مدیریت و رهبری

عملیاتی کردن راهبرد

amaliati_kardan_rahbord

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عملیاتی کردن راهبرد”

عملیاتی کردن راهبرد

اسلاید 1: موضوع : عملیاتی کردن راهبرد (فصل دهم)استاد : جناب آقای دکتر محمدی نسبارائه دهنده : محمدرضا طاهریزمستان 1397

اسلاید 2:

اسلاید 3: گذر از تدوین راهبرد به اجراشناسایی و تنظیم هدف های کوتاه مدتتدوین و توسعه راهبرد های وظیفه ایسیاست های ارتباطیطراحی پاداش های اثربخش

اسلاید 4: هدف های کوتاه مدت هدف های کوتاه مدت بیان های قابل سنجش و مشخص از نقش یک واحد فرعی سازمان در اجرای راهبرد اصلی سازمان هستند. طراحی جامع هدف های کوتاه مدت اغلب فراهم کننده مبنایی برای راهنمایی و کنترل عملکرد سازمانی است، و آنها را نسبت به انحراف از فعالیت ها آگاه می کند.

اسلاید 5: ویژگی های هدف های کوتاه مدت اثربخش1. ارتباط میان هدف های کوتاه مدت و بلندمدتتفاوت هدف های کوتاه مدت و بلند مدتتفاوت هدف های کوتاه مدت و بلند مدتتفاوت هدف های کوتاه مدت و بلند مدتموضوع سنجشبلندمدتکوتاه مدتافق زمانیمعمولا نگرشی 5ساله یا بیشتر به آیندهفوری تر و معمولا یکسالهتمرکزتمرکز برموضع و جایگاه آینده شرکتتمرکز بر فعالیت های خاص در حوزه های وظیفه ایمعین و مشخص بودنبطور کلی و وسیع بیان می گرددخیلی مشخص و مرتبط با حوزه های وظیفه ایقابل سنجش بودنبصورت نسبی و وسیع تری بیان می گرددبطور مطلق تعریف می شود

اسلاید 6: بنابراین هدف های کوتاه مدت در شناسایی آنچه باید انجام شود تا شرکت به هدف های بلندمدت خود برسد بسیار مؤثرند.مشخص نمودن هدف های کوتاه مدت امکان طراحی هدف های فرعی را برای حوزه های عملیاتی فراهم می آورد.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید