صفحه 1:
بنام خدا موضوع : فشارهاي شغلي

صفحه 2:
۰ ۰ 3 #محورها و موضو: ** عدم تناسب شغل و شاغل **عدم تعریف دقیق ##فشاررهاي بي‌جاي شرح وظايف مسئولین *#تضاد در انتظارات #دفشارهاي ارباب مسئولین و ارباب رجوع زجوع اضافه بار نقش

صفحه 3:
جریان نیافتن صحیح اطلاعات در سازمان عدم ایجاد انگیزه عدم آگاهي مدیر از م آگاهي مدیر ۱ ‎Cindy‏ کار ما »عدم جبران عدم انتقال دادن مشکلات كاري توسط كارمند به مدير #دشايعه يراكني *** عدم آكاهي كاركنان از وضعيت يكديكر عدم وجود ايت كروهي

صفحه 4:
#عدم يرداخت | بم #لمحدود شدن حق بیمه توسط کارفرما ‏ منابع مالي (gla Lax ‏*#*تقاضاي بيجاي کارگران ی‎ ‏براي دريافت بيمه بيكاري‎ ‏عدم تعلق بيمه به‎ ** ug ‏بعضي از کارگران‎ ‏ار‎ ‏حعصبي‎ **مراجعه به سازمان و فشار بيجا به كارمند

صفحه 5:
masa tly pe? ‏خدمات کارمند‎ Jaina sae Poe عدم برقراري قرق بيكاري ا ۱۹ ‎ee‏ ‏شار خانوادگي عصبي

صفحه 6:
مرحله اول: بررسي كلي سازمان مرحله دوم: تعیین لينکه از اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل شغل چگونه استفاده خواهد شد مرحله سوم انتخاب نمونه‌هايي از مشاغل براي تجزیه و تحلیل مرحله چهارم: بدست آوردن اطلاعات لازم با استفاده از روشهاي مختلف تجزیه و تحلیل مرحله پنجم : تنظيم شرح شغل مرحله ششم: تنظيم شرايط احراز شغل مرحله هفتم: طراحي شغل مرحله هشتم: ارزيابي طراحي شغل وانجام اصلاحات

صفحه 7:
مدیر بایددانم با کارکنان در تماس باشده به وضعیت آنان رسيدگي کند و بازخور لازم را به منظور بهبود وضعیت شغلي آنها ارائه کند :كاركردهاي ارتباطات كنترل) 2 بهبود لنكيزم.© بيانلساساجي© ‎PHL‏ حالتي در روان وتن كه از فشارهاي روحي يا جسمي به فرد ناشي ميشود و اكرظرفيت تطبيقي ذهن و بدن فرد نتواند در برابر عولمل محيطي ناسازكار ولكنش مناسب دلشته باشد فرد دجار آن مي شود فشار بیش از تحمل فرد نابود کننده زندگي است

صفحه 8:
*#*الگوي ریچارد لازاروس *الكوي هانس سليه ‎ee‏ * جساني

صفحه 9:
هنگامي اتفاق مي‌افتد که فرد با تقاضاها و انتظاراتي از منابع مختلف مواجه مي‌شود که نمي‌تواا در زمان معین و محدوديت‌هاي كيفي آنها را انجام دهد هنگامي اتفاق مي‌افتد كه به فرد اطلاعات ناكافي یا مبهم درباره مسئولیت‌هایش داده مي‌شود

صفحه 10:
3 اهکار هاي پيشنهادي لنجام دقيقتتماميمرلحلة_جزيه و تحليلشغل.1) تنظيم شرليط لحراز شغل.© بررسولينكه ليا كارمند فعليش رليط لحراز را دارد يا خير؟ .6 كاهشتوقع مسنوليناز كارمند در حد وظایفب6 جبرانصحيح خدماتكارمند بسا توجه بسه شرح وظایفب6 ارتباط دلنمي‌مدیر بسا کارمند .2> لفزلیش ارتباطات‌یر رسمي‌یین‌کارکنان. 6

صفحه 11:
زایش‌همکار ی ین‌کارکنانو حمایتگرو هي پرورش‌فرهنگسازمانيءطلوببه منظور جلوگیریاز شایعه پراكني(10 و جریان یافتن صحیح اطلاعات در سازمان ليجاد محيط لمنبرلوكاركنانتا مشكلاتخود را به مدير لنتقا-كهند.0) ليجاد ضمائكاياجراييب راع رعاييتقولنينو مقرراجي©) لطلاع رسانيدر ارتباط با قولنينبه لربابرجوع. 089 11-5 لكام كردزخانوادم كارمند از مشكلاتكاريوي©)

صفحه 12:
**مراقبت دانمي در برابر عامل‌هاي استرس و نشانه‌هاي آن آماده سازي منابع و از میان برداشتن عوامل استرس *#تحمل کردن عوامل اجتناب ناپذیر استرس ** فرونشاندن برانگيختگي‌هاي استرس لور #*گسترش دادن منابع مقابله *#پرهیز از عوامل استرس با ایجاد سازگاري در زندگي

51,000 تومان