صفحه 1:

صفحه 2:
: موضوع ۲ عذر خواهی یک دقیقه ای

صفحه 3:
اا ‎Be eS On‏ کلمات صرف» روشی ساده برای زندگی و تفکر موفقیت آمیزتر است. مد جوان ‎wey er ee)‏ بر ‎Ok a eo ea By gc 5)‏ سا ‎Dt dy Cee ee ee Cee‏ ‎PSC er ewer’ igh genv gore] Kip emer|r)‏ ‎Oe Se eS Ret LS It. eet)‏ مى افتاد. 5

صفحه 4:
رئیس جلسه بسیار صربیح از مدیر علمل خواست در عرض سيك هفته راه حلى ارلئه دهد كه برو و اعتبار شركت مثل ‎Ta Te se‏ ل ‎OS eens‏ شیوه موثری نبلید که بتواند اعتماد دوباره هبات مدیره را جلب نماید» مدیرعامل جدید تعیین خواهد شد. ed A ee BEL 0 ee ee ‏جوانبه يادش تمد كهحى تولند از مدیرمیک دقبقه ای که‎ ‏دوست بدرش بود كمك بكيرد. لذا براى او بيغلمى ارسال‎ ‏نمودتا در صورتی که امکان داشته باشد از راهنمایی های‎ ‏او بهره بگیرد.‎

صفحه 5:
مدير يك دقيقة اى مدیریک دقیقه ایبا کمال میل آمادگی خود را در كين مورد اعلام نمود و كفت: راز نيرومندى وجود دارد کمبه بسیاری از مردم را آموزش داده ام و زملنی که را رت ‎CIN Cn = ae) OL Pe hoe)‏ 19 لل ‎RC er‏ ات ل ل ل كت اسر للك ‎Per em om res)‏ Ss

صفحه 6:
۳ ‎eee ne eee eee ee‏ “بليد” “لكرعى توانستم” و “لكر فقط” برهيز كرد. اين “ا 211110111101000 01 ا ل به فرد دست بسهد واو را در كذشته هليش نكهداشته و مانع از بروز ‎eee a‏ ا ل ۱ خودش باز می دارد.

صفحه 7:
۱ توضيح داد و او اقرار كرد.كه ظاهرا موضوع بسيار جدى ‎ee ho‏ ل ل للا يه ل ا اى كفت: در حال حاضر قویا فقط یک تا مدیرعلمل حی تولند انجام دهدتا به طور چشمکیری ‎ee ee Ld‏ ۱ ‎OD al cr I De a)‏ ‎Fete SMe eet ee re Ca‏ انسانی می تواند برای ترمیم موقعیتهلیی نظیر لین از آن استفاده کند.

صفحه 8:
همجنين او توضيح داد: عن بيش از ۱ ‎oe ee ewes)‏ ۱ ‎Ee een ee Un‏ تدییس لین نکات‌به مدیران دربافتم در صورتی که خود مدیران مرتکب اشتباهی شهند نیاز به رهز دیگری به نام عذرخواهی یک دفیقه ای ای ۱ عمل به آن نهفته است نه فقط در بیان آن. تا

صفحه 9:
011110000 ‏اا ا اا لا لما ا‎ keen) ا يي لي ‎BE‏ ‏شده و رولبط ل ل ل 00 يتانسيل تصحيح اشتباهات است بلكه موجب جلب اطمينان دوباره دیگران نسبت‌به شخص نیزعی شود. در لین حللت شخصببا دلیل اصلی صدمه ای که زده مقابله حی کندفه‌جا اثرات و نشانه هایش. ار ی ۱ ‎ROS home EB ak TO a Sa‏ رب ‎De cee ae RO ee‏ ‎FoR pr Pe er pre! CIR HY IPN Coreen ere Sproomn| pen RC grey‏ کلملبا خود و فبول مسئولیت اشتباه خود پیش از عذرخواهی کردن است.

صفحه 10:
‎re EST gre eee‏ ا مشکلات ‎eer eae | FE‏ ۲ 000 ‏و ام ل ات “هركز اين اتفاق نيفتاده” و يا ‎ire ee‏ ا ا ا ل ‎pre eed Cap ee ie Bese ewe Pegi‏ عموماً این افراد حالت تدافعی به خود گرفته و تمایلی به شنیدن انتقادات ندارند. ‎a ety Rl‏ ی فروقنی و شهلمت است. رهبران بزرگ وقنی کارها خوب پیش می رود از دیگران ستایش و قدردلنیسی کنند و وقتی کارها بر یفق مراد نباشد» مسئولیت کلمل آن را خودشان بر عهده.عی گیرند. درست برعکس رهبران خودپسند که وقتی کارها ال ل 0ت ات را

صفحه 11:
Ym ee ee re ey rl en ee eT) ‏توجه به هر پیامدی بلید از افرادی که جه آنها آسیب رسانده‎ RTC Peg Ree eee en Tee aT eee 1 "8 git ‏ا‎ een] peor) Keon | er pe COM ‏ا ا ا‎ Prec pe geo] ‏دیگران تصور میکنند در مورد مسایل دیگر هم دروغعی گوید. از نظر‎ ‏افرادی که از عذر خولهی امتناعصی کنند عذر خولهیمیک ضعف تلقی‎ ‏ی شود و لین از آنجا ناشی‌حی شود که ببشتر مردم دوست دارند‎ 1 capper eye ne omer pierear yd Peep eprere ener org tome pao en een کار اشتباه را او کرده باشد. ‎a‏

صفحه 12:
Se Set eee eal جاهابى كه قابل قبول است به عنوان عكس العمل بذيرفتنى و ‎Pe ear rere pry me hho Base‏ ‎ener epee re Scho er aye‏ ‎CRACK ern Sor rer Sp a Cone] Brera leo‏ ‎Ree Spates SB ee ye‏ ‎Sl‏ ره دوز 3 7 1 ‎Tee Sak Me ren Bee)‏ سا صادقانه خود با طرف مقابل صحه می گذارد

صفحه 13:
زر 1۱ AT Te ey a ers ne reer ey PE a le ae aS ‏ل‎ oat ae «212211111111000 0010 0 ‏ال‎ cw) تمامیت بعنی ثبات قدم در فکر و عمل. بعنی در هر موقعیتی مطابق ّن انسانی که واقعاّمی خولهی بلشی عمل کنی و لین مستلزم تصحیح ‎ROM ferry he‏ ‎Pome nr yey re‏ مردم در حال و آينده در مورد او فكرٍ كنند دفیقاً ن چیزی که او حی خواهد آنگینه باشد و لین مستقیماً روی تملیل برای عذ رخولهی تلثیر می گذارد. بمین ترتیب مشاهده می کنیم عذرخواهى يك دقيقه اي علاوه بر قلاش براى تصحيح اشتباهات» ‎ee TC one Ty)‏ ل ‎OS) Te‏ ‎09

صفحه 14:
آنچه از شما به یادگار می ماند زندگی شماست.* CRP PL Crom Re eee 00 YEN RT eee ‏آنچه مایل است از خود بر جای گذارد ناهماهنگ و متضاد باشد. اما تمامیت فرد با سرعتش در تصحیح این‎ ‏اشتباهات سنجیده می شود و این که چقدر سریع به مسیر درست برگردد.‎ کاهی اوقات ما اشتباه می کنیم. روی غرور يا خویشتن بینی مان تأثیر بیش از حد می گذارد و اجازه نمی دهد به اشتباهاتمان اعتراف كنيم و خودمان را ببخشيم. ظاهراً اشتباه مثل تخلف يا بيمان شكنى مى ماند كه ار ۱ قدرت بخشیدن خودشان را از دست‌عی دهند. آنها اخساس بسیارسبد و رعب آوری نسبت‌به صدمه زدن با تاامید کردنیک فرد دیگر دارند. فکر بخشیدن خوده ساده لست. اما انجامش هميشه آسان نیست و آن که بخشیدن خود رلتا لین حد مشکلحی سازد روبرو شدن‌با دو حقیقت است: اول لین که کار اشتباهی در ‎Pore Rye re eel ere Tat yo peter eh‏ ‎re Oo Le Teg‏ ۱ ان

صفحه 15:
ی تس را ‎CO en‏ ‎Oe eon Reed te eB LIC Ll ttn TS‏ سر ‎Re ee Re ee a‏ خود» ساده است. لما انجلمش هميشه آسان نیست ون چیزی که بخشیدن خود را تالین حد مشکل می سازد روبرو شدن با دو حقیقت لست: اول این که کار اشتباهی در رابطمبلیک نفر انجام داده ای که بلید تصحیح شود. دوم لین که کار تو در 5 1 a ‏هستى.‎

صفحه 16:
RON eR SNR Went er eee ee 7 اصلاح اشتباهات نشان مى دهد شخص خالصانه واز صميم ا الل ا 0 ‎rel)‏ لال ل ا ل ل ‏اشتباهش را جبران کند و این کار به شکلی انجام شود تا ‎0 ‏ا‎ Sy ieee) ‏منظور لازم است از فرد آسیب دیده سئوال شود که برای ل ل ا ا

صفحه 17:
7 0000 ‎beat FL Pees ed‏ ۱ بدون تلاش صمیمانه و خالصانه برای جبران اشتباهات نلقص است. تنها ‎ne er eae‏ د01 1 1 30101101 ذم لل فرد آسیب دیده بنهمدتو متعهد هستی دیگر آن اشتباه را تکرار نکنی .

صفحه 18:
در بی ننیجه نناشید عذر خولهی نبلیسبه خاطر کسب نتیجبا گرفتن پاسخ باشد» چه مردم تو را ببخشد چه نه. ‎eC eee Oe Re aT ala‏ ‎CU gene Ae a Cee ere re eae‏ ‎cea TOI fea)‏ ا ‎By i ee‏ لي 0 ‎cree ren eres Sl pele earn Weer)‏ تمرکز توجه و حواس بر روی کار و نحوه انجام آن کار را ‎Ie Y ieee Res Tee Te)‏ ۱ كه عى كنيم حضور داشته باشيم به عوض لين که نگران جيزهابى كه در هفته آينده بيش خواهد آمد باشيم. ao

صفحه 19:
۱ pepe qe wrec ene ie PE eA] ‏عی ریند وبه همین دلیل که دل و جیلت لین را ندایند که بگویند اشتباه کرده اند؛ موضوعات‎ ‏خیلی کوچک ناگهان از کنترلشان خارج هی شود و در برخی موارد حتی قلبل ذکر در اخبار‎ ۱ Seer oe ae tei ee Srey Ce Sty) ‏لین عکس العمل ضعیف است که هیچ گونه‎ ere PP nod ewe ‏حال زیرسلب زمزمه کردن‎ 0 Re PTC ‏م‎ Me DS nee TE) ee Se ree ee sr ee Te ee oy صادق نبوده ایم(

صفحه 20:
وقتى ديدكاههاى دو طرف در مورد لزوم عذرخواهىء متضاد و اس صورت نیازنبمیک فرد آگامبی طرف است کمبه صحبتهای هر دو نفر گوش فرا داده و کمک کنستلب‌یک راه حل عملی برسند. صرف این ‎BESS ee ee ee nd‏ نمی شود که از انجام عذر خواهی طفره برود. eo

صفحه 21:
ممكن است تن واقعه برليش مهم نبوده يا آنقدر مشغول و كرفتار بوده ‎a en key ce‏ م ا ل ل ل رنجانده است.کم تو جهیبه سخنان» افکار و نظرات اشخاص‌سی تواند ‎COC) KoRn ree Irn Ler ee Cree py er re a rc] pe rere et] ye‏ ‎SMR eT 1 Lore eae TC TC‏ ‎ey)‏ ل ف ‎RVG‏ ات

صفحه 22:
وقتی عا از صمیم قلب عذر خواهی حی کنیم» خودمان راحی بخشیم کارمان را ‎ee ee Bt re ee wen‏ ‎PT edt a ie Led ra des Te‏ روی بسیاری از چیزهلیی که اطراف‌ها هستند از جمله آرلمش خاطر نمی توان قیمتی گذاشت. چون ارزششان معنوی است و آّن قدر دم دست هستند که هیچ ‎ie tee) SO BOS Ee)‏ ۱ كيلومترها دورتر به دنبالشان مى كرديم. ee

صفحه 23:
در سازمانها بسيارى از مشكلات دفترى» نتيجه رفتارهاى ناسازكار» ل ل ل 00 به دليل اتفاقات» اشتباهات» غرور» خودبينى» غفلت وبى توجهى يا حماقت صرف است. بهتیین عذر خواهی از کسی کمبه او آسیب رسانده ای لین است که ‎ON pe rh al el ET Cee OS Mey a)‏ ‎re re rere cee repel ey Cate cree Pere‏ آکامتر شده و در آینده دقیق-تر وبا ملاحظهتر باشیم. ری ا ا ا ‎Peep ever‏ ا ۱ رز كل ‎peor ners Pel en‏ Ree SS BUN TC ke Ue aera er آكاه تر مى كند 3

صفحه 24:
١ pr Bee aD Sa iar ela Cl ee ‏ا‎ oe) ‏داشتن است. تقصیر سهم‌ما در مشکلات‌یا نقش و تأثیری است‎ ‏که در ّن داریم. گلهی-به خاطر کاری که کرده ليم سکوت‎ ‏كرده و منفعلعى شويم. درلمين صورت با خودمان و ديكران‎ ‏سرا اد سا‎ ‏كه نقش عن در ايجاد لين مشكل جه بوده است؟ اكرجه‎ ‏رت‎ ‏حتى از سوى ديكران و ابراز و بيان نكردن آن از ترس‎ ۱ er

صفحه 25:
تقدثر از حو 2 ۱ ‎ee re‏ ی ‎Da Nac ed Nae cel re alc el pal ae RD ace Tae ad‏ ‎eae eee Le aU aS Ae SE UD ls ete Po teat)‏ سوم موفقیت‌ها و شکستها در زندگی. چهارمین اصل خودارزشی, برداشت و استنباط‌ها از سه اصل اولیه است که از همه مهمتر و قویتر است. چون از روی لین برداشت و استنباط است که ما تمام انتخابهاى زنسكى را انجام حى دهيم. در اينجاست كه باور ها از خود و از ارزشهاى شخصى ی 0 ‎By‏ ل لل لا 0 ‎ite oer se Caen)‏ ا ل اما ا الا ‎[ree Re ee‏ ‎ee ee OL el Cr Lie)‏ ۱۳ ‎aie a ۷‏ و ی 0 ‎ing’ (oh 9 vind Qd'gi 9 oily.) HSE ain 99‏ 45 ۲ ‎oa ted‏ ل 5 ‎oS ad‏ ار سا ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎foie)

صفحه 26:
براى رفع لين مشكل حا بليد آكاهانه خودمان را از اعمالمان جدا م ا اك استء ارزيلبى نادرستى از خود داشته و ناجاييميا خود را بزركتر از واقعیت جلوه دهیم‌یابه علت عدم اعتمادبه نفس مدام به دفاع و ‎ett ES we SS ee Ses BUS age ad‏ Se mT at Te Tee eae Te Le a eee ted eo 111111111111098

صفحه 27:
RO ie tae oo toes Beg Par Cha Fee Re eorery rk aceon. Wer POU) Re rp ‏شکسته استسبه خاطر لین که افرادی بهشان صدمه زده اند و‎ ‏شهلمت اقرارسبه عمل اشتباه خود و عذرخولهی کردن از آنها‎ 1 ۱ ny ee pe pe ee] ‏ی‎ ‏دشمنی روزسبه روز عمیقستر و بزرگتر شده وحی تولند حرکت‎ ‏رک‎ ‎eT dey eee ome ge eC UB) ‏احساسات منفى و ترسهايش به يكباره نابديد مى شوند.‎ لكات

صفحه 28:
برای پاک کردن احساسات منفی دو راه وجود دارد. اول لین که فرد خطاکار را بخشيده و اجازه ‎PROF Reread eB) NCL Bee tery ir Bl Cane) ee OBR PITY or or So}‏ هیچکس کلمل نبست و قبول لین که مردم ّن قدر درگیر مشکلات و مسائل خودشان هستند که 0 ال ‎PL PO are WP eee PP‏ ‎PU deat fo ae SE Ter eae ey reer Lt ery‏ دی ‎PRAM PICS eR aes Ce mr Phere ea CP ep oa Ak | ERO TIee)‏ Cd Tee th re ole Sy IC) ات

صفحه 29:
وقتی شما احساس خود رابه شخصی که برایتان مهم ‎re) erro a eee] eer‏ ا ‎PL‏ ‎Rw SAP LS ERC hy‏ مهمتیین مسئله در لین جریان لین است که به طرف ‎PUR Ore rere] hr FN CAR Wr pare ge Cag AP‏ ‎eS ey ek ee ee)‏ عوض کند. foie)

صفحه 30:
۶ ein rites US eet dt oe) ۱ Ce Be Re aig pe ome ‏ا‎ | See ae ee eer ee BW gen geet) ‏ل‎ Te ee eee ae yom eee pew) (ew ee es poe ‏ا‎ cee pid ‏ا‎ ‎۱۳ ee rere som hee Ly ero ayy) Flee gor) Pe) S LOTR Sy eye) eer] ev RR Reet er terete ert Bae The ] (۳ a Le ee DRS ad ey tea oa ier Re et ee ‏ل‎ ‏عذرخواهى كنيد.‎ 10)

صفحه 31:
۱ ‏اس لت‎ Se) ‏توضیح دادی قطعه گم شده تفکرات‌من بود . در لین مدت‌من هم روی‎ ‏سا سا‎ eet ee eS a Te bet an) Pee CL US re) eee Ce ree Pe TO ote SL TOR Le Bla ۱۱ ee ee Ce ee er ss ‏دارد.‎ 9

صفحه 32:
ESB) ee ae ‏ا‎ ee ne ee eC eT eT) ‏اينجا همه شما از وخلمت اوضاع كنينى شركت اطلاع داييد و من‎ Ra eer Ney ere ren nono ‏مشكل دخللت داشتمبه عهدهعى كيرم. عن از اعمالم شرمنده ام. از‎ ee tee Tel همچنان که مدیرعلمل جمع بندی عذرخواهییک دقبقه ای اش را عى كردء قياف اعضا و جلسه آرام كرفت. سبس وى برنلعه بازسازى را ل ل ل ‎SMES‏ ‏داد. حت

صفحه 33:
۱ ات می کنم. ها همگی قویاً تحت تأثیر سخنان شما قرار گرفتیم. از ‎ea ee‏ را ‎Pe‏ ‎BE eS ee ee rss‏ و موثرى كه ارائه كردى هستيم. 99

صفحه 34:
POR Care tore me cry Le Relay ee STL ite) ‏جواب می دهم:‎ -چه اشتباهی کرده ام؟ - آیا کسی را اخراج کردم با خواسته هاء آرزوهاء احساسات و افكارش را دست كم كرفتم؟ آیا وقتی شایسته اش نبودم تقدیر یا پاداشی دریافت ردن بت

صفحه 35:
جرا اين كار را كردم؟ آيا عمل نسنجيده؛ عجولانه و ‎Oe rey‏ ل ها خشم يا عجز و ناكامى من بود؟ انكيزه ام از انجامش چه بود؟ جه مدت اجازه دادم ادامه پیدا کند؟ بار اول ‎eb eS.‏ نا - آيا این رفتار دارد جزئی از زندگیم می شود؟ 57 ل ۳۳۵ ۲۴ شوم؟ - آيا خود من از رفتارهايم بهتر هستم؟ حت

صفحه 36:
ع ا یط ار من صادق هستم و پیش خود اقرارهی کنم که مرتکب اشتباه شده ام ل 1 ‎y‏ ‎eR oles‏ ل لل ‎et Rea te ee‏ ‎ray Ine ete rey Peet CR‏ ل ‎[EP‏ ‏باعث رنجشش شده ام درك مى كنم. ری ۱ و لك است. “اا 1 حت

صفحه 37:
ری -دربافته ام آنچه انجام داده ام در تضادبا شخصی است که می ماس ‎LS) oa‏ ی سا لام اس اس ‎SL SY beh a‏ سر ‎Sere‏ ‎Sree Ie eT ee Te ts SB LE)‏ ‎er

صفحه 38:
با سپاس از وقتی که ات

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان