علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

شبکه های اجتماعی و راهبردهای ساخت افکار عمومی در سازمان روابط عمومی

shabakehaye_ejtemayi_va_ravabete_sazman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شبکه های اجتماعی و راهبردهای ساخت افکار عمومی در سازمان روابط عمومی”

شبکه های اجتماعی و راهبردهای ساخت افکار عمومی در سازمان روابط عمومی

اسلاید 1: دکتر حسن بشيردانشيار دانشگاه امام صادق (ع)drhbashir100@gmail.com نهمين همايش روابط عمومي الکترونيک 27 ارديبهشت 1393شبکه‌هاي اجتماعي و راهبردهاي ساخت افکارعمومي در سازمان روابط‌عمومي1

اسلاید 2: 2

اسلاید 3: شبکه هاي اجتماعي و گفتمان اجتماعي3دو وجهي بودن مفهوم شبکه هاي اجتماعي1- در فضاي فيزيکي 2- در فضاي مجازيشکل گيري پيام عمومي در شبکه هاي اجتماعينيازمند 3 عنصر مهم است:(1) ساخت متن اجتماعي: بر مبناي (قراردادهاي اجتماعي) (2) رمزگذاري اجتماعي: بر پايه (فهم اجتماعي) (3) رمزگشايي اجتماعي: بر اساس «گفتمان اجتماعي»

اسلاید 4: روابط عمومي ها و گفتمان اجتماعي4چرخه گفتمان اجتماعي روابط عمومي ها1- فهم «گفتمان اجتماعي» (فهم رمزگذاري هاي جامعه)2- بازتوليد دوباره «گفتمان اجتماعي» به صورت «گفتمان هدفمند اجتماعي» (بر اساس اهداف روابط عمومي)3- رمزگشايي جامعه از گفتمان هدفمند توليد شده4- برساخت گفتمان جديد اجتماعي (توسط جامعه)5- تحليل گفتمان جديد اجتماعي (توسط روابط عمومي)6- زمينه سازي براي ايجاد «ذهنيت اجتماعي» (تعامل مشترک جامع و روابط عمومي7- بازتوليد مجدد پيام اجتماعي (توسط روابط عمومي)8- شکل گيري افکار عمومي (ايجاد گفتمان مرجح اجتماعي)

اسلاید 5: چرخه گفتمان اجتماعي روابط عمومي ها5

اسلاید 6: روابط عمومي و ساخت ذهنيت اجتماعي«ذهنيت اجتماعي» بخشي از ساخت «افکار عمومي»ساخت افکار عمومي نيازمند «ساخت ذهنيت اجتماعي»‌ است.«ذهنيت اجتماعي» نوعي از «شناخت و ادراک اجتماعي» نسبت به يک پديده است.روابط عمومي ها براي «مديريت افکار عمومي» نيازمند «ساخت ذهنيت اجتماعي» هستند.فرايند «ساخت ذهنيت اجتماعي»داراي مراحلي است که عبارتند از:6

اسلاید 7: 1- ابداع ايده مناسب7

اسلاید 8: 2- توليد سازي ايده مزبور8

اسلاید 9: 3- توزيع سازي ايده مزبور9

اسلاید 10: 4- تنوع سازي پيام10

اسلاید 11: 5- نقش اخلاق در ساخت افکار عمومي11

اسلاید 12: مثال عملياتي :1- ابداع ايده مناسب: فرهنگ سازي براي نامگذاري سال 1393 (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی)12

اسلاید 13: 2- توليد سازي ايده مزبور13

اسلاید 14: 3- توزيع سازي ايده مزبور14

اسلاید 15: 4- تنوع سازي پيام15

اسلاید 16: 5- نقش اخلاق در ساخت افکار عمومي16

اسلاید 17: با تشکر فراوان17

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید