صفحه 1:
Te 1" ae ai ۳/۹ ‏ريع لمعم‎ yi bale GU) santa ey ' ‏ساعت شروع و بايانن جلس‎

صفحه 2:

صفحه 3:
خب ۱7 حوزه های موثر در سرزندگی در محل کار: #منبع اول : خودتان (سرزندگی درونی ) #منبع دوم : تیم یا گروه و همکاران مستقیم شما (سرزندگی جمعی ) #منبع سوم : سازمان ( سرزندگی سازمانی ) > My

صفحه 4:
Fun is the secret“ of Virgin’s 95 ichard Branson -

صفحه 5:

صفحه 6:
25%~

صفحه 7:
آهمیت شادی و سرزندگی در محل کلر:

صفحه 8:

صفحه 9:
Makes you happy Relationships

صفحه 10:
چه چیزهای دیگری باعث شادی کارکنان می شود؟ انطباق کار با : توانایی های فرد ارزش های فرد علایق شخ The Creative Product Makers For Happy Businesses

صفحه 11:
ABILITY Skills Set® ‏ا‎ Knowledge® *Competencies are basis of why people are hired but its effect is generally short lived. *People who many be good at their jobs may not necessarily be engaged in them.

صفحه 12:
Values » Rewards » Money * Intellectual Challenge « ‏او‎ 0 * People rarely take a job that doesn’t match their values.

صفحه 13:
ارات Happy employees ‏هل‎ Great service dappy customers Loyal customers _'rofits and growth

صفحه 14:
It's profits AND ‏ا‎ at work Happiness at work

صفحه 15:
have higher ices ‎ee‏ ص ص يو ‎ ‎1984-2 ‎ ‎ ‎ ‎Russell‏ مردموى ‏ #رصمة ويا" “مم يلت ‎ety‏ وا ‎1998-2004 ‏تم ‎ ‎

صفحه 16:
caspansibilitsppy tg Know yourself .2 Speak up .3 Do something .4 Make others happy .5

صفحه 17:
ger is key The Mana Wait a minute ‎Ee‏ ی کت ‎

صفحه 18:

صفحه 19:
© Fun is energizing Happy employees = productive employees Happy employees = Happy customers, _, Recruit and retain good employees -&7 Happier employees come to wa) more! A hearty laugh burns up AL.5 7 rie’

صفحه 20:
‎hp dip il lh a 1‏ ادا ا ‎® We’re too busy ‎© It cuts productivity ‎© We’re ‏ا‎ ‎® It’s not my style ‎© No budget ‎

صفحه 21:
خب ۱7 با تشکر و آرزوی شادمانی همیشگی

سرزندگی در محل کار ارائه دهنده :سرکار خانم خزایی شمارۀ جلسه3 : تاریخ جلسه89/4/9 : مکان جلسه :اتاق جلسات ساعت شروع و پایان جلسه14:30-16 : :ویژگی های افراد سرزنده • روابط عمیق و مبتنی بر اعتماد و همکاری •شبکه های ارتباطی گسترده •انرژی خود و دیگران را آزاد و شعله ور می سازند. حوزه های مؤثر در سرزندگی در محل کار: ‏منبع اول :خودتان (سرزندگی درونی ) ‏منبع دوم :تیم یا گروه و همکاران مستقیم شما (سرزندگی جمعی ) ‏منبع سوم :سازمان ( سرزندگی سازمانی ) Fun is the secret“ of Virgin’s ”.success Richard Branson - The only way to“ do great work is to love what you “.do Steve Jobs - How happy are you at ?work 55%~ 20%~ 25%~ اهمیت شادی و سرزندگی در محل کار: زمان زندگی سالمتی موفقیت کارکنان چطور شاد می شوند؟ نتایج -روابط Salary Job security Bonuses & Routines Titles/promotions Physical work politcies environment Pension Administration Perks ...contracts, policies, etc( Makes you happy Relationships Relationships ”Makes you “OK Results Results چه چیزهای دیگری باعث شادی کارکنان می شود؟ انطباق کار با : توانایی های فرد ارزش های فرد عالیق شخصی ABILITY Skills Set Experience Knowledge Competency •Competencies are basis of why people are hired but its effect is generally short lived. •People who many be good at their jobs may not necessarily be engaged in them. Values • Rewards • Money • Intellectual Challenge • Prestige/Lifestyle • People rarely take a job that doesn’t match their values. آیا بهترین مزیت برای سازمان داشتن کارکنان شاد است؟ Happy employees Great service Happy customers Loyal customers Profits and growth Profits It's profits AND happiness at work Happiness at work Happy companies have higher stock prices 1998-2004 1984-1992 My responsibility Choose to be happy .1 Know yourself .2 Speak up .3 Do something .4 Make others happy .5 The Manager is key A leader's responsibility Be happy yourself .1 Know your people .2 Have time for them .3 Make others happy .4  Fun is energizing  Happy employees = productive employees  Happy employees = Happy customers  Recruit and retain good employees  Happier employees come to work more!  A hearty laugh burns up 3.5 calories 19 We’re too busy It cuts productivity We’re professionals It’s not my style No budget 20 با تشکر و آرزوی شادمانی همیشگی

62,000 تومان