مدیریت و رهبری

مدل مدیریت پروژه برنسکات The Berenschot project management model

The-Berenschot-project-management-model

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدل مدیریت پروژه برنسکات The Berenschot project management model”

مدل مدیریت پروژه برنسکات The Berenschot project management model

اسلاید 1: مدل مدیریت پروژه برنسکاتThe Berenschot project management model

اسلاید 2: عنوانمدل مدیریت پروژه برنسکاتنوعمدلمراحل استفادهاجراموضوعمدیریت پروژهسطحسازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: مدل مدیریت پروژه برنسکات برخی از جنبه هایی را که هنگام به اجرا درآوردن هر پروژه باید مدنظر قرارگیرد، شناسایی می کند که این امر اصولا از طریق تسهیل آنچه که به عنوان فرآیندهای ذاتا پیچیده توصیف شده، صورت میگیرد.چهار حوزه قابل بررسی در این زمینه به شرح ذیل می باشند :چرخه عمر : که به تمام مراحل عمر یک پروژه، از تعریف گرفته نا اجرا و ارزیابی نتایج و توجه به حسن اجرا، اشاره دارد.سلسله مراتب پروژه : حتی ساده ترین پروژه ها نیز شامل چند پروژه فرعی هستند. درک ارتباطات متقابل بین پروژه های فرعی مختلف میتواند در تعیین وابستگی های متقابل و به دنبال آن تعیین اولویتها، ارزشمند باشد.پایه ها و اساس پروژه : پاسخ دادن به پرسش های زیر قبل از شروع یک پروژه میتواند به درجه اطمینان از اینکه آیا اهداف در زمان مقرر و با هزینه های معین محقق میشوند، بی افزاید:- هدف نهایی پروژه چیست و شما انتظار دارید که با تحقق آن به چه چیزی دست یابید؟- ابزاری که شما در اختیار دارید (لوازم، افراد، روشها) کدامند؟ و چه مباحث عملی را در این خصوص باید مدنظر قرار دهید؟- ویژگی های پروژه شما چیست و چگونه می توان موفقیت / شکست آن را سنجید؟- چگونه می توانید مطمئن شوید که کیفیت را ارائه کرده اید؟- خطوط زمانی چیست؟- بودجه شما چقدر است؟- قصد دارید چگونه پروژه را ساماندهی کنید؟- می خواهید چگونه دست اندرکاران پروژه را آگاه سازید؟- قصد دارید بطور کلی چگونه فعالیت های تبلیغاتی را مدیریت نمایید؟- پاسخ دقیق به هریک از این سوالات، بسته به مراحل پیشرفت یک پروژه متفاوت خواهد بود؟ چرخه مدیریت : چهار گام پی در پی برای یادگیری و بهبود مستمر عبارتند از : برنامه، اجرا، بازبینی عمل. داشتن فعالیتهای گوناگون برنامه ریزی شده و به اجرا در آمده که نتایج آنها همواره باید با برنامه اصلی مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند، هر بهبود/تغییری را می تواند در صورت لزوم اعمال نماید.سه بخش اولیه این مدل بمنظور تعیین، شروع و اجرای یک پروژه لازم بشمار می آیند در حالی که مرحله چهارم چرخه مدیریت به دلیل اطمینان از اجرای صحیح کل پروژه از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت پروژه تعریف شده Project Management Definedمدل بلوغ مدیریت پروژه PMMM Reissمزایابا وجود پیچیدگی زیاد پروژه مرحله اجرا، مفهوم مدیریت پروژه برنسکات بسیار ساده است. علاوه بر این استفاده از این مدل در عمل هم نسبتا ساده بنظر میرسد.کاربردهامدلی که در مدیریت درست و صحیح پروژه به مدیران و سازمانها کمک میکند.معایباز جمله خطرهایی که در این قبیل مدلها به چشم میخورد حس اطمینان نه چندان مطلوبی است که به وجود می آورند. بکارگیری صحیح این مدل تضمینی جهت موفقیت پروژه ارائه نمی دهد، اما بعنوان یک شرط بشمار می آید.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان