صفحه 1:

صفحه 2:
2122100 ety APB کسانی که قصد رقراری رتیاط یا آنها رادا ها : لاب جندين كيرنده وجود داشتهباشد گر نو نهتی در هن گید و ف رده كلى نباشد » نه بيا! دريافت و نه ارتباط برقرار می‌شود.

صفحه 3:
‎She‏ وتات ايند ود راك ماوت حاص ىشو تجربه هاو آموخته هي ی اراک موش اس ‏نهک هدید ناوخا .پاش را مرک شی گم ‎DNS oS ‏شمیت و مزا شدت گرا لگ‎ eS ae ga ‏رای مت‎ SS ao ‏دراك كنبشه ار ارتاط تاي ركذاراست. يا تحت تير خصوصيات تلم ده یشور ‏اي هال اى: امراك يك خصوصيت سير نصوصيات راتحت الماع رارم هد ‎Sy Sob geet‏ ار رد نهک وق ود درد ره پا رات ردب هي هت قاری دهد ودرگ میک ‎

صفحه 4:
* رايجترين نوع ارتباط در سازمان هاى سلسله مراتبى است. بالا به بایین : آموزش, اطلاع » ابلاغ باه ‎GRRL‏ ۰ ۱مورس ‎ORME‏ ارت مناختار رسمی همان است که " پایینبه بالا: گنرارش؛ پيشنهاد توضبیحات ‎A‏ ۳ بايد بكوشيم رده های سازمانی ‎RAMEE SASL‏ دهیم ويا از طريق تفويض اختيار مسي ۲ ده ارتباطی را كوقاه كنيم تا اث بخشى ارتباطات را افرایش دهیم.

صفحه 5:
رشته ای (از ضردی به رد میگ بشي ردي به طور غير رسعى ری رد ملاع وهی پر ‎(DEMS‏ ري را بد عد وبي رسائد وهريك ازاهابد عد بيك ‎۳ ‎

صفحه 6:
تجزیه تحلیل تعاملى يا مراوده ای : ارتباط بين اضرا را از دیدگاه شخصیت و خصوصیات عاطفی و روانی و عوامل موش بس نحوه ارتباط بررسى مى كند در اين روش اعضاى سازمان به سه گرروه اتقسيم مى شوند : يدرانه - بالغ - کودکانه اين روش اول به رد قدرت مى دهد و او رفتار حخود را باحالت بلوغ عرضه مى كند و دوم روحيات و حالات دیگران را در ارتباط پا خود درك كند. در اين روش قبل از اينكه هد باشدء مسئله شناخت و درك ج نبه های شخصیت و طرز فک فرد مطرح است-

صفحه 7:
با سپاس فراوان از بذل توجه شما

39,000 تومان