سامانه ۱۲۲ اندیشه
اسلاید 1: www.Rayanandisheh.com
اسلاید 2: سامانه 122 انديشهاستفاده از فن آوری های جدید ارتباطی و اطلاعاتی ، نرم افزار ها و سخت افزارهای مرتبط ، جوامع بشری را به مرزهای باور نکردنی رسانده است که در آن باید سرعت ، دقت و کیفیت را باز تعریف نمود . این تحول امکان ارایه خدمات متفاوت به مشتریان، ازیک سو و قدرت مدیریت را از سوی دیگر به پیش برده و با هزینه های کمتر، امکانات فراتر از حد انتظار را در اختیار سازمان ها قرار داده است .با عنايت به اين مهم شركت افتخار دارد در يك بازه 5 ساله و با سرمايه گذاری فراوان به كمك تيم مجرب و متخصص خود در زمينه برنامه نويسی و GIS همچنين به كمك كاركنان محترم شركتهای آب و فاضلاب كشور اقدام به طراحی و تدوين سامانه مديريت 122 نمايد . اين سامانه برای نخستين بار توسط اين شركت در سال 1384 در استان قم با موفقيت نصب و راه اندازی شد . خوشبختانه امروز در يك دوره 3 ساله از اجرای اين سامانه نتايج و ثمرات اجرای آن به بار نشسته است . اين سامانه هم اكنون در بیش از 30 شهر در حال استفاده می باشدwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 3: بخشهاي درگير سامانه 122 انديشهwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 4: قسمتهای مختلف سامانهمدیریت کامل سطح دسترسی کاربران www.Rayanandisheh.com
اسلاید 5: قسمتهای مختلف سامانهمدیریت بر تمامی شهرستانها و مناطق آبفا به صورت مجتمعwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 6: قسمتهای مختلف سامانهمدیریت بر اطلاعات آب بها و اقساط
اسلاید 7: قسمتهای مختلف سامانهمدیریت مشخصات تاسیسات آب و فاضلاب
اسلاید 8: قسمتهای مختلف سامانهمدیریت بر عملیات شستشوی شبکهwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 9: قسمتهای مختلف سامانهزیر سیستم مدیریت بر تعمیر و نگهداری تجهیزاتwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 10: www.Rayanandisheh.com
اسلاید 11: معرفی انتقال صدا برروی شبکه VOIP Voice Over IP به ارسال اصوات بروی شبکه IP اطلاق میشود . How VoIP works ارسال مداوم صداها هر ms 20 تبدیل و کدگذاری اطلاعات آنالوگ به اطلاعات دیجیتال ارسال داده های دیجیتال بصورت بسته های اطلاعاتی روی شبکه دیکد نمودن اطلاعات در مقصد و پخش نمودن اصواتwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 12: قابلیتهای عمومی سامانه سیستم کامل تلفن داخلی PBX همراه با صندوق صوتیتوان پاسخگویی همزمان 360 اپراتورسیستم کنفرانس مکالمات باقابلیت مدیریت کنفرانسسیستم مرکز پیام Call Centerتوزیع خودکار تماس ها ACDشمارهگیری داخلی مستقیم DIDسیستم جامع پاسخگوی گویا IVRسیستم دریافت FAX به پست الکترونیکسیستم ارسال FAX از طریق پست الکترونیکمدیریت موزیکهای انتظارمسیریابی پویای ارتباطها توسط قوانینشمارهگیری داخلی مستقیم DIDwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 13: معرفی ویژگیها : قدرت پشتیبانی بیش از 360 تماس همزمان به کمک این امکان سیستم میتوان یک مرکز تماس با 360 اپراتور مدیریت نمود . این اپراتورها میتوانند بصورت متمرکز و یا غیر متمرکز در یک مجموعه باشند . در هر کجا که امکان ایجاد بستر دیتا و یا اینترنت پر سرعت وجود داشته باشد میتوانند اپراتورها قرار گیرند .www.Rayanandisheh.com
اسلاید 14: معرفی ویژگیها : سیستم جامع پاسخگوی گویا IVR به کمک این امکان میتوان بصورت یک منوی دسترسی برای تماس گیرنده گان ایجاد نمود. بعنوان مثال میتوان به تماس گیرنده گان اعلام کرد با گرفتن شماره داخلی مربوطه بسرعت به مقصد هدایت شوند و در صورت عدم دسترسی به شخص برای او پیام بگذارند . و یا در حالت دیگر اشخاصی با پیش شماره خاص را به یک اپراتور مشخص متصل نمود و برای سایر پیش شماره ها یک پیام خاص پخش شود . www.Rayanandisheh.com
اسلاید 15: معرفی ویژگیها : سیستم جامع پاسخگوی گویا IVR (نمای سیستم)www.Rayanandisheh.com
اسلاید 16: زیر سیستم ثبت تماستعریف دریافت کننده های درخواست برای سامانه
اسلاید 17: زیر سیستم ثبت تماسقراردادن یک تلفن نرم افزاری پیشرفته در سامانه و حذف گوشی تلفن از میز کاربر
اسلاید 18: زیر سیستم ثبت تماسنمایش آخرین سابقه تماس تلفنی از طرف تماس گیرنده به محض برقراری تماسwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 19: زیر سیستم ثبت تماسقابلیت ایجاد محدودیت صحبت کردن هر اپراتور به صورت مجزاwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 20: زیر سیستم ثبت تماسنمایش سابقه تماس تلفنی از طرف تماس گیرنده به محض برقراری تماس به همراه قابلیت شنیدن مکالمات قبلی در لحظه تماسwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 21: زیر سیستم ثبت تماسقابلیت نگهداری (Hold) تماس و انتقال تماس به قسمت و اشخاص مختلفwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 22: زیر سیستم ثبت تماسقابلیت تعریف پیامهای عمومی و پخش این پیامها به صورت خودکار برای تماس گیرندهwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 23: زیر سیستم ثبت تماسدریافت شماره تلفن در موقع ثبت درخواست به صورت خودکارwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 24: زیر سیستم ثبت تماسقابلیت تعریف مزاحم تلفنی برای سامانه و مدیریت مزاحمهای تلفنی به صورت خودکار از طرف سامانهwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 25: زیر سیستم ثبت تماسثبت تماس با فشار یک کلید ماوس
اسلاید 26: زیر سیستم ثبت تماسدریافت سابقه تماس
اسلاید 27: زیر سیستم ثبت تماسدریافت مشخصات تماس گیرنده از بانک اطلاعات مشترکین
اسلاید 28: زیر سیستم ثبت تماسدریافت درخواست های سایر خدمات
اسلاید 29: زیر سیستم ثبت تماسدسترسی به موقعیت تماس به بلافاصله پس از برقراری تماس
اسلاید 30: زیر سیستم ثبت تماسمدیریت بر تماس ها و اقدامات بعمل آمده در خصوص درخواستها
اسلاید 31: زیر سیستم ثبت تماسدسترسی به قطع آبی ها
اسلاید 32: زیر سیستم حوادث آب و فاضلابمدیریت بر کلیه لوازم مصرفی و دسته بندی بهینه لوازم مصرفی جهت جلوگیری از ورود اشتباه اطلاعات
اسلاید 33: زیر سیستم حوادث آب و فاضلابتعریف شیف پرسنل حوادث
اسلاید 34: زیر سیستم حوادث آب و فاضلابدریافت حادثه رخ داده بلافاصله پس از ثبت در مرکز تماس همراه با صدای هشدار مناسب
اسلاید 35: ابلاغ حادثه به اکیپ با یک کلیک ماوسزیر سیستم حوادث آب و فاضلاب
اسلاید 36: ثبت مشخصات کامل حادثه پس از رسیدگیزیر سیستم حوادث آب و فاضلاب
اسلاید 37: ثبت لوازم مصرفی و ماشین آلات مورد استفادهزیر سیستم حوادث آب و فاضلاب
اسلاید 38: مدیریت راحت بر تمامی اطلاعاتقابلیت های GIS
اسلاید 39: دسترسی به اطلاعات مشترکینقابلیت های GIS
اسلاید 40: مدیریت بر تاسیسات آب و فاضلابقابلیت های GIS
اسلاید 41: تحلیل شیرهای لازم جهت قطع آب مشترکقابلیت های GISwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 42: دسترسی به محل تماس پس از برقراری تماسقابلیت های GISwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 43: مشخص نمودن مشترکین پر مصرفقابلیت های GISwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 44: ثبت موقعیت حوادث قابلیت های GIS
اسلاید 45: مدیریت بر نقشه های سه بعدیقابلیت های GIS
اسلاید 46: پشتیبانی از انواع فرمت رستر و برداریقابلیت های GISGeoDatabase for Oracle 10gGeoDatabase for Microsoft SQL Server 2000AutoDesk DWG 2007MicrostationSDFESRI ShapefilesARC/INFO CoveragesESRIs Spatial Database EngineCAD Files (DWG,DGN)Vector Product Format (VPF)Geo-Referenced Images ARC/INFO Gridhdr.adfADRG : Arc Digitised Raster Graphic*.img, *.ovr, *.ASRP/USRP : DIGEST ASRP, A NATO Military format *.img, *.ovr, *BIL :Band interleaved by line multiband images*.bilBIP :Band interleaved by pixel multiband images*.bipBMP: Windows bitmap*.bmp, *.dibBSQ :Band sequential multiband images*.bsqCADRG: Compressed Arc Digitised Raster Graphics*.*CIB :Controlled Image Base*.*CRP :Compressed Raster Product (Military GeoTIFF)*.tifERDAS IMAGINE*.gis, *.lanGeoTIFF :TIFF with a Geo header*.tif, *.tff, *.tiffGIF :Graphics Interchange Format*.gifIMPELL RLC :Run-length compressed files*.rlcJFIF :JPEG*.jpg, *.jpegMrSID :Multi-Resolution Seamless Image Database*.sidNITF :National Imagery Transfer Format*.ntfSun rasterfiles*.rs, *.ras; *.sunSVF : Single Variable File*.svfTIFF :Tagged Image File Format*.tif, *.tff, *.tiff
اسلاید 47: www.Rayanandisheh.com
اسلاید 48: سامانه اطلاعات جغرافیایی ردیاب اندیشههدف از اجرای سیستم AVLS :موقعیت یابی راهنمایی مسیر حرکت کاهش زمان و مدیریت بر آنکاهش هزینه هاافزایش سرعت عملافزایش بهره وریکنترل و نظارتمدیریت بر ارسال و دریافت اطلاعاتwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 49: سامانه اطلاعات جغرافیایی ردیاب اندیشهاهم قابلیت های سامانه :نمایش موقعیت خودرو های بر روی نقشه به صورت Offline, Online ذخیره مسیر حرکت متحرک اعلام هشدار در صورت توقف متحرک نمایش سرعت متوسط حرکت متحرک تعریف محدوده مجاز مانور برای هر متحرک گزارش مشخصات راکب یا راکبین گزارش مشخصات راننده و خودروwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 50: سامانه اطلاعات جغرافیایی ردیاب اندیشهمانیتورینگ خودروها :شما بطور همزمان می توانید دو یا چند خودرو را در صفحه نمایش کنترل کنید و به آسانی به هر کدام از آنها دسترسی داشته باشید.www.Rayanandisheh.com
اسلاید 51: اهم اهدف از استفاده از سامانه تلفن گويا :كاهش مراجعات حضوري ارباب رجوعان به سازمانها كاهش واقعي حجم كاغذ بازي كاهش حجم تردد در سطح شهرهاافزايش رضايتمندي مشتركيناجراي طرحهاي تكريم ارباب رجوع و مشتري مداريپاسخگويي به مشتركين بصورت شبانه روزصرفه جويي در هزينه نيروي انساني و زمانwww.Rayanandisheh.com
اسلاید 52: ويژگيهاي سامانه تلفن گوياي انديشه : طراحي مخصوص شركتهاي آب و فاضلاب . سادگي و سهولت بكار گيري سامانه . استفاده از دستگاه مودم معمولي جهت كار . امكان برقراري ارتباط با بانك اطلاعات مشتركين . امكان اتصال به سامانه 122 انديشه جهت مديريت حوادث در شهرهاي كوچك .www.Rayanandisheh.com
اسلاید 53: بخشهاي مختلف سامانه تلفن گوياي انديشه : درب بسته ها (اعلام كاركرد كنتور مشترك) . اعلام ميزان بدهي مشترك . آموزشهاي همگاني . صندوق صوتي بخشهاي مختلف سازمان . اخطارهاي صوتي به مشتركين .www.Rayanandisheh.com
اسلاید 54: معرفي زير سيستم درب بسته ها :در شهرهاي بزرگ در بيشتر مواقع زمانيكه كنتورنويسان جهت ثبت كاركرد كنتور به درب منازل مراجعه ميكنند معمولاً كسي در خانه نميباشد و قرائت كنتور صورت نمي پذيرد . به همين سبب مامورين محترم مجبور به گذاشتن ياداشت براي ساكنين ميشوند تا در زمان حضور در خانه ساكنين كاركرد كنتور را قرائت و آنرا بصورت مكتوب به اداره آبفاي مربوطه تحويل دهند . وظيفه اين زير سيستم ثبت اطلاعات كاركرد كنتور گزارش شده توسط تماس مشترك ميباشد . www.Rayanandisheh.com
اسلاید 55: زير سيستم اعلام ميزان بدهي :با كمك اين زير سيستم مشترك ميتواند بكمك تماس تلفني و بدون حضور در شركت آب از ميزان بدهي آب ها و يا از وضعيت پرداخت اقساط آبهاي خود مطلع شود . www.Rayanandisheh.com
اسلاید 56: زير سيستم آموزشهاي همگاني :به كمك اين زير سيستم ميتوان خيلي از فرآيندهاي ضروري موجود در سازمان را به مشتركين آموزش داد . همچنين مشترك ميتواند آنها را از طريق فكس دريافت نمايد . برخي از اين موارد شامل 1) روش خريد انشعابات آب و فاضلاب و مدارك مورد نياز آنها 2) روشهاي مصرف بهينه آب و كاهش هدرفت آن 3) روشهاي نگهداري از تاسيسات آب و فاضلاب و پيشگيري از حوادث غير مترقبه مانند بخبندان و در نتيجه تركيدگي تاسيسات آب .www.Rayanandisheh.com
اسلاید 57: زير سيستم صندوق صوتي :به كمك اين زير سيستم مشترك ميتواند براحتي انتفادات و پيشنهادات خود را در مورد عملكرد بخشهاي مختلف شركت از طريق پيام صوتي ارسال نمايد . اين زير سيستم به مديران اين بخشهاي اين امكان را ميدهد تا آنها نيز از طريق تماس تلفني بتوانند صندوق صوتي خود را كنترل نمايند . همچنين سيستم از طريق ارسال خودكار sms مديران را از داشتن پيام صوتي جديد مطلع ميكند .www.Rayanandisheh.com
اسلاید 58: زير سيستم اخطارهاي صوتي به مشتركين :با استفاده از اين زير سيستم شما خدمت رساني را در محل منزل مشترك انجام ميدهيد . به كمك اين زير سيستم شما اخطارهاي مختلف را با پخش پيام صوتي از طريق تلفن به مشترك ميدهيد . اين اخطار ميتواند شامل اخطار قطع آب بدليل عدم پرداخت آبها و يا حوادث مختلف باشد . با اجراي اين زير سيستم بار تماسهاي تكراري از دوش واحدهاي ديگر برداشته ميشود . www.Rayanandisheh.com
اسلاید 59: زير سيستم اخطارهاي صوتي به مشتركين :از ويژگيهاي اين زير سيستم امكان اتصال به سامانه 122 و استفاده از امكانات GIS جهت انتخاب محدوده تماس بر روي نقشه ميباشد . www.Rayanandisheh.com
اسلاید 60: با تشكر از توجه شماپايانwww.Rayanandisheh.com
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.