي

صفحه 20:
@PptBank ‏کانالگرلمیبلنکباور‎ تكنيك‌هاي يادگيري * در حین يادگيري آدامس بجوید. * براي يادگيري بهتر از حس لامسه» حرکت و تمرینات عملي بهره كيريد * حين يادكيري موسيقي كوش دهيد.

صفحه 21:
نکه ‎@PptBank‏ ‏شیوه صحیح مطالعه .چهار مزیت عمده زیر را به دنبال دارد: *زمان مطالعه را کاهش میدهد. *میزان يادگيري را افزایش میدهد *مدت نگهداريي مطالب در حافظه را طولاني تر مي کند. * بخاطر سپاري اطلاعات را آسانتر مي سازد.

صفحه 22:
کاندلگیلمیب نکباور ‎@PptBank‏ روشهای کار ساز در مطالعه

صفحه 23:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ تمرکزحواس * در كلاس به درس ها كوش دهید و نکته هاى مهم را يادداشت كنيد * ييش از خواندن كتاب را باز خوانى كنيد. ‎AOR poly ata‏ | ساز مه گاید

صفحه 24:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ تمرکزحواس

صفحه 25:
کاندگرلمیبلنکباور ‎PptBank‏ ‏یادداشت عوامل حواس پرتي ‎or gas‏ * یادتان هست که گفتیم عوامل حواس پرتي هیچ كاه به صفر نمي رسند حتي اگر. شما بهترین شیوه مطالعه را در پیش گرفته باشید. اکنون که شما روش مطالعه متمرکز را فرا كرفته ايد و لن را به كار مي بنديد» ملاحظه مي كنيد كه اگر چه حواس پرتي شما تا حد فوق العاده زيادي کم شده استء اما برخي از اوقاتء افکار ديگري غیر از موضوع ‎porte ills‏ تفن شا مي ‎alge yl‏ را ابوك بج کنند. بهترین و مؤثرترين راه براي مقابله با اين حواس يرتي باقيمائده» نوشتن أنها بر روي يك برك كوجك كاغذ است . جرا؟ حتماً بحث خلا ذهني و نوشتن را به خاطر دارید. دقیقاً به همان علت. باید حواس پرتي خود را یادداشت کنید.

صفحه 26:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ زمان استراحت * استراحت كوتاهي براي خودتان در نظر بگیرید. هنگامي که استراحت مي‌کنید» اکسیژن بيشتري به مغزتان مي‌رسد. بلند شوید و براي چند دقیقه در اتاق قدم بزنید. وقتي ما براي مدت طولاني مي‌نشينيم» خون بدن ما به دلیل نيروي جاذبه » به طرف يايينترين نقطه بدنمان » يعني پاها کشیده مي‌شود. ماهيچه‌هاي ما همانند يك پمپ عمل مي‌کنند و هنگامي که ما راه مي‌رويم» خون را بطور یکنواخت به سرتاسر بدن ما مي‌رسانند. در نتیجه » اکسیژن بيشتري به مغز مي‌رسد و باعث احساس شادابي و نشاط در بدن مي‌شود.

صفحه 27:
کاندللگرلمی‌بانکباور ۵۳0۲8۵۷ جایزه و پاداش هنگامي که كاري را بطور کامل انجام دادید» به خودتان پاداش دهید. کار شما ممکن است خيلي کوچك باشد و یا شاید يك مسئولیت بزرگ + كه شما بايد آن را به يايان برسانيد. پاداشي که براي خودتان در نظر مي‌گیرید» ممکن است قدم زدن در اطراف ساختمان ۰ يك لیوان آب و یا خواندن يك مطلب جالب و خنده‌دار در روزنامه باشد. براي پروژه هاي مخصوص ۰ مانند پروژه پایان ترم یا دوره کردن يك کتاب حجیم « پاداش و جایزه ويژه‌اي در نظر بگیرید که اگر آنها را انجام دادید براي خودتان مثلا يك پيتزاي مخصوص بخرید به سینما بروید و یا بعد از ظهر را تلویزیون تماشا کنید. بعضي از جایزه ها مي‌توانند خيلي بزرگ باشند. از این جوایز براي تکالیف سخت با پروژه هاي طولاني استفاده کنید. وقتي کار بزرگي را انجام دادید» از پاداشهاي معمولي استفاده نکنید

صفحه 28:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏سطح انرژي خود را تعیین کنید. جه زماني از روز » انرژي شما در سطح بالايي قرار دارد؟ چه زماني» انرژي شما پایین است؟ مطالعه درسهاي دشوار به انرژي زيادي نیاز دارد. امروزه بیشتر دانش آموزان مطالعه درسهاي سخت را به زماني که خيلي خسته‌اند» به تأخیر مي‌اندازند. وقتي شما خسته‌اید» تمرکز داشتن بسیار مشکل است و درس خواندن در اين مواقع نتيجه معکوس دارد. درسهاي مشکل باید زماني مطالعه شوند که انرژيي شما در اوج خود قرار دارد. درسهاي آسانتر را مي‌توانید بعد از درسهاي مشکل قرار دهید. نور استفاده از نور كافي در هنگام مطالعه يك عامل اصلي به حساب مي آيد. براي اينکه چشمانتان خسته نشوند از نور مستفیم و همچنین نور خيلي کم استفاده نکنید. میز و صندلي هنگام مطالعه » روي يك صندلي معمولي که خيلي راحت نباشد» يشت ميز بنشینید. روي تختخواب ۰ درس نخوانید. تختخواب براي خوابیدن و استراحت کردن است. نه براي درس خواندن!

صفحه 29:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ تلفنها را جواب ندهید. در هنگام مطالعه نسبت به ثلفنها بي تفاوت باشید. بله » ممكن است شما يك تلفن را از دست بدهید, ولي حفظ نمرکز شما مهمتر است. ممکن است از این به بعد این روش در زندگي شما مفید واقع شود. کجا بهتر درس را مي‌فهمید. فكر كنيد که کجا تمرکزتان بالاست. اغلب » درس خواندن در جایي كه شما زندگي مي‌کنید» دشوار است. بنابراين گوشه‌اي از يك کتابخانه را که آرام است و دري وجود ندارد که مردم مرتب از آن رفت و آمد داشته باشند و نه پنجره‌اي دارد که منظره پشت آن باعث حواس پرتي شود را براي خواندن انتخاب کنید. بعضي از دانش آموزان هم در جايي که زندگي مي‌کنند بهتر مي‌توانند درس بخوانند. در هر صورت » مهم خود شمایید. اگر هنگام مطالعه نیاز به موسيقي دارید نوعي از آن را انتخاب کنید که ضرب آهنگي نسبتاً یکنواخت داشته باشد. موسية مان ین فاه» بهر لک ذهی وا منحرف مي‌کنند. اگر از يك موسيقي یکنوآخت استفاده کنید صدايي که در محیط اطرافتان پخش مي‌شود» حواس پرتي شما را به حداقل مي‌رساند. راديوي شما هم مي‌تواند يك منبع خوب و در ‎Cue‏ حال ارزان براي صداهاي یکنواخت باشد.

صفحه 30:
کاندلکرلمیبنکپاور 9۳۴0۲8۵۳۷ * زماني كافي براي انجام دادن کارها بسوینت * ابتدا تخمین بزنید که براي هر درس چند ساعت در هفته نیاز به مطالعه دارید. سپس يك جدول زماني شامل تمام كارهايي که باید درطول هفته انجام دهید» تهیه کنید. مثل کلاسها » جلسات » غذا خوردن » لباس شستن و غيره. آنگاه يك زمان ویژه براي درس خواندن در جدول قرار دهید. حالا وقتي درسي را مطالعه مي‌کنید» نگران درسها و كارهاي دیگرتان نیستید. چون مي‌دانید که وقت كافي براي همه آنها دارید. جدول زماني خود را طوري طراحي کنید که قابل تغییر باشد مثلا بتوانید براي درسي که به وقت بيشتري نیاز دارد و مطالعه آن درس در زمان مخصوص انجام نشده تغیبر كوچكي را در جدول زمان بندي ایجاد کنید و به مطالعه خود ادامه دهيد. خلاصه اين كه مهارت تمركز به شما كمك ميكند كه به خودتان _ اطمینان داشته باشید. چون توانايي اين را دارید که هر آنچه را قبلا خوب به آن توجه کرده‌اید و روي آن تمرکز داشته‌اید» به یاد آورید.

صفحه 31:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ ‏پس از آن که در مکان مطالعه خود قرار گرفتید فوراً مطالعه را شروع کنید و به هیچ عنوان به كارهاي دیگر نپردازید. بعضي ها وقتي پشت میز مطا مي نشینند يا کتاب را باز مي کنند. شروع کنند به ورق زدن کتاب» فراهم کردن کاغذ و كارهاي جانبي دیگر. اگر نشستن براي مطالعه طولاتي شود و مطالعه اي صورت نگیرد و شما خود را با كارهاي جانبي یا افکار دروني مشغول کنید» براي پرورش تمرکز حواس در شما بسیار بد است. عادت کنید همه آنچه را که براي مطالعه نیاز دارید ابتدا فراهم کنید و هر کار متفرقه اي را که دارید قبل از مطالعه انجام دهید و پس از اين كه نشستید» فورأً مطالعه را آغاز کنید. اين كونه شما ذهن خود را شرطي كرده ايد كه تا نشستيد و كتاب را در دست گرفتید» فوراً فرا بكيريد

صفحه 32:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 . 0 ۰ اولویت بالاتر» مانع تمرکز * گفتیم عوامل حواس پرتي خود را که در هنگام مطالعه به ذهنتان خطور مي کنند در جايي یادداشت کنید که بلافاصله پس از مطالعه به آنها بپردازید. اما گاهي اوقات يك موضوع مهم» ضروري و بسیار "دراولویت" به ذهنتان خطور مي کند که حتي با نوشتن آن وسواس ذهني کاهش پیدا نمي کند. در چنین مواردي» ما توصیه مي کنیم به جاي آن که کاهش پیدا نمي کند. در چنین مواردي» ما توصيه مي كنيم به جاي آن كه تقلا كنيد كه با همان وضعيت بد درس بخوانید» به انجام همان كار با اولويت بالا بيردازيد. جون مطالعه با آن وضعيت بدء هم اضطراب شما را به دنبال دارد و هم بازده فكري شما را كاهش مي دهد.

صفحه 33:
کاندلگیلمیب نکباور ‎@PptBank‏ در كلاس به درس ها كوش دهيد و نکته های مهم را يادداشت شت كنيد.

صفحه 34:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 در مطالعه ای گزارش شده است که دانشج لان ۳ از وقت. خود را صرف گوش دادن می کنند . در صورتیکه فقط ۱۷./از وقت. خود را صرف خواندن۱۶/ صرف گفتگو و ۱۴/ را صرف نوشتن می کنند.

صفحه 35:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 روش های بهسازی مهارت گوش دادن [-آماذگیی.برای گوش دادن: مطللب تعیین شده برای آنجلسنه را بخوانید.‌یاد داشتهای جلسه بیش را بازخوانی کنید.بیش از رفتن به کلاس مسئله ها يا تمرین تعیین شده را انجام دهید. 2- حذف عوامل بازدارنده: دور کردن کنش های رولنی: نگرلنی های ذهنی مثل کارامتحان »حل مشكلء انجام کاری.حل مشکلی کنش های بازدارنده جسمی: گرسنگی,گرمادتشنگی جلیی بنشینید که استاد رابه خهبی ببینید.جلیی که بتوانید به كلاس توجه كنيد نه به جيزهاى بيرون از كلاس

صفحه 36:
او کدی انکباور 9۳۳۳۵۵۷۷ ۴ 3- گوش دادن به گفته های آغازین: ‎cel‏ ‏اساتید در آغاز کلاس» گزید ه ای از نکته های جلسه های بیشین را توضیح می دهند و مفهوم های مهم پا گزید های ازموضوع گفتگوی همان روز را باز خوانی میکنند. * 4- نگاه کردن به تخته سیاه: نکته های را که استاد روی تخته می نویسد یاداشت كنيد و انها را علامت بزنید.

صفحه 37:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 ييش از خواندن كتاب را باز خوانى كنيد بازخوانى كتاب يعنى خواندن بيش كفتار.مقدمه.فهرست نكته هاى أن »جكونكى سازمان دهى كتاب بازخوانى هر كفتار » در بر گیرنده خواندن مقدمه عنوان و گزید های بایانی هر کتاب‌بازخوانی هر کتاب چند دقيقه وقت می برد.

صفحه 38:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ نکته های کتاب را سازماندهی کنید

صفحه 39:
تاو کدی انکپاور 9۳۳۳۵۵۷۷ رو نشانه گذاری ‎“arts‏ متن ها را پیش از اندازه نشانه گذاری نکنید: اگر پیشتر مطالب صفحه نشانه ‎ag tea aon Gy lla og AA‏ اه تفاوتى نخواهد داشت بر يايه موازین کلی بیش از ۲۰/ مطالب صفحه را نباید نشانه گذاری کرد(از صفحه ۴۰ خطی ۸خط) جزئیات اصلی را نشانه گذاری کنید. جزئیات اصلی برای یاداشت برداری مفید است نمونه ها را نشانه بزنید: که اگر در آزمون آورده شد بتوانید آنها را بشناسید

صفحه 40:
کاند اکیلم انکیاور ‎@PptBank‏ ‎ss‏ بوينت نشانه گذاری * خط کشیدن یا بررجسته سازی بوسیله مازیک یکی از شیوه های نشانه گذاری است. * برخی نیز با علامت ستاره یا گذاشت علامت سوال برای برجسته کردن نکات پیچیده استفاده می کنند .در هر حال هر گونه نمادی که شما را در یادگیری نوشته ها ی پیچیده یاری می دهد می توانید بکار ببرید.

صفحه 41:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 راهكارهاى كمكى براى يافتن جزئيات توجه به عنوان هاى فرعى: نشانه اشاره به جزئيات متن است. واژ های ایتالیک و سیاه: می توانند نشانی از. جزدیات مهم باشند عددها و 0و 6و... يا عدد های حرفی : اولین» دومین می توانند نمادی از جزئیات باشند نشانه هامثل دایره» چهارگوش نشانه ها و جزئیات را نشان می دهند

صفحه 42:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 چگونه بايد از کتاب بادداشت تهبه کر * نشانه گذاری که انجام داده اید برای راهنمایی در یادداشت برداری بکار گیرید. 0- نامی برای یادداشت خود برگزینید که توصیف درست مطالبی باشد که می خواهید یاد بگیرید ©- در ياد داشت ها مطالب مهم را برجسته کنید 9- برخی مطالب جزیی را نیز در یاد داشت خود وارد کنید - نمونه ها را وارد کنید در فهم و یادگیری کمک می کند.

صفحه 43:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ شیوه های یاداشت بر داری * ياد داشت برداری روی کارت های مخصوص ( فیش بر داری) 0 در روی کارت سفید یک نام توصیفی بنویسید(9*09) روی دیگر کارت نکته های مهم را بنویسید مزایا: 0- چون کارتها کوچک هستند باید مطالب فشرده باشند. 2 کارت ها با هم آوردن مطالب کلاسی و یادداشتهای کتاب را با هم ساده تر مي کنندو سبب شده همه مطالب یک موضوع در یک جا گردآوری شود. 2 مطالب یادگرفته شده را از بادگرفته نشده جدا می کند قابل حمل در همه جا است.

صفحه 44:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ * جدول رده بندی: برای سازماندهی دانسته هو صیف تفاوتها و شباهتهای یک یا چند چیز سودمند است. مرحله دهانی آلتی مرحله رشد رواتی جنسی از دیدگاه قروید سن ‎Abs‏ 4 دريافت لذت از طريق مكيدن هه دریافت لذت از را نگه داشتن و راندن فضولات بدن مهو توجه به اندام های جنسی 0 . همانتدسازی با وللد غير همجنس نوجوانی گرایش به جنس مخالف

صفحه 45:
کانا لس لکرامبانکهاور ‎@PptBank‏ ۶ خط های زمانی: بسوینت * برای یادگیری ترتیب روید دادهای زمانی روش سودمندی است.در آن یک خط مستقیم را به بخش های زمانی برابر تقسیم می کنیم بطوری که در آن گذر زمان را در میان رویدادهای گوناگون به شیوه دیداری و چشم می توان دید. مثال اختراع های مهم 16۵-606 deers / / تلفن / /سمعک / موتور سیکلت

صفحه 46:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ ‏* نقشه ها: برای نشان دادن پیوند بین اندیش9نت دانسته های مهم سودمند است. در آن دانسته ها در اشکال هندسی قرار گرفته و با کمک خطوطی به هم پیوند داده می شوند. مثال بخش های رایانه ‎aS‏ برون داد

صفحه 47:
ک انا اکیامی انکباور ‎@PptBank‏ ‏از نکات مهم کتاب یاد داشت بر دارید * 1- روش کرنل: با کشیدن خطی با فاصله 5 سانتی متر از ‎coal‏ ‏صفحه بخشی را برای گزیده مطلب ها بگذارید * با کشیدن خطی با فاصله 6 سانتی متری از سمت راست صفحه ستون راهنما درست كنيد -قسمت باقیمانده را برای یاداشت برداری بکار ببرید

صفحه 48:
کاندلگیلمیب نکباور ‎@PptBank‏ پرسش های آزمون را پیش بینی کنید:

صفحه 49:
۳ کاندللکرلمی‌بانکباور ‎@PptBank‏ ‏بکارگیری یادداشت های کلاسی برفعینواهنمایی wb PS * در مطالعه یادداشتهای کلاسی به نکته های زير توجه بيشترى كنيد: 0- نكاتى كه از روى تخته كلاس يادداشت كرديد ©- نكاتى كه اساتيد يادكيرى آنها را سخت يا مهم مى دانند. 29- نكته هاى كه اساتيد تنها بر يايه يادداشتهاى خود توضيح مى دهند. بنا براين مى توانيد در حاشيه يادداشت ها آنها را علامت گذاری کنید که موقع مطالعه فراموش نکنید

صفحه 50:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏راهنمایی های عرضه شده در کتاب * بکار گیری اهداف یادگیری * پرسش های بازخوانی * فهرست تمرین ها و مسئله ها می تواند در پیش بینی سوال امتحان کمک کند

صفحه 51:
کاندلکرلمیبلنکپاور 9۳۴0۲8۵۳۷ بوينت شرکت در < جلسه رفع اشكال * هدف استاد از برگزاری این جلسه ها جلب توجه دانشجو برای یادگیری نکات مهم است

صفحه 52:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 با دانشجويان بيشين استادان خود كفتكو كنيد تجربه دانشجویان و دانشجویانی که نمره خوب گرفتند سودمند است از انها روش درس خواندن برای ازمون را بيريسيد. ae

صفحه 53:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 آزمون هاى بيشين استادان را تمرين كنيد * يرسسش هاى نمونه سبب يادكيرى نكاتى مى شوند كه براى آزمون بعدى مفيد است مثلا توجه به نكات ظريف كتاب

صفحه 54:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ انواع روشهای مطالعه

صفحه 55:
کاندلگیلمیب نکباور ‎@PptBank‏ دقیق خوانی

صفحه 56:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ فنون مربوط به روش دقیق خوانی ۶ سازمان داد * علامت گذاری و حاشیه نویسی * خلاصه کردن

صفحه 57:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 سازمارن ذاقرق مظالب - تز اصلی مشخص شود: تز اصلی منعکس کننده انديشه و مقصود اصلی نویسنده است . منابع لازم برای شناخت آن: - عنوان0. مقدمه 0- نتیجه گیری <6- نکات اصلی نکات اصلی: انديشه های مهم یا گروهی از معانی هستند که با هم تز اصلی را تشکیل می دهند. منابع: عنوانهای فرعی»جملات فرعی » جملات ایتالیک و پررنگ 9- جزنیات: تصاویر»جداول و مثالهایی که توضیح دهنده نکات اصلی هستند منابع: محتوای پاراگراف ها (مثالها؛ جداول و تصاویر و توضیحات(

