modiriyate_danesh 1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت دانش”

مدیریت دانش

اسلاید 1: مدیریت دانش Knowledge managementوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتمركز فناوري اطلاعاتبنام خداوند بخشنده مهربان

اسلاید 2: تعاریف _ مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات داده ( DATA) مجموعه ای از واقعیتها و مشاهدات که به تنهایی دارای مفهوم خاصی نیستنداطلاعات ( INFORMATION) تفسیر انسان از داده ها را اطلاعات می گویند، این تفسیر بسته به نحوۀ نگرش به داده ها، شیوۀ مرتب سازی آن ها میتواند متفاوت باشد.

اسلاید 3: تعاریف _ مدیریت دانش دانش ( KNOWLEDGE) دانش‌ همان‌ صورت‌ ذهني‌ايده‌ها، واقعيتها، مفاهيم‌، داده‌ها و تكنيك هاي ‌ثبت‌ شده‌ در حافظه‌ انسان‌ است‌‌ که از مغز انسان‌ سرچشمه‌ مي‌گيرد و مبتني‌ بر اطلاعاتي‌ است‌ كه‌ با تجربه‌، باورها و ارزشهاي‌ شخصي‌، همراه‌ با تصميم‌ و عمل‌وي‌، دگرگون‌ و بارور مي‌شودمرکز فناوری اطلاعات

اسلاید 4: تعاریف _ مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات مدیریت دانش KNOWDELGE MANAGEMENT))تلاشی است برای شناسایی دارایی های ذهنی افرادو سپس تبدیل آن به دارایی سازمانی که می تواند توسط گسترۀ وسیعی از افراد مورد استفاده قرار بگیرد.

اسلاید 5: KNOWLEDGE & INNOVATIONمرکز فناوری اطلاعات ارتباطcommunication همکاریCollaborationفرآیند مدیریت دانش KM process ایجاد و نوآوری Creative & Innovate فردی IndividualگروهیTeamسازمانOrganization جامعهSociety

اسلاید 6: مرکز فناوری اطلاعات 10 اصل تاثیرگذار در اجرای موفق مدیریت دانش ارزش گذاری برای به اشتراک گذاشتن آن چه که میدانیم و تجربه کرده ایم . وقتی رابرای کمک به دیگران جهت یادگیری اختصاص دهیم. اختصاص زمانی جهت بحث ، محاوره و گفتگو درباره ی مقاصد وافکارمان. جهت انجام هرکاری ابتدا بررسی کنیم دیگران در آن زمینه چه کرده اند یعنی (( چرخ را از اول نسازیم ))ایده های دیگران را بومی سازی کنیم ودانش را ازآنها قرض بگیریم . از شکست ها و موفقیت هایمان درس بگیریم . همکاری توام با اعتماد و مشارکت در پروژه های تیمی را ترویج نماییم. خارج از چارچوب ضوابط بدنبال راه کارها ، دیدگاه ها و شیوه های جدیدی که میتواند ما را به هدفمان نزدیک نماید باشیم . سرمایه های فکری سازمان را شناسایی کنیم مدیریت دانش

اسلاید 7: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات مدیریت دانش فرایند شناسایی (IDENTIFY) ، ایجاد (CREATE) ، ذخیره (STORE)، به اشتراک گذاری (SHARE) و بکارگیری (َAPPLY) دانش در سازمان است که از طریق ایجاد پیوند بین فناوری اطلاعات، فرهنگ سازمان و ایجاد ساختاری مناسب برای دستیابی به اهداف سازمانی صورت می پذیرد.

اسلاید 8: مرکز فناوری اطلاعات 888TeamCapability8CreateایجادShareبه اشتراک گذاری ApplyبکارگیریIdentifyشناساییStoreذخیرهمدیریت دانش

اسلاید 9: Individual KM مدیریت دانش-مرکز فناوری اطلاعات 999ApplyIdentifyShareStoreCreateIndividualIBM Fellows Program Program for creative and productive engineers Incentives to encourage innovation were executive salaries, five years to work on whatever they want, with adequate resources American AirlinesApplication of knowledge created from suggestions of employeesSavings of $83 M in first 2.5 years from suggestion system

اسلاید 10: KM at the Team Level مدیریت دانش-مرکز فناوری اطلاعات 101010ApplyIdentifyShareStoreCreateTeamInformal exchange of anecdotal accounts by repair representatives on problem-solving approaches that worked Xerox institutionalized sharing to further enhance skills of repair representatives Shared database of tips and practices accessed through intranet5S and Quality Circles

اسلاید 11: KM at the Organizational Level مدیریت دانش-مرکز فناوری اطلاعات 111111ApplyIdentifyShareStoreCreateOrganizationNokia’s “Future Watch” ProgramInvolved people from many different sectors of the organization, working globally in virtual spacesFocused on scanning the environment for emergent customer trends and technological advances that could keep Nokia product development ahead of the competitive curve

اسلاید 12: Inter-Organizational (Society) KM مدیریت دانش- مرکز فناوری اطلاعات 121212ApplyIdentifyShareStoreCreateSocietyCommunispace A web-based system of software and servicesUsed by a 40-person community of innovation speciatists in the rail car industry to come together virtuallyIn less than a week’s time, they generated over 186 new ideas to create the rail car of the future

اسلاید 13: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات شیوه های مختلف پیاده سازی مدیریت دانش (KM) - top-down - bottom-up - middle-out

اسلاید 14: Top-Down KM Approach مدیریت دانش-مرکز فناوری اطلاعات Example: IBM MIDDLEBOTTOMTOP Technology-centered KM approachStarted building IT infrastructureGradually added more applicationsBuilt around technology by defining more knowledge manager roles

اسلاید 15: Bottom-Up KM Approach مدیریت دانش-مرکز فناوری اطلاعات 151515MIDDLEBOTTOMTOP Example: British PetroleumDecentralized KM approachKnowledge-sharing initiatives at grassroots levelLed to development of Communities of Practice (CoPs)Success from initiatives got mgmt’s attention and eventual support

اسلاید 16: Middle-Out KM Approach مدیریت دانش-مرکز فناوری اطلاعات 161616Example: Asian Development BankMIDDLEBOTTOMTOP A centralized KM group was created to facilitate the KM program

اسلاید 17: ) APO KM اصول پیاده سازی مدیریت دانش آسیایی( مرکز فناوری اطلاعات DeployDiscoverDesignDevelopKnowledge needs and gaps are identifiedPilot KM projects are identified and designed Implementation of pilot projectsOrganization-wide implementatio

اسلاید 18: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات عناصر اصلی در چهارچوب مدیریت دانش سازمان توسعه آسیایی(KM APO)ماموریت وچشم انداز(Vision and Mission) تسریع کننده ها (Accelerators)فرآیند مدیریت دانش (Knowledge Process)خروجی (Outcomes)

اسلاید 19: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات رهبری Leadershipتکنولوژی Technology مردم Peopleفرآیند Processes ACCELERATORSPeopleProcessesLeadershipTechnologyVision Mission

اسلاید 20: مرکز فناوری اطلاعات 202020CreateShareApplyIdentifyStoreOUTCOMESKNOWLEDGE PROCESSACCELERATORSPeopleProcessesLeadershipTechnologyQualityProfitabilityProductivityGrowthTeamCapabilityOrganizational CapabilityIndividualCapabilityLearningInnovationLearningInnovationSocietal CapacityVision Mission20202020CreateShareApplyIdentifyStoreOUTCOMESKNOWLEDGE PROCESSACCELERATORSPeopleProcessesLeadershipTechnologyQualityProfitabilityProductivityGrowthTeamCapabilityOrganizational CapabilityIndividualCapabilityLearningInnovationLearningInnovationSocietal CapacityVision Missionمدیریت دانش

اسلاید 21: (KM Tools مدیریت دانش- شیوه ها و ابزارهای مدیریت دانش ( مرکز فناوری اطلاعات ابزارهای مدیریت دانش در 5 مرحله فرآیند مدیریت دانش به شرح ذیل قابل بررسی است .شناسایی دانش (Identifying the Knowledge)ایجاد دانش (Creating Knowledge) ذخیره دانش (Storeing Knowledge) به اشتراک گذاری دانش (Sharing Knowledge) بکارگیری دانش (َApplying Knowledge)

اسلاید 22: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات شناسایی دانش (Identifying the Knowledge)- Identifying the Knowledge APO Knowledge Management Assessment Tool -- Knowledge Café- Communities of Practice- Advanced Search Tools- Knowledge Clusters- Expert Locator- Collaborative Virtual Workspaces- Knowledge Mapping- KM Maturity Model- Mentor/Mentee

اسلاید 23: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات ایجاد دانش (Creating Knowledge)Creating Knowledge - - Brainstorming- Learning and Idea Capture- Learning Reviews- After Action Reviews- Collaborative Physical Workspaces- Knowledge Cafés- Communities of Practice- Knowledge Bases (Wikis, etc.)- Blogs- Voice and Voice-over-Internet Protocol (VOIP)

اسلاید 24: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات Advanced Search - Knowledge Clusters -- Expert Locator- Collaborative Virtual Workspaces- Mentor/Mentee- Knowledge Portal- Video Sharing

اسلاید 25: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات ذخیره دانش (Storeing Knowledge) - Learning Reviews After Action Reviews - - Knowledge Cafés - Communities of Practice - TaxonomyDocument Libraries - - Knowledge Bases (Wikis, etc.) - BlogsVoice and VOIP - - Knowledge Clusters - Expert Locator

اسلاید 26: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات - Collaborative Virtual Workspaces - Knowledge Portal - Video SharingMentor/Mentee -

اسلاید 27: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات به اشتراک گذاری دانش (Sharing Knowledge) Peer Assist - - Learning Reviews - After Action Reviews - Storytelling - Communities of Practice - Collaborative Physical Workspaces - Knowledge Cafés - Communities of Practice Taxonomy - Document LibrariesKnowledge Bases (Wikis, etc.) -

اسلاید 28: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات - Blogs - Social Networking Services - Voice and VOIP - Knowledge Clusters - Expert Locator - Collaborative Virtual Workspaces - Knowledge Portal - Video Sharing - Mentor/Mentee

اسلاید 29: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات بکارگیری دانش (َApplying Knowledge)Peer Assist - - Collaborative Physical Workspaces - Knowledge Cafés - Communities of Practice - Taxonomy - Document Libraries - Knowledge Bases (Wikis, etc.) - Blogs - Advanced Search - Knowledge Clusters

اسلاید 30: مدیریت دانشمرکز فناوری اطلاعات - Expert Locator - Collaborative Virtual Workspaces - Knowledge Worker Competency Plan - Mentor/Mentee - Knowledge Portal

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید