modiriate_taghir

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت تغییر”

مدیریت تغییر

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: مدیریت تغییر

اسلاید 3: استاد مربوطه: دکتر پیمان غفاریدانشجو : بهاره بصیریدانشگاه آزاد اسلامی واحد اراکنام درس : تئوریهای مدیریت پیشرفته

اسلاید 4: زندگي همانند دوچرخه سواري است ، برای حفظ تعادل هميشه بايد در حركت باشي . آلبرت انيشتين “Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we’ve been waiting for. We are the change that we seek.” President Barack Obama

اسلاید 5: افراد تحصيل كرده و فرهيخته داراي قدرت تغيير هستند.من بايد تغيير كنم در صورتي كه انتظار تغيير سيستم را .داشته باشمتغيير بهمراه جستجوي پاسخ ها صورت مي گيرد نه به .كاربردن فرمول ها.تغيير واقعي، واقعا دشوار است ولي غيرممكن نيست

اسلاید 6: تغییر پدیده ی اجتناب ناپذیری است که امروزه سازمانها به طور گسترده ای با آن مواجه هستند.تغيير سازماني را مي توان حرکت از يک وضعيت به يک وضعيت ديگر ، از طريق يک سري اقدامات و مراحل پيش بيني شده و با برنامه قبلي دانست .تغيير، عملي است مداوم و پيوسته و فرايندي است باز و غير قابل پيش بيني ، به منظور همسو کردن نيروهاي سازمان در جهت محيط تغيير.

اسلاید 7:

اسلاید 8: حروف اختصاري زير برای یادآوری برخي از موضوعات مربوط به تغيير C تشويق (Courage): ريسك‌پذيري، پرسش، چالش و تشويق تأمين نيازهاي آينده H شناخت داشتن (Have): درك و شناخت مناسب از خود و ديگران A تحليل (Analyze): تحليل واژه‌هاي عمومي و تخصصي N نياز (Need): نياز به دانستن، پژوهش و توسعهG حركت (Go): حركت با بزرگترين نقاط قوت خود E مورد انتظار (Expected): تعيين نتايج مورد انتظار

اسلاید 9: 8- اهداف سازمانی برای تغییر مهمترين اهداف تغيير سازماني :بيان يا ايجاد مأموريت و اهداف جديدبروزرساني مكانيزم هاي هماهنگي و طراحي سازمانيبهبود فن آوري و تسهيل و تسريع روند كاريبروزرساني طراحي شغلي فردي و گروهيتبيين يا ايجاد طرحهاي عملياتي و استراتژيكروشن سازي يا ايجاد باورها و ارزشهاي مهمبروزرساني امور گزينش و استخدام و ... .

اسلاید 10: اجزاء تغییر

اسلاید 11: Change Management ModeL

اسلاید 12: 9 - انواع تغییرات سازمانی الف ) تغييرات برنامه ريزي شده تلاشي هدفمند و سنجيده كه توسط مديران و بنا به نياز سازمان در جهت ارتقاي سطح عملكرد سازماني به عمل می آیند. تغييرات برنامه‌ريزي‌شده عمدتاً منشاء درون سازماني دارند. ب ) تغييرات برنامه ريزي نشدهگاهي اين تغييرات بدون برنامه ريزي قبلي و بصورت خودبخودي كه عمدتاً منشاء برون سازماني دارند.

اسلاید 13: فرآیند تغییر

اسلاید 14: تکنولوژیروند اجتماعینیروهایی که باعث تغییر می شوندتغییرات شدید اقتصادیرقابتماهیت نیروی کار

اسلاید 15: استراتژی تغییر تکنولوژی استراتژی تغییر ساختار استراتژی تغییر وظایف استراتژی تغییر نیروی انسانی: هرگاه نیاز به تغییر در افراد باشد ، ابتدا بایستی سطح این نیاز را تعیین نمود ، سپس تغییرات مورد نظر در آن سطح را اعمال کرد . این سطوح عبارتند از : الف : تغییر در دانش ب : تغییر در نگرش ج : تغییر رفتاری فردی د : تغییر رفتار گروهی و سازمانیاستراتژیهای تغییر

اسلاید 16: مقاومت در برابر تغییر مقاومت در برابر هرگونه تغییر و تحول اجتناب ناپذیر است برخی موافق تغییرند. برخی به آن تن میدهند . برخی آن را تحمل میکنند و دسته آخر در برابر آن مقاومت میکنند

اسلاید 17: انواع مقاومت در برابر تغيير آشكار و آنيشايعات و شكاياتكاهش سرعت كارتهديد شدن با اعتصابپنهان و بلندمدتكاهش وفاداري نسبت به سازمانکاهش انگيزهافزايش خطاهاافزايش غيبت از كار

اسلاید 18: مقاومت در برابر تغييرفعالپايداريعدم تحرکعدم پذيرشخشمچانه زنيافسردگيآزمودنپذيرشمنفعلواکنش هيجاني

اسلاید 19: استراتژیهای برخورد با مقاومت در برابر تغییر

اسلاید 20: John Fisher’s Process of Transition (1999-2003)

اسلاید 21: سه استراتژي رهبري تغييراين سبك رهبري هنگام يك بحران كه تصميم‌ها بايد به سرعت اتخاذ شوند مي‌تواند اثربخش باشداين استراتژي رهبري وقتي به كار مي‌رود كه تغيير اجتناب‌ناپذير بوده و زمان عامل تعيين كننده‌اي نيست.اين استراتژي براي رهبري تغيير هنگام رشد، تغيير سريع و رقابت شديد اثربخش است.

اسلاید 22: 22ADKARمدل مراحل تغيير نيروي انسانينياز كسب و كارآگاهيAwarnessتمايلDesireدانشKnowledgeتواناييAbilityتقويتReinforcementمفهوم و طراحياجراپس از اجرامراحل تغيير پروژهتغيير موفق

اسلاید 23: ADKAR مدلی برای تغییرمدل آدکار به وسیله پروسی در سال 2000 بعد از تحقیق روی 700 شرکت که اقدام به اجرای پروژه های تغییر کرده بودند طراحی شده است. این مدل قصد دارد به عنوان یک ابزار هدایت کننده عمل کند.AwarnessDesireKnowledgeAbilityReinforcementآگاهی از نیاز برای تغییرتمایل به مشارکت و پشتیبانی از تغییر دانش و شناخت در مورد چگونگی تغییرتوانایی اجرای مهارتها و رفتارهای مورد نیازتقویت برای دوام یافتن تغییر

اسلاید 24: 11- فرآیند تغییر سه مرحله ای كرت لوين(Unfreezing) خروج از انجماد: خروج از انجماد، مسئوليتي است مديريتي، براي آماده كردن موقعيت بمنظور ايجاد تغيير. اين مرحله شامل يك مسئوليت مديريتي است در تعديل و بهبود اوضاع و شرايط و به عبارت ديگرتغییر در افراد، وظایف، ساختار و فن آوری است.انجماد مجدد: حفظ نتايج مطلوب ناشي از تغيير مي باشد. ارزيابي قسمت اصلي اين مرحله مي باشدوضع موجودوضع مطلوبنیروهای بازدارندهنیروهای تحول آفرینزمان مرحله تغيير: (Changing)Kurt Lewin(Refreezing)

اسلاید 25: تغيير جهان از طريق تغيير خويشتن وقتي بچه بودم دلم مي خواست دنيا را عوض كنم .بزرگتر شدم ، گفتم : دنيا بزرگ است كشورم را تغيير مي دهم .در نو جواني گفتم : كشور خيلي بزرگ است بهتر است شهرم را دگرگون سازم. جوان كه شدم گفتم شهر خيلي بزرگ است محله خود را تغيير مي دهم .به ميانسالي كه رسيدم گفتم از خانواده شروع مي كنم.

اسلاید 26: در اين لحظه آخر عمر مي بينم كه بايد از خودم شروع ميكردم ...اگر تغيير را از خودم شروع كرده بودم خانواده ام،محله ام ، شهرم ، كشورم وجهان را ( به قدر توانم) تغيير مي دادم.

اسلاید 27: با تشکر فراوان از توجه شما عزیزان

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید