sazeh-saghfi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سازه های سقفی”

سازه های سقفی

اسلاید 1: انواع سازه های سقفی

اسلاید 2: انواع سقف‌هاسقف‌های شیب‌دارسقف‌های کاذبسقف‌های تیرچه بلوکسقف‌های لانه زنبوری (کاسه‌ای)سقف‌های عرشه فولادیسقف‌های کوبیاکسسقف‌های دال بتنیسقف‌های کامپوزیتسقف‌های تیر-دالسقف سیاکسقف‌های طاق ضربیسقف‌های روفیکسپیش تنیده

اسلاید 3: سقف شیب‌دارسقف تخت به سقف‌هایی گفته می‌شود که زاویه بین آن‌ها تا خط افق بین صفر تا ۱۰ درجه باشد. همچنین اگر این زاویه بین ۱۰ تا ۷۰ درجه باشد این سقف‌ها به سقف‌های‌ شیب‌دار اطلاق می‌گردند. سقف‌های قوسی نیز یکی دیگر از انواع سقف ها هستند که مانند گنبد‌ اند که استفاده از آن در زمان قدیم مرسوم بود و امروزه خیلی کمتر اجرا می‌شود. شیب سقف‌ها نیز بستگی به میزان بارندگی و نوع بارش و نظر مهندسین طراح دارد، مثل شمال کشور که بیشتر سقف خانه‌ها شیب‌دار است مخصوصا خانه‌های ویلایی و روستایی. سقف‌های شیب‌دار متداول عبارت‌اند از: یک طرفه، دو طرفه و چهار طرفه.

اسلاید 4: پوشش سقف‌های شیب‌داردر سقف‌های شیب‌دار پوشش‌هایی از جنس مشخصی با توجه به نیاز کارفرما اجرا می‌شود که انتخاب این نوع سقف‌ها بستگی به عوامل جوی مانند میزان بارندگی سالیانه، یخ زدگی، قدرت باد و تابش نور خورشید، نمای مورد نظر از نظر زیبایی، نوع اسکلت و بار‌های وارده دارد که باید در انتخاب این سقف‌ها دقت لازم را انجام داد تا نیاز‌های شما را برآورده کند. برخی از این سقف‌ها نیز امکان تعویض قطعات را به راحتی دارند، اما باز باید از دوام کافی برخوردار باشند. در ادامه به معرفی پوشش این سقف‌ها خواهیم پرداخت. انواع پوشش‌های متداول سقف‌های شیب‌دار عبارت اند از: پوشش‌های سفالی، ورق‌های گالوانیزه، ورق‌های آزبستی، ورق‌‌های آلومینیومی و فایبرگلاس.پوشش‌های آلومینیومی:یکی دیگر از انواع سقف‌ها ، سقف‌های آلومینیومی هستند که شیب آنها در حالت عادی باید ۱۵ درجه باشد. این ورق‌ها را تا طول ۶ متر در انواع ذوزنقه‌ای و موج‌دار می‌سازند که وزن آن‌ها بسیار کم است (۲٫۴ تا ۵ کیلوگرم در هر مترمربع) و در مقابل آتش سوزی و زنگ زدگی مقاومت می‌کنند.پوشش‌های گالوانیزه:یکی دیگر از پوشش‌های مقاوم و مناسب برای سقف‌های شیب‌دار ورق‌های گالوانیزه است که ضخامت مورد استفاده از آن‌ها ۰٫۶ میلی متر است. اگر روی آن رنگ زده شود دوام آن زیاده شده و نمای زیبایی به ساختمان می‌دهد. این ورق‌ها بدلیل اینکه دوام زیادی دارند، استفاده از آن‌ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید