مدیریت و رهبری

فصل دوم مبانی رفتار سازمان دکتر افجه

 فصل2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل دوم مبانی رفتار سازمان دکتر افجه”

فصل دوم مبانی رفتار سازمان دکتر افجه

اسلاید 1: کتاب مبانی فلسفی و تئوری های رهبری و رفتار سازمانی تالیف: جناب آقای دکتر سید علی اکبر افجه

اسلاید 2: فصل دوم: تعاریف رفتار سازمانی

اسلاید 3: تغییرات سازمانی راههای مختلفی برای طبقه بندی تغییر وجود دارد. جانسون و شولز تجزیه و تحلیلی به نام PEST را مطرح می کنند که روشی سیستمی برای بررسی عوامل موثر محیطی است که سازمان را فراگرفته و موجب ایجاد تغییر در سازمان می شود.political/economical/social/technological تجزیه و تحلیل PEST به منظور نمایش عوامل موثر بر تغییرات سازمانی:عوامل فرهنگی و اجتماعیعوامل سیاسی و حقوقیعوامل اقتصادیعوامل تکنولوژیک

اسلاید 4: تجزیه و تحلیل PEST به منظور نمایش عوامل موثر بر تغییرات سازمانیعوامل اقتصادیوضعیت بازار و گردش آنروند GNPنرخ بهره عرضه پولعوامل تکنولوژیکمیزان هزینه دولت برای تحقیقاتتلاش های دولت و صنعت برای تحقیقاتاختراعات جدید، توسعه صنایع، سرعت انتقال تکنولوژیعوامل سیاسی و حقوقیقوانین انحصارگرایانهقوانین حمایت از محیط زیستقوانین استخدامیعوامل فرهنگی و اجتماعیجمعیت و رشد آنتوزیع درآمدتغییر طبقات اجتماعی

اسلاید 5: مطالعه سازمان هاتامپسون و مک هیو دو روش را به منظور مطالعه سازمانها پیشنهاد کردند: روش بحرانی (انتقادی) روش ترجیحی (برتری طلبانه)

اسلاید 6: روش های علمی توسعه و تفسیر و شناخت سازمان هافرضیات اصلی روشهای ترجیحی (برتری طلبانه)سازمان ها، جستجوکنندگان هدفهای تازهجستجو برای تاثیرات عمیق بنیانی و سلسله مراتبمدیریت گراییتحقیق برای علم سازمانیفرضیات اصلی روشهای بحرانی (انتقادی)انعکاس پذیریدرهم آمیختگی سازمان هاقابلیت اندازه گیری چندگانهمنطقی و واقع گرایانهتغییرشکل منطقی اجتماعی

اسلاید 7: فرضیات و دیدگاه های روش های بحرانیانعکاس پذیری: این دیدگاه بیانگر این امر است که هر روشی برای مطالعه سازمانها باید سعی کند که ارزشها، عملیات، دانش و انتظارات سازمانی را به کسی نسبت ندهد و کار خود را به طور مستقل انجام دهد.در هم آمیختگی:این عنصر تاکید می کند که سازمانها نیاز دارند جزئی از کل محیط تلقی شوند

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید