صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
روانشناسی رفتار ee ره
اموزسی
silo تعلیم
مس جرب يادكيرى
صفحه 4:
]| روانشناسى | مطالعه علمی های ذهنی
* به مطالعه علوم رفتاری میپردازد. ۱ ۱
* شامل تمام کارهای انسان میشود.(اعم از خودآگاه و ناخودآگاه)
صفحه 5:
— \\ Ga
از موقعیت آدمی, امکانات و محدودي
«حیاتش همواره تحت تاثیر آنهاست
* مسائلی که بر اساس آن میتوان برنامه ریزی درسی و آموزشی را
طراحی کرد.
* خصوصیات و نبازهای فراگیران را مورد توجه قرار داد.
ايش و از ضروریتهایی که
ث می WS
صفحه 6:
1 زد
* رفتار هم شامل رفتارهای بیرونی مانند حرکات سر و دست و گفتن و ...
مى شود 85 . + ۳ = -
* وهم شامل رفتارهاى درونى مانند ضربان قلب» ترشح بزاق يا هرمون و ٠...
صفحه 7:
لش لد
سىس
٠ ياد
5 سس = ٠ايجاد تغ
- يادكيرى weal Au bid
تباید لول تج owned ار در رفتا رکه
تغییر بايد و ره اد ۳
sit shah G
. يا توان $5
ن
بيدا شود
صفحه 8:
جي ۰ ۰ ۰ ۱۲8ص
طراحی فرصتها. فعالیتها و تج
کاربرد روشهای تحلیلی در مورد هر یک از اجزا آموزشی و هدف آن
|استقرار یک نظام آموزشی کار آمد است.
صفحه 9:
تر واختصاصی تر است.
* با مبلتی فلسفی,روانشناختی و اجتماعی ay
آموزش و پرورش سر و کار دارد.
* برجنبه های کیفی تاکید دارد.
* با مباحث کلی نظام آموزشی کرت
* با مدلهای کمی جمعیت شناسانه.خط مشی های
SG sa sail la gees
* بر جنبه های کمی و ظاهری آموزش تاکید دارد.
صفحه 10:
| .محور آموزش, انسان است
ن نیازهای یادگیرنده منوط به
> .شناخت صحیح از او و خصوصیات اوست
٩ روانشناسی رشد. خصوصیات عمومی انسان را
.در دورههای مختلف رشد تحلیل میکند
صفحه 11:
صفحه 12:
نحوهی درک از
aa een
محیط.ارزیابی. REN ee
oe ۱
کنندگان اطلاعات ,رفتار مهم است
لا را
.بادكيرى كم مى كند
صفحه 13:
ين و ساير
كاك صمحم
serene?
CR aren
صفحه 14:
روانشناسی انسان گرایی
<< #8 ۲
صفحه 15:
منبع: مبانی روا نشناختی برنامه ریزی آموزشی و درسی
محمدعارف صداقت-فصلنامهی پژوهشی کوثر -شمارهی ۱۳۹۰-۱۷
Fe