صفحه 58:

صفحه 59:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏

صفحه 60:
ک انا اکیامی انکباور ‎@PptBank‏ ‏بسوینت ‏علامت گذاری و حاشیه نویسی دور تز اصلی را دایره بکشید نکات اصلی را در کروشه بگذارید زير اطلاعات جزیی خط بکشید سوالات و متالهای خود را که به تداعی کمک می ‎US‏ در

صفحه 61:
کانا لس لکرامبانکهاور ‎@PptBank‏ ‏خلاصه کردن * بیان مجدد نکات به زبان خود

صفحه 62:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ خواندن تجسسی * خواندن تجسسی جریانی منظم از سوالات و کنترل بر روی کیفیت و جهت آن است.

صفحه 63:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏خواندن تجسسی * کسی که به دنبال چیزی می گردد از کسی که به دنبال آن نمی گردد به احتمال بیشتری آن چیز را پیدا می کند. 9 سوالات کمک می کند که قدرت پیش بینی و علاقه شما افزایش یابد و کمک به تجزیه و تحلیل مطالب دشوار و فهم بهتر اين مطالب می کند

صفحه 64:
کانداکرلمیب انکهاور ‎@PptBank‏ ‏بسوینت * طرح سواات متعد باعث حفظ علاق و دقت خواننده به مطلب می شود ولی کنترل کیفیت سوالات برای روش صحیح خواندن تجسسی ضرورت دارد.

صفحه 65:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ * سوالات حافظه ای: این سوالات صرفا با یاد آوری اطلاعات سرو کار دارد چه اطلاعات مربوط به مفاهیم» روشهاء تعمیم ها و.. * مثال: وزن نوزاد طبیعی چقدر است؟ * سوالات ترجمه ای: مستلزم بیان انديشه ها به صورت غير اصلى است .مثل تبدیل نمودارها به کلمات يا نشانه ها به اشكال. مثلا از روی مطالب نوشته شده مراحل رشد را به صورت نمودار نشان ‎as‏ * سوالات تفسیری : سوالاتی که به دنبال روابط علت و معلولی است و مثل سولات مقایسه ای مثال فرق اثرات الكل و ماری جوانا را بر فرد مقایسه کنید.

صفحه 66:
کاند اکیلم انکیاور ‎@PptBank‏ * سوالات کاربردی: مطالب علمی را به مسفلهاز مره ربط می دهد و آنها را در عمل وارد می کند.مثال : انفجار جمعیت بر من چه تأثیری خواهد داشت. * سوالات تحلیلی: این سوالات به یادگیرنده کمک می کند تا قدمهای منطقی بکار رفته در یک نظام فکری را که برای رسیدن به یک نتیجه لازم است تشخیص دهد. مثال: چگونه بارداری بالای 8*0 سال سبب بیماری منگولیزم در کودک می گردد؟

صفحه 67:
کاند اکیلم انکیاور ‎@PptBank‏ ‏* سوالات ترکیبی: فرد با ترکیب اطلاعات و ۵4 یک اثر یا انديشه تازه را بوجود می آورد. برای شیوه ارائه دروس دوره فیزیوپاتولوژی یک روش ارائه دهید. * سوالات ارزشیابی: مستلزم داوری در. باره ارزش و اعتبار يكدمطلب :ذا بك اثز وراى متظورى عسيرن برا كمق معي هاى تعيين شده است .اين داوريى بر اساس معيارهاى درونى يا بيرونى صورت مى كيردد. مثال : جه وقت اوتانازى صحيح و جه وقت ناصحيح است؟

صفحه 68:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 * سوالاتى كه به هنكام مطالعه طرح می شوند علاقه خواننده را به مطلب حفظ و کارایی اورا بالا می برند. * بعد از طرح سوال برای یافتن جواب به خواندن مطلب بپردازید .این روش وقتی مطلب دشوار است یا علاقه به آن ندارید بیشترین کمک را به شما می کند.

صفحه 69:
کاناق كيلم بانكباور ۵۳068۵۷ سوال کردن بعد از مطالعه * بعد از خواندن مطلب با طرح سوال می توانید فهم خود را از مطالب ارزشیابی كنيد .اینگونه سوالات شما را برای بحتهای کلاسی و امتحان آماده می کند. * با همکلاسایان از طریق طرح سوال مطالبی را که خوانده ايد مورد بحث قرار دهيد اين روش به شما نشان می دهد آنجه را آموخته ايد درست درك كرده ايد يا نه؟

صفحه 70:
کاندلگیلمیب نکباور ‎@PptBank‏ مدیریت زمان خود برای مطالعه

صفحه 71:
كارهايى كه بايد براى أنها رماربیگذار ید ‎٩۳1‏ ‏* دانشکده: علاوه بررحضور در کلاس براى مطالعه و تكميل فعالیتهای پژو هشی به زمان نیاز دارید. * دوستان و خانواده: نگهداری رابط درست خانوادگی و دوستانه نیاز به زمان دارد مثل تلفن زدن» شرکت در جشن ها و گذراندن تعطیلات. * پرداختن به کار‌های شخصی: کارهایی مثل بهداشت پاکیزگی. آراستگی. خوردن و خوابیدن یا حتی کارهایی مثل تميز كردن خانه » شستن لبلس ها رفت و آمد و ..نیاز جه ران نه

صفحه 72:
کانالکرامبانکهاور ‎@PptBank‏ ‏* کارهایی که برای شما دوست داشتنی است: مگ رزش ؛ شرکت در مسابقه. عضویت و فعالیت در انجمن ها و تشکل ها كه بايد بخشی از زمان خود را به آنها نیز اختصاص دهید. * رسیدگی به دیگران: مثل پدر و مادر یا همسر و فرزندان که نیاز به اختصاص زمانی بریای آنها است.

صفحه 73:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ کار های پیش بینی نشده * نقص مکانیکی : شاید بعلت نقص فنی در ماشین نتوانید به موقع به کلاس برسید يا بعلت رفتن برق یا قطع اینترنت نتوانید تکلیف خود را به موقع انجام دهید. * بیماری یا رویداد ناگهانی: شاید هر گونه پیش آمدی مانع از آن شود که در کلاس یا آزمون حضور یابید یا تکلیف خود را انجام دهید. * مسائل عاطفی: درگیری های عاطفی ممکن است تا مدتی مانع تمرکز. شما بر درس شود.

صفحه 74:
کانا لس لکرامبانکهاور ‎@PptBank‏ ‏5 بسوینت * محاسبه نادرست: شاید در بر آورد زمان مورد نياز براى تکمیل تکلیف یا زمان درس خواندن دچار اشتباه شده یا چیزی را فراموش کرده باشید. اینگونه فوریتها ممکن است پیش آید بنا براین باید برینامه زمان بندی خود را با آنها هماهنگ کنید.

صفحه 75:
@PptBank ‏كاذ‎ ‎oe abd ote) Ose ‏برنامه ريزى براى‎ درس خواندن هیچ کس جز خود شما نمی تواند برای انجام تکالیفش زمانبندی کند. تکلیفی که دوساعت وقت شما را مى كيرد شاید برای دانشجوی دیگر 6 ساعت باشد. برای تعیین زمان لازم برای خواندن» ساعت آغاز درس خواندن را یاداشت و از ساعت پایان کم کنید.با محاسبه تعداد صفحه ها

صفحه 76:
تعیین مقدار زمانی که برآی دربهیخ وان ۴۳۳ نیاز دارید * جمع ساعاتی را که برای کارهای ضروری سپری می ‎US‏ ‏در برنامه زمان بندی خود بیاورید.مثل شرکت در کلاس © مسافرت و کار و .. * از کارهای روزمره فعالیتهای اجتماعی و کار‌هایی که باید در آن هفته انجام دهید فهرستی تهیه کنید.مثل: تهیه ‎cl‏ ‏شستن لباس» خرید کادو تولد و فهرست کارهایی را که در هفته باید انجام دهید بخوانید. © موادی را که انجام داده ايد خط بزنید.

صفحه 77:
پر نامک انللیالگیامیبلنکهاور ‎@PptBank‏ ‏= = er ‏مه‎ ‏مه‎ ‎00 ‎06-0 ‎94 ‎64 ‎060-16 ‎06-16 ‎164۰ ‎ee ‎649 ‎(9-20 ‎20-60 ‎50426 جهوه

صفحه 78:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏پوینت ساعت ‎gla‏ که آمادگی دارید درس بخوانید. يس از يايان كلاس ياد داشت هاى خود را باز بينى و باز نويسى كنيد. پیش از رفتن به رخت خواب تلاش کند مطالب درسی را ياد بكيريد نشت هاى فراوان و كوتاه مدت را به جاى نشست هاى طولانى بيازماييد. پس از هر ساعت درس خواندن ©-(00 دقيقه استراحت 0 كنيد

صفحه 79:
کاناق كيلم بانكباور ۵۳068۵۷ روش های به یاد سپاری و یاد آوری دانسته ها ۶ سازمان دهی منطقی: سازمان دهی منطقی از بر خواندن و باز خوانی ذهنی را ساده تر میکند.مثل کارتهای فیش برداری .يا روش ۶ از بر کردن مطالب : تکرار دانسته ها با صدای بلند یا آهسته با هدف اندوزش در حافظه . * دوره کردن: یعنی از بر کردن و باز خوانی ذهنی مطالب تا آنجا که خواننده مطمئن شود هر وقت بخواهد می تواند مطالب را بی درنگ به ياد آورد. 0-(00 9۵ مطالبی که یاد می گیرید بعد از 06۴ ساعت فراموش می کنید مثلا از 060 کارت مطالعه شده 2 تا از آنها فراموش شده .به همین سبب دوره کردن بخش ضروری از فرایند یادگیری است,

صفحه 80:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ چند راهبرد برای از بر کردن و بازخوانی ذهنی برای زمان درس خواندن خود به شیوه مناسب برنامه ریزی كنيد.نكرانى براى كم بودن زمان و حجم مطالب » یادگیری را کاهش می دهد. پادگیرزی در نفست. های: گوفاه و زوزهای بیشکر باشدمئلا به جای ساعت مطالعه در © روز . ) ساعت در 0 روز داشته باشید. درس خواندن با دیگران: بازخوانی با نوشتن مطالب : در یادگیری اصطلاحات و زبان بکارگیری نوار صوتی : برای افرادی که راه دور دارند و يا پادگیرنده شنیداری باشد.

صفحه 81:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ‏2 شيوه هاى ياد يار ( نشانه هاى بازيابى) * شیوه های که به حافظه در به یاد آوردن مطالب کمک میکند )»نماد های یادیار : واژه هایی است که از کنار هم گذاشتن حروف نخست واژگانی که می خواهید آنها را به یاد بسپارید تشکیل می شود. مثلا ۲۱0۷ 2۸۵ براى ياد آوری علائم هشدار دهنده سرطان بوسیله انجمن سرطان آمریکا سفارش شده است chang in bowel o bladder. ‘sore that dosent heal -© Unusual bleeding or discharge 9 Thichness in bests Indigestion in swallowing 0 Obvious chang in wart-o Nagging cough?

صفحه 82:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ 9- تصوير سازی ذهنی: تصور کردن یا نقش بستن چیزی در ذهن با هدف کمک به بازیابی . مثال ها اغلب بسیار کمک کننده هستند. : ‏گونه های جابجایی اجتماعی شامل‎ OL» افقی: از موقعیتی به موقعیت همانند کارمند آموزش به کارمنة امتحانات عمودی از موقعیتی به موقعیت بالا يا پایین : از کارمند آموزش به مسئول آموزش تغییر دادن 2 میان نسلی: پایگاه اجتماعی اعضاء خانواده از نسلی به نسل بعدی تغییر کند. مثل: پدر برزگم کارگر بود ولی پدرم سرپرست کارخانه

39,000 تومان