تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 19 اسلاید

moeinalizadeh6974

صفحه 1:

صفحه 2:
فصل هشة سیاست گذاری در رسانه ها ارایه دهندگان:

صفحه 3:
سیاست گذاری در رسانه های خبری به شکل قرارداری به شش مرحله تقسیم میشود: 1 اهداف و خط مشی های عمومی 2 استراتزی (راهبرد ها) 3. اجرای سیاست ها 4 سیاست گذاران چه کسانی هستند؟ 5. سیاست گذاری برای چه کسانی است؟ 6 سیاست گذاری کی و چه وقت؟

صفحه 4:

صفحه 5:
توسط آرمان های نظام حاکم ساخته میشود و این آرمان ‎to‏ اهداف را در یک حوزه مشخص محدود میکنند و ساست گذار رسنه باید حیطه ی حرکت خود را در داخل آن چارچوبی که ارمان نعیین کرده, بداند.

صفحه 6:

صفحه 7:
استراتژی: الف) استراتژی تمایز: تهیه بهترین محصول خبری بدون توجه به هزینه. ب) استراتژی حداقل هزینه: تهیه محصول خبری با ارزان انتخاب هر یک از این دو استراتژی بستگی به موقعیت رسانه دارد

صفحه 8:
؛اجرای سیاست ها بعد از انتخاب سیاست ماباید بدانیم که چگونه میخواهیم به هدف ‎Gonzi‏ در اين. مرحبة اقتاع:مخا طب هحور كار اننتت. جوزه هایین که بريا رسيدن به اين هدف بايد مورد توجه قرار بكيرند. روش هاى تنظیم خیر, شیوه ها و تاکتیک های خبری و چگونگی القای بیام هستند.تنظیم محتوا بستگی به هدف ما دارد که چه عناصری از اطلاعات:زا بخواهیم بزجسته کنیم.معمولا اطلاعاتق که باید پزجسته شوند, در قسمت های ابتدایی خبی می آیند و بقیه اطلاعات از قبیل سوابق خبر در قسمت های بعدی منعکس خواهند شد.در این قسمت اگر سازمان ما رادیو است باید سعی کنیم در ابتدای برنامه خبری اظلاعات:را ندهیم وتعضی از گرازشات:و اخبار غاض را نو وسط پا انتهای برنامه پخش کنیم که مخاطب مجبور باشد کل برنامه را بشنود.

صفحه 9:
شیوه ی انتقال پیام: با توجه به منطقه ی فعالیت, هر رسانه شیوه ی خاصی را بریا القای پیام استفاده میکند. روش های معمول: جلب توجه مخاطب و حفظ آن قابلیت تصدیق خبر های که منتشر میشود تلاش برای سردرگم کردن مخاطب و امثال آن

صفحه 10:
سیاست گذاران چه کسانی هستند سیاست گذاری جزیی از مدیریت است که میتواند هم توسط مدیر رسانه انجام شود هم توسط معاونات مربوط. منابع سیاست گذاری : عوامل درون سازمانی: راس و مدیریت سازمان, معاونان و مدیران, سردبیران و دروازه بانان خبر, فرهنگ سازمان و خط مشی ها و سیاست های حاکم عوامل برون سازمانی: رهبران و تصمیم گیران, نخبگان درون حاکمیت دولت, قوانین حرفه ای, محیط ححرفه ای نين العللی: رقبا و الویت های مخاطبان و همچنین رهبران غیر رسمی کشور, فرهنگ, سنت و..

صفحه 11:
سیاست گذاری برای چه کسانی در اينجا بايد خصوصیات مخاطب شناخته شود. سیاست گذاری کی؟ و چه وقت؟ ۱ تعینن نوع محصول و رابطه آن با زمان, جدول برنامه 4[ خبری و توجه به عنصر زمان از مطالب مهم این بخش لست .

صفحه 12:
روش های گزینش اخبار در رسانه ها حذف حمله و تخریب هدف زدن برچسب ایجاد چالش نمايش ظاهر امور عدم توجه به محتواى خبر اصل توازن قالب بندى عدم توجه به دليل بروز رويداد ها

صفحه 13:
قالب های رسانه ها در نظریه اجتماعی, قالب شامل طرحی از تفسیر و تعبیر انتتت: که افرادترای قهم و پانتتخگوتی به وقانع برلن عکیة قالب هاى رسانه ای با برجسته سازی ویژگی ‎iyo‏ در نگرش فردی مخاطبان در را با موضوع تاثير ميكذارند.

صفحه 14:
طبق نظریه قالب سازی رسانه ای سه :عملکرد قالب های رسانه ای عبارت اند از انتخاب: جه كسى و جه جيزى بايد نمايش داده شود؟ ‎JAZ‏ يش شو تاکید: چه مقدار باید نمایش داده شود؟ محرومیت: چه چیزی نباید نمایش داده شود؟ همچنین این نطریه تاکید دارد که رسانه ها قدرت شکل دهی به وقایع را بهشکلی مثبت یا منفی دارند.

صفحه 15:
اول, قالب ها همراه با رابطه های ارتباطی هسند.این رابط ها در زمان تصمیم گیری در مورد نوع اطلاعاتی که باید جاب و برجسته دوم قالب ها در حضور یا غیبت ویژگی های معینی در متن واقعی وجود دارند.جای گیری ساده و تکرار قالب در یک متن, برای افزایش اختمالی اينکه یک فرد اطلاعات را در حافظه ذخیره کند. کافی است. سوم. محل:ذیگری که ذر فراینذ ارتباطات میتوان ذر آن قالب رشانه. ای رایافت, ثریافت کننده یا گیرنثه ی پیام است. چهارم. فرهنگ امروز با قالب هاییکه از طرف اکثریت افراد اجتماع پذیرفته شده و مشترک است, تحت تاثیر قرار گرفته باشد.

صفحه 16:
زبان؛ تفکر ودور اندیشی. زبان به ما کمک میکند تا اطلاعات و فعالیت هایی را به یادآوریم که توسط زبان میتوانیم آن را به سایرین منتقل کنیم. برای استفاده از زیان, انسان ‎sab‏ فگر کرده باشد تا بتواند قالب تعبیرات خود و دیگران را منعکس کند. رهبران بايد ياد بكيرند به طور خوردکار در شرایط معین قالب سازی کنند. برای کسب توانایی برای انجام این کار ‎wb‏ ‏—/ دوراندیشی داشته باشند تا فرصتهای مختلف برای قالب سازی را پیش بینی کنند.

صفحه 17:

صفحه 18:
قالب های رسانه ای در ورزش نفوذى كه اين قالب ها بر مردم دارند, اغلب نامحسوس است و قابل مشاهده نيست جون تصاويرى كه ارائه مى شوند, همه درمتن فرهنگ جامعه پذیرفته شده اند.با درک اينكه جه نوع قالبى براى رشد ورزش» از جمله ورزش زنان, کودکان, سالمندان؛ 9 .۰ و تغییر ز ‎Ow.‏ مردم در سورد رن مناسب است: بهثر است از طریق رعانه ‎“IST‏ ‏عمومى در مورد امور مربوط به ورزش» افزایش داده شود و قالب هاى مخرب قبلى شكسته شده و نكرش مردم نسبت به ورزش تغيير كند.

صفحه 19:

صفحه 20:

39,000 تومان