علوم مهندسی معماری و عمران

طراحان چگونه می اندیشند

traahaan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طراحان چگونه می اندیشند”

طراحان چگونه می اندیشند

اسلاید 1: طراحان چگونه می اندیشند ابهام زدایی از فرآیند طراحی برایان لاوسون ترجمه : دکتر حمید ندیمیبرگزیده بیست و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایرانمرکز چاپ و انتشارات دانشگاه شهید بهشتی -1387

اسلاید 2: بخش اول : طراحی چیست ؟بخش دوم : مسئله ها و راه حل هابخش سوم : اندیشه طراحانه

اسلاید 3: 1. طراحی چیست؟”توجه به اندیشیدن به مثابه مهارت ،به جای موهبت ،اولین گام برای انجام دادن کاری در جهت بهبود آن است.“ ادوارد دی بونو طراحی به مثابه یک فرآیند متمرکز مسئله های طراحی طراحی مستلزم چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟- قابلیت فنیدرک زیبایی شناسانهدرک طبیعت استفاده کنندگان و نیازهایشانطراحی مستلزم فرآیند ذهنی پیچیده ای از توانایی دست یافتن به انوا ع زیادی از اطلاعات در آمیختن آنها در مجموعه ای منسجم از ایده ها و نهایتاً ،به وجود آوردن شکلی تحقق یافته از آن ایده هاست.

اسلاید 4: 2.نقش دگرگون شونده طراحزنبورباساختن کندویش بسیاری از معماران را شرمنده می کند ولی آنچه بدترین معمار را از برترین زنبور ممتاز میکند این است که معمار ساختمان خود را پیش از آنکه در واقع بنا کند در تخیل خود برپا می کند .طراحی بومی یا افزارمندانه: فرآیند طراحی مبتنی بر افرازمندی : پس از نسل ها تغییر و تحول ،محصولنهایی به صورت پاسخی منسجمی به مسئله در می آید.پیوند بسیار نزدیک ساخت و طراحیحرفه ای شدن طراحی : کرسیتوفر الکساندر : وقتی در جامعه ای تغییر ناگهانی وسریع پیش می آید که از نظر فرهنگی بازگشت ناپذیر است ،روش طراحی ناخودآگاه جای خود را به فرآیند آگاهانه حرفه ای شده ای می دهد.فرآیند سنتی طراحی :کیش فردیت در اصطلاح آموزشی نظام استاد شاگردی

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید