علوم مهندسی تکنولوژی

سیستم عامل ویندوز ۱۰

Windows 10

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
یک برنامه سیستم عامل (OS) متشکل از تعداد زیادی برنامه ها و دستورات استکه با کارکردن در کنار یکدیگر به تمام فعالیت های سخت افزاری سیستم جهت میدهند. تقریبا اکثز سیستم عامل های موجود از دستورات مشابهی چون روشن کردن و خاموش کردن سیستم،فرتهم کردنرابط کاربری، مدیریت برنامه ها، ثابت و پایدار نگه داشتن خط ارتیاطی با اینترنت، فراهم آوردن فضای مدیریت فایل ها و ... بهره میبرند. “Windows" محبوب ترین نمونه از یک سیستم عامل است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
799 بازدید, 72 دانلود

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم عامل ویندوز ۱۰”

سیستم عامل ویندوز ۱۰

اسلاید 1: موضوع: سیستم عامل ویندوز 10نام درس:استاد مربوطه: گردآورنده:

اسلاید 2: Windows 10

اسلاید 3: تفاوت سیستم های عامل و برنامه های نرم افزارییک برنامه سیستم عامل (OS) متشکل از تعداد زیادی برنامه ها و دستورات استکه با کارکردن در کنار یکدیگر به تمام فعالیت های سخت افزاری سیستم جهت میدهند.تقریبا اکثز سیستم عامل های موجود از دستورات مشابهی چون روشن کردن و خاموش کردن سیستم،فرتهم کردنرابط کاربری، مدیریت برنامه ها، ثابت و پایدار نگه داشتن خط ارتیاطی با اینترنت، فراهم آوردن فضای مدیریت فایل ها و ... بهره میبرند. “Windows محبوب ترین نمونه از یک سیستم عامل است.

اسلاید 4: برنامه های نرم افزاریبا یک نرم افزار مناسب است که یک کامپیوتر ابزار با ارزشی میشود.نرم افزار ها به کاربر کمک میکنند تا نامه، گزارش واسناد دیگر را تولید کند، مدیا و مولتی مدیا را تولید و توسعه دهد، نمودار ها و صفحات وب را دیزاین و تولید کند، بازی کند و بسیاری کاربرد دیگر.برای دست یابی به این مهم، کاربران باید از برنامه های متعددی کمک بگیرند. نرم افزار ها برنامه هایی هستند که توسط برنامه نویسان تولید شده اند تا کاربران بتوانند فعالیت های خودرا به بهترین شکل انجام دهند یا کارهای روزانه خود را به آسان ترین شکل به اتمام برسانند.

اسلاید 5: ©CustomGuide 2015 found at file:///D:/windows-10-training-courseware%20USE.pdf

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان