مدیریت و رهبری

مدیریت، مدیر و رهبر

modir_va_rahbar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت، مدیر و رهبر”

مدیریت، مدیر و رهبر

اسلاید 1: مدیریت

اسلاید 2: هدف :این موضوع با توجه به اینکه جز سر فصل های دروس کاردانی و کارشناسی رشته تربیت بدنی است انتخاب شده و امیدوارم مورد استفاده شما واقع شود .

اسلاید 3: ضرورت مطالعه مدیریت: از آنجایی که انسان یک موجود اجتماعی است و بقاء آن در جمع ممکن است مدیریت در تمام مراحل زندگی برایش ضروری میشود چون ممکن هست حتی در یک جمع دوستانه به شما پست مدیریت داده شود .با علم مدیریت می توان از زمان به بهترین نحو استفاده کرد .مدیریت یعنی با کمترین هزینه ، بهترین کارایی رو داشت.

اسلاید 4: مدیر : عبارت از کسی است که . دارای زیر مجموع است . . و علاوه بر خود مسئول . . کاردیگران نیزمی باشد.

اسلاید 5: مدیریت:   مدیریت را برخی هنر و برخی علم می دانند در حالی که مدیریت آمیزه ای از علم و هنر و تجربه است.از ویژگیهای مدیریت به کارگیری همه امکانات و استفاده از همه استعدادها وقابلیت های موجود و جلوگیری ازهرز و هدر رفتن نیروها،توامندیها وامکانات وسرعت عمل بخشیدن به اقدامات و عملکردها می باشد.

اسلاید 6: مدیریت موفق و موثر:مدیریت موفق و مؤثر عبارت است ؛ از کسب اهداف سازمانی یا چیزی بیش از آن .که برنامه ریزی ، هدایت ، کنترل ، سازمان دهی ، کارگزینی و هماهنگی از وظایف اصلی یک مدیر به شمار می روند،

اسلاید 7: فرآيند نفوذ در ديگران و برانگيختن آنها براى همکارى با يکديگر ، در جهت تحقق هدف هاى گروهى طوری که کارای خود را با میل و رغبت تمام انجام دهند.تعریف رهبر

اسلاید 8: تفاوت های مدیر و رهبر: مدیر رهبر افراد را وادار مي كند......................................................انگيزه مي دهد.امر و نهي مي كند...................................................ارشاد و تشويق مي كندايده هاي خود را مطرح مي كند..................................باعث ايجاد ايده مي شود.اول صحبت مي كند........................................................اول گوش مي دهد.هميشه مي گويد : « من ».........................................هميشه مي گويد : « ما »ايجاد ترس مي كند.................................................حمايت و پشتيباني مي کند.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید