صفحه 1:
صفحه 2:
2122100 ety APB
کسانی که قصد رقراری رتیاط یا آنها رادا
ها : لاب
جندين كيرنده وجود داشتهباشد گر نو نهتی در هن گید و ف رده
كلى نباشد » نه بيا! دريافت و نه ارتباط برقرار
میشود.
صفحه 3:
She وتات ايند ود راك ماوت حاص ىشو
تجربه هاو آموخته هي ی اراک موش اس
نهک هدید ناوخا .پاش را مرک شی گم
DNS oS شمیت و مزا شدت گرا لگ eS ae ga رای مت SS ao
دراك كنبشه ار ارتاط تاي ركذاراست. يا تحت تير خصوصيات تلم ده یشور
اي هال اى: امراك يك خصوصيت سير نصوصيات راتحت الماع رارم هد
Sy Sob geet ار رد نهک وق ود درد ره پا رات ردب هي هت قاری دهد ودرگ میک
صفحه 4:
* رايجترين نوع ارتباط در سازمان هاى
سلسله مراتبى است.
بالا به بایین : آموزش, اطلاع » ابلاغ
باه GRRL ۰ ۱مورس ORME ارت مناختار رسمی همان است که
" پایینبه بالا: گنرارش؛ پيشنهاد توضبیحات A ۳
بايد بكوشيم رده های سازمانی RAMEE SASL
دهیم ويا از طريق تفويض اختيار مسي ۲ ده
ارتباطی را كوقاه كنيم تا اث بخشى
ارتباطات را افرایش دهیم.
صفحه 5:
رشته ای (از ضردی به رد میگ
بشي ردي به طور غير رسعى ری رد ملاع وهی پر
(DEMS ري را بد عد وبي رسائد وهريك ازاهابد عد بيك
۳
صفحه 6:
تجزیه تحلیل تعاملى يا مراوده ای :
ارتباط بين اضرا را از دیدگاه شخصیت و خصوصیات عاطفی و روانی و عوامل موش بس نحوه ارتباط بررسى مى كند در اين روش اعضاى سازمان به سه گرروه
اتقسيم مى شوند : يدرانه - بالغ - کودکانه
اين روش اول به رد قدرت مى دهد و او رفتار حخود را باحالت بلوغ عرضه مى كند و دوم روحيات و حالات دیگران را در ارتباط پا خود درك كند.
در اين روش قبل از اينكه هد
باشدء مسئله شناخت و درك ج
نبه های شخصیت و طرز فک فرد مطرح است-
صفحه 7:
با سپاس فراوان از بذل توجه شما