مدیریت و رهبری

مدیریت تاثیرگزاری

modiriate_tasirgozari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت تاثیرگزاری”

مدیریت تاثیرگزاری

اسلاید 1: مدیریت تاثیر گذاری

اسلاید 2: گافمن با چند اندیشه ی اضافی درباره هنر مدیریت تاثیر گذاری، کتاب نمود خود و زندگی روزانه را به پایان می برد. مدیریت تاثیرگذاری در این جهت عمل می کند که شخص را در برابر: 1- یک رشته کنش های غیرمترقبه مانند اداهای قصد نکرده، دخالت های نابجا، خطاهای /// و2) کنش های قصد کرده ای مانند صحنه سازی، محافظت کند.

اسلاید 3: نخست آنکه، یک رشته روش هایی وجود دارد که مستلزم کنش هایی در جهت تضمین وفاداری نمایشی است.مانند: تقویت وفاداری درون گروهی دوم آنکه، گافمن انواع صورت های انضباط نمایشی را مطرح می کند. مانند: حضور ذهن داشتن در جهت پرهیز از لغزش، نظارت بر خود داشتن و حالت های چهره و لحن بیان اجرای یک نقش را رعایت کردن. سوم اینکه، گافمن انواع دوراندیشی های نمایشی را مشخص می سازد. مانند از پیش مسیر عملکرد اجرای نقش را تعیین کردن، برنامه ریزی در جهت برخورد با موارد ضروری، گزینش هم گروه های وفادار، گزینش حضار مناسب، کارکردن با گروه های کوچک که امکان عدم توافق در آنها ضعیف باشد، حضور عملکرد کوتاهتر در صحنه، جلوگیری کردن از دسترسی حضار به اطلاعات خصوصی و تهیه دستورالعمل کاملی برای جلوگیری از پیشامدهای پیش بینی نشده.

اسلاید 4: حضار نیز در موفقیت مدیریت تاثیر گذاری یک بازیگر یا گروهه بازیگران سهمیند. حضار نیز از طریق تمهیدهایی چون علاقه و توجه شدید نشان دادن به نمایش، خودداری از فوران های مخل عاطفی، چشم پوشی از لغزش های بازیگران و نشان دادن عنایت خاص به یک اجرا کننده تازه کار، در جهت توفیق نمایش عمل می کنند. گافمن در اثری به نام «فاصله نقش» این قضیه را مورد بررسی قرارداد که یک فرد تا چه اندازه یک نقش معین را پذیرا می شود، به عقیده او از آنجا که نقش های فراوان و گوناگون وجود دارد، آدم ها معمولا یک نقش معین را به گونه ای کامل انجام نمی دهند.

اسلاید 5: فاصله نقش به درجه کناره گیری افراد از نقش های محول شده اطلاق می شود. یکی از بینش های اساسی گافمن این است که می گوید فاصله نقش بستگی به منزلت اجتماعی یک فرد دارد.آدم های بلند پایه به دلایل متفاوتی از دلایل افراد فرد پایه فاصله نقش از خودشان نشان می دهند. برای مثال: یک جراح بلندپایه ممکن است در اطاق عمل، برای کم شده تنش های تیمی اطاق عمل، فاصله نقش از خود نشان دهد. در صورتی که آدم هایی که در سمت های فروپایه ای قرار دارند، در نمایش فاصله نقش دفاعی تر عمل می کنند.

اسلاید 6: برای :یک نظافتچی ممکن است این کار را با بی علاقگی و بی حالی انجام دهد زیرا احتمالا از این طریق می کوشد به حضار بگوید که لیاقت کارهایی بهتر از این را دارد.یکی از جالب ترین کتابهای گافمن «داغ» است.گافمن علاقمند بود که شکاف میان آنچه که یک شخص باید باشد یعنی همان «هویت اجتماعی بالقوه» و آنچه که یک شخص واقعا هست «هویت اجتماعی بالفعل» را مورد بررسی قرار داد.هرکس که شکافی میان این دو هویتش باشد داغ خورده است.

اسلاید 7: در این اثر گافمن بر کنش متقابل نمایشی بین آدمهای داغ خورده و معمولی تاکید می ورزد. ماهیت این کنش متقابل بستگی به آن دارد که کدامیک از دو نوع داغ بر پیشانی اش خورده باشد:1) داغ بی اعتباری 2) داغ احتمال بی اعتباری در مورد داغ بی اعتباری بازیگر فرض را بر این می گیرد که حضار تفاوت ها را می دانند و یا این تفاوت ها برایشان آشکار است.برای مثال : کسی که فلج است یا پایش را از دست داد.اما در مورد داغ احتمال بی اعتباری، حضار تفاوت ها را نمی دانند و نه می توانند تصورش را بکنند.برای مثال: کسی که یکی از اعضای داخلی بدنش را جراحی کرده باشد.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید