پزشکی و سلامت طب سنتی

مجموعه نکات اطفال ویژه ی شرکت در آزمون دستیاری ۱۴۰۰

atfal-2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مجموعه نکات اطفال ویژه ی شرکت در آزمون دستیاری ۱۴۰۰”

مجموعه نکات اطفال ویژه ی شرکت در آزمون دستیاری ۱۴۰۰

اسلاید 1: اطفال جلسه پنجم دکتر امید تیموری

اسلاید 2: به کانال ما در تلگرام بپیوندید: @medicalpoint100

اسلاید 3: مباحث تدریس جلسه پنجمبخش هفدهم: بیماری های اندوکرین در کودکانبخش هجدهم: بیماری های آلرژیک کودکانبخش نوزدهم: بیماری های عفونی کودکان

اسلاید 4: بخش هفدهم: بیماری های اندوکرین کودکان

اسلاید 5: درمان DKA در کودکانجایگزینی مایع: ابتدا10-20 ml/kg مایع ایزوتونیک تجویز می شود. سپس مابقی مایع deficit و مایع maintenance محاسبه شده و طی 36 تا 48 ساعت برای کودک تجویز خواهد شد. در DKA دهیدراتاسیون را 10 درصد درنظر بگیرید... نیاز به جبران مایعOngoing loss نمی باشد، مگر در 2 مورد زیر: زیاد بودن برون ده ادرار وجود نشانه های پرفیوژن ضعیف

اسلاید 6: درمان DKA در کودکاناصلاح هایپرگلیسمی: تجویز انسولین رگولار با دوز0.1 U/Kg/hour وقتی که گلوکز سرم به کمتر از250-300 برسد، گلوکز به مایعات وریدی افزوده می شود. پیش از اصلاح اسیدوز نباید انسولین قطع گردد و توصیه می شود پس از رفع اسیدوز، دوز انسولین بیش از 50 درصد کاهش نیابد.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید