کسب و کار مدیریت و رهبری

سیستم های خرید ، انبارداری و توزیع

system-khrid6

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم های خرید ، انبارداری و توزیع”

سیستم های خرید ، انبارداری و توزیع

اسلاید 1: مدیریت زنجیره تأمینفاطمه دهقانیاستاد راهنما : دکتر شیروانی

اسلاید 2: مدیریت زنجیره تأمینSupply Chain Management

اسلاید 3: مقدمهتشدید صحنه رقابت جهانی در محیطی که بصورت دائم در حال تغییر است ضرورت واکنش های مناسب سازمان ها وشرکتهای تولیدی ـ صنعتی را دو چندان کرده و بر انعطاف پذیری آنها با محیط نامطمئن خارجی پای می فشارد و سازمانهای امروزی در عرصه ملی و جهانی به منظور کسب جایگاهی مناسب و حفظ آن نیازمند بهره گیری از الگوی مناسب همچون مدیریت زنجیره تامین در راستای تحقق مزیت رقابتی و انتظارات مشتریان هستند. مشتریان در سازمانهای امروزی در تولید کالا و ارائه خدمت، رویه های انجام امور و فرایند ها، توسعه دانش و توان رقابتی همراه و همگام اعضای سازمان می باشد. مدیریت موثر زنجیره تامین از عوامل اصلی بقا می باشد ضمن آنکه استفاده از فناوری اطلاعات در فعالیتهای زنجیره تامین پتانسیل ایجاد ارزش را در زنجیره افزایش داده است. به طور کلی مدیریت زنجیره تامین بر افزایش انطباق پذیری و انعطاف پذیری شرکتها تاکید دارد و دارای قابلیت واکنش و پاسخ سریع و اثر بخش به تغییرات بازار است.

اسلاید 4: چارچوب نظری موضوع زنجیره تأمین به عنوان شاهرگ حیاتی شرکتها درارائه محصولات و خدمات به حساب می آید. امروزه، مدیریت زنجیره تأمین به یک مسئله راهبردی برای هر شرکت تبدیل شده است که بهدنبال دستیابی به اهداف در شرایط رقابت اقتصادی،زمان و کیفیت خدمات به ویژه در یک محیط اقتصادی با جهانی شدن تجارت و شتاب چرخه صنعتی توصیف میشود .درصورتیکه زنجیره تأمین قابلیت های مناسبی در رابطه با ارتباطات و تعاملات با اجزای محیطی داشته باشد میتواند زمینه الزم را برای دستیابی شرکتها به عملکرد مطلوبتر مهیا کند.یکی از موضوع های مهم در عرصه دستیابی به قابلیت های مناسب در عرصه زنجیره تأمین، فعالیت مطلوب شرکتهای کسب وکاری در حوزه سنجش بازار است. سنجش بازار این امکان را به کسب وکارها میدهد که به خوبی خود را در برابر شرایط بازاری آماده کنند. به عبارتی، سنجش بازار زمینه الزم را برای شناسایی ریسک های موجود در بازار و همچنین پتانسیل ها و فرصتها برای رشد و توسعه مهیا میکند. بنابراین سنجش بازار این امکان را به کسب وکارها میدهد که در زنجیره تأمین خود امکان قابلیت تطبیق پذیری را مهیا کنند.

اسلاید 5: تعریف مدیریت زنجیره تامین مجموعه ای از روشهای مورد استفاده برای یکپارچگی موثر و کارای تامین کنندگان، تولید کنندگان، انبارها  و فروشندگان به گونه ای که بمنظور حداقل کردن هزینه های سیستم و تحقق نیاز های خدمات، کالاها به تعداد صحیح در مکان مناسب و در زمان مناسب تولید و توزیع گردند.مدیریت زنجیره تامین هماهنگی در تولید، موجودی، مکان یابی و حمل و نقل بین شرکت کنندگان در یک زنجیره تامین است برای دستیابی به بهترین ترکیب پاسخ گویی و کارایی برای موفقیت در بازار.

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید