مدرسه مهارت
اسلاید 1: عنوان رويكرد : مدرسه مهارت
اسلاید 2: 222رويكردبراساس يادگيري از تجربيات سنوات گذشته و بازخوردهاي حاصل از طرح نگرش سنجي و ضرورت پاسخگويي به هنگام به آموزشهاي مورد نياز، استراتژي آموزش مورد ارزيابي و اصلاح قرارگرفت، كه بهبود حاصل از آن، طرح ريزي و اجراي دورههاي مهارت محور از طريق آموزش هاي مهارتي كاركنان مرتبط با سيستم توليد و كيفيت به عنوان نياز آموزشي سازمان شناخته شد.
اسلاید 3: 333رويكرداين امر توسط كارشناسان ذيربط دركميته هاي تخصصي آموزش، مورد واكاوي قرارگرفت و در نهايت در راستاي ارتقاء سطح مهارت كاركنان، برنامه عملياتي تحت عنوان احداث مدارس مهارت تدوين و با الگوبرداري از مدل SPR رنـــو با هدف افزايش كيفيت محصول از طريق ارتقاء سطح مهارت كاركنان در سالنهاي توليدي وكيفيت معاونت خودروسواري احداث و راه اندازي گرديده است.
اسلاید 4: 444رويكردوفق دستور العمل مصوب مدرسه مهارت و در چارچوب فعاليت هاي مدرسه مهارت، مربيان آموزشي مهارتهاي لازم كاركنان را در براساس بسته آموزشي استاندارد طراحي شده ( عملي –تئوري) به فراگيران آموزش مي دهند و پس از آن آزمون مهارتي از فراگير اخذ شده و سطح مهارتي هر اپراتور مشخص مي گردد و درصورت عدم كسب امتياز لازم فراگير مذكور تجديد دوره مي گردد.
اسلاید 5: 555رويكرداين رويكرد همسو با استراتژي كلان شركت و ابلاغيه استراتژي معاونت توليد خودرو سواري006-56-62-221 در منظر رشد يادگيري با تم آموزش وتوانمند سازي كاركنان جهت تحقق اهدافكيفي چشم انداز،تصويب و مطابق استاندارد و دستورالعمل مدرسه مهارت 110461035 اجرايي مي گردد.
اسلاید 6: 666جاري سازي
اسلاید 7: 777جاري سازيآموزش و توانمند سازي كاركنانايجاد و افزايش بهره وري مدارس مهارتبررسي مكاتبات و اقدامات انجام شده قبلي مكان يابي وامكان سنجي راه اندازي مدارس مهارتبرآورد هزينه هاي مرتبط برآورد امكانات مورد نيازاخذ تأييد معاونت سواريتأمين بو دجه مورد نيازساخت وراه اندازي مدرسه مهارتتربيت مدرس مدرسه مهارتبرنامه ريزي واجراي دوره هاي مورد نيازنظرسنجي وارزيابي اثربخشي دوره هاي برگزار شدهدريافت بازخور نظرسنجي وارزيابي اثربخشي پيرامون دوره هاي بر گزار شدهاصلاح ،بازنگري وارائه راهکارهای بهبود براساس نتایج بازخورRESULT APROCH DEVELOP ASESMENT REFAIND RADAR
اسلاید 8: 888ارزيابي و بازنگريكارايي رويكرد ايجاد و بهره برداري از مدرسه مهارت با تعداد مدارس ايجاد شده، تعداد دوره هاي برگزارشده و تعداد فرگيران سنجيده مي شود.اثر بخشي رويكرد نيز با همكاري فراگيران ، هماهنگ كنندگان آموزشي واداره اجراي آموزش به روش كرك پاتريك در چهار فاز صورت مي گيرد.همچنين هر گونه نياز به اصلاح بر اساس نتايج ارزيابي ويا منتج از الگو برداريها توسط كميته تخصصي آموزش مديريت مربوطه وبا هماهنگي اداره اجراي آموزش صورت مي گيرد.
اسلاید 9: 999نتايج افزايش تعداد مدارس مهارت معاونت توليد خودرو سواري از 2 مدرسه به 5 مدرسهافزايش و تربيت تعداد مربيان مدرسه مهارت از 3 مربي به 7 مربيافزايش عناوين دوره هاي مدرسه مهارت از 5عنوان به 28 عنوان دورهافزايش سطح پوشش از يك فرايند توليد( مديريت ) به تمامي فرايندهاي توليد( كل سواري سازي)افزايش تعداد فراگيران مدرسه مهارت از ماهانه 40 نفر به حدود ماهانه بيش از 100 نفرافزايش بهره برداري و كاربري مدارس موجود از روزانه 8 ساعت به 16 ساعت در دوشيفت.اندازه گيري تأثير فعاليت مدارس بر تغيير رفتار كاركنان و نتايج سازماني با بهبود نمرات كيفي محصول.
اسلاید 10: 101010نتايج
اسلاید 11: 111111نتايج
اسلاید 12: 121212نتايج
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.