علوم انسانی و علوم اجتماعیروانشناسی و روانپزشکی

مبانی روانشناختی برنامه‌ریزی درسی

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
روانشناسی رفتار ‎ee‏ ره اموزسی ‎silo‏ تعلیم مس جرب يادكيرى

صفحه 4:
]| روانشناسى | مطالعه علمی های ذهنی * به مطالعه علوم رفتاری می‌پردازد. ۱ ۱ * شامل تمام کارهای انسان می‌شود.(اعم از خودآگاه و ناخودآگاه)

صفحه 5:
— \\ Ga از موقعیت آدمی, امکانات و محدودي «حیاتش همواره تحت تاثیر آنهاست * مسائلی که بر اساس آن می‌توان برنامه ریزی درسی و آموزشی را طراحی کرد. * خصوصیات و نبازهای فراگیران را مورد توجه قرار داد. ايش و از ضروریت‌هایی که ث می ‎WS‏

صفحه 6:
1 زد * رفتار هم شامل رفتارهای بیرونی مانند حرکات سر و دست و گفتن و ... مى شود 85 . + ۳ = - * وهم شامل رفتارهاى درونى مانند ضربان قلب» ترشح بزاق يا هرمون و ‎٠...‏

صفحه 7:
لش لد سىس ‎٠‏ ياد 5 سس = ٠ايجاد‏ تغ - يادكيرى ‎weal Au bid‏ تباید لول تج ‎owned‏ ار در رفتا رکه تغییر بايد و ره اد ۳ ‎sit shah G‏ . يا توان $5 ن بيدا شود ‎

صفحه 8:
جي ۰ ۰ ۰ ۱۲8ص طراحی فرصت‌ها. فعالیت‌ها و تج کاربرد روشهای تحلیلی در مورد هر یک از اجزا آموزشی و هدف آن |استقرار یک نظام آموزشی کار آمد است.

صفحه 9:
تر واختصاصی تر است. * با مبلتی فلسفی,روانشناختی و اجتماعی ‎ay‏ ‏آموزش و پرورش سر و کار دارد. * برجنبه های کیفی تاکید دارد. * با مباحث کلی نظام آموزشی کرت * با مدلهای کمی جمعیت شناسانه.خط مشی های SG sa sail la gees * بر جنبه های کمی و ظاهری آموزش تاکید دارد.

صفحه 10:
| .محور آموزش, انسان است ن نیازهای یادگیرنده منوط به > .شناخت صحیح از او و خصوصیات اوست ‎٩‏ روانشناسی رشد. خصوصیات عمومی انسان را .در دوره‌های مختلف رشد تحلیل می‌کند ‎

صفحه 11:

صفحه 12:
نحوه‌ی درک از aa een ‏محیط.ارزیابی.‎ REN ee ‎oe ۱‏ کنندگان اطلاعات ‏ ,رفتار مهم است ‏لا را .بادكيرى كم مى كند ‎

صفحه 13:
ين و ساير كاك صمحم ‎serene?‏ CR aren

صفحه 14:
روانشناسی انسان گرایی << #8 ۲

صفحه 15:
منبع: مبانی روا نشناختی برنامه ریزی آموزشی و درسی محمدعارف صداقت-فصلنامه‌ی پژوهشی کوثر -شماره‌ی ۱۳۹۰-۱۷ Fe

59,000 تومان