صفحه 1:
صفحه 2:
ون و توس
دانشگاه آزاد اسلامی
jslamic Azad University
1 گردآورنده
موضوع : ساختار مدیریت عملکرد در ورزش
eee elle
2 MOLES MMC EDIT POTS RU RIN Fe-t crt Samm)
صفحه 3:
< فرایند مدیریت عملکرد
Id EN RONp TSO CESS Se FE a
مزایای مدیریت عملکرد <
۶ معایب مدیریت عملکرد
< جكونكى بياده سازى ابعاد
< سيستم مديريت عملكرد
صفحه 4:
aoliy lb aS cowl sl ad ye aulo SK 2 Sloe cure rio >
ريزى عملکرد آغاز می شود.
* برنامه ريزى عملكرد شامل دو بخش مى باشد.
صفحه 5:
[1 pve Tee Tee Si
wulei olST gle jl ayaa) 59 & ol ES bine 0925 Jl Ly WLS UIS ri193 ro
تهیه و تدوین اهداف مشخص برای کارکنان که این کار نیز بر مبنای وظایف,
rete arm Mp itt ا ا 2 0
صفحه 6:
1 ques %
” تدوين راهبردها
6 0 10
ما ار ال
صفحه 7:
هم سویی و هماهنگی مدیریت ارشد سازمان در برقراری فرایند مدیریت عملکرد و حمایت همه
جانبه از آن.
Pe opr ا Poe PE
ep PO ag FEC c PCO CT
9 EC ROMERO INC EEC BT Cpe] kore Seen] eS) RCL Me OTe RCO SCS
Dale eee lel seuss cles
تا Hee Reriel cou noc
های کارکنان هم سو باشد.
۱
صفحه 8:
۶ رویکرد مدیریت عملکرد با بهره گیری از ارزشیابی های دقیق و منظم, بازخورد عملکرد
SSCS EC BY RC pra pee ne) 0
PeOUrrper yar ا ل Beis RSE e MC ere Med Alps ig
SUL PVREC MO SUt Ce MDE ES] CECE SC)
< بين تصميم كيرى كاركنان و عملكرد, ارتباط نزديكى برقرار مى كند و سرانجام انكيزرش
و بهره ورى كاركنان را افزايش مى دهد.
صفحه 9:
Pee OE Cones RC MOTT) eel mre] BC Te TIS
PUM Prarie p Ose wet Fs Narva BrmOSe ay TC St ا
RUNS SCC ets
SP eC ow 0 ا We] pur pews mm bel cure] op] ا 5] a
محل کار.
[9 wulud jl isle Guino Led 9 ylojlu Sings yy aul ute sulin %
صفحه 10:
ایجاد فضای مناسب جهت برقراری ارتباط و گفتگوی صریح و دوجانبه بین سرپرستان و کارکنان.
0 7
| neC SRS 1 ا
Denial ly ye ROMO RC CE We SP ا ا ل ا
000
۲ سرپرستان علاقه مند به تشریح نظام ارزشیابی و چگونگی اعمال آن برای کارکنان می باشند و در توضیح
۷
Reber acer e ee Se APEC ee nL ta) rp pov SY Ast nn SCS Pe vp Sena] N50) I) a FC
کامل بر عملکرد واقعی کارکنان زیر مجموعه خود را دارند.
صفحه 11:
Oe POON PRC ee ee PRE Ps STE PRONTO PLIST IPP SCM SKC TRG
Feeare Pitea bare) ce SC He |Fre] IP eeee ire HCPC eae e pa Per Trey Th BC) ROTS DG Ste Cer ey EA
نماید.
10 ل LS Pra A
Seve ea FTO OSOT PTE PETE en STRECNPOOITN Ve PIE ETO BETS
و Fer ORO FPN (el CON ta] Fee
تا از موقعیت خود در مورد عملکرد مورد انتظار آگاهی کسب, نمایند.
ey ispes ی را
يرداخت هاى جبرانى, ياداش. ها و افزايش يرداخت ها هم بر مبناى عملكرد فردى و هم بر مبناى عملكرد
گروهی می باشند.
صفحه 12:
00 RNS I res ec Per Cg) Pa Deo Pe erg tary Bp PT
peer nPOan FO EP FPS
FPPC Tn FRY YOPRRTS ل ا ا
باشند.
REE Le ea ل ا ل ا ا 0
بسیاری از سرپرستان فاقد مهارث های لازم برای اععال با بهبود مدیریت عملکرد می باشند.
۲ در بیشتر سازمان هاء واحد های منابع انسانی تنها واحد های مسئول طراحی و کنترل نظام
مديريت عملكرد مى باشند.
صفحه 13:
ا 7 7
می باشد:
1- طرح ریزی
2- عملیاتی كردن
lel
4- انجام و کنترل عملکرد
a
صفحه 14:
متظور اضلى.ان ظرخ ريق تولية و عمليات, مشخص و مصوب كردن مجموعه شرايظ عملكرةق(فداف.
اا ام ام Sees
severe Brel oS Pn] NS Penne evr eee Pp reed Pal OH BCC ol OPCS S
92> eo plail Gilles .2iS no cdl yo 52949 lo atlyd Golad rile jai Cllas sy aoliy aulys
Fe ren Pe ges yf OR Ge gree rarer eae ern nearer es
۳ A atoare Sen opt mes immer ye Far Pde gre A Comes eo
PE CHES CMa Sn I ا 02525215798
FSS Pree] eG) Bro] ESOS Uae nel SC Srp ope ir vane) romeo mre] ECAP wee) rem yep ir ea
001000
از
» نوع محصولا 1
صفحه 15:
Row ne Tee Ron ا ا eel 5] BET ae
aoliy ol lad! Ugime lgit a1 0955 L248 SK déla> saoliy Gry oo sly >
Cv Re SSC Cpa See Se Redeem sl eve Relea ا
Renee eh pas Pere
F< Se ROCUR SOT SECT TC Se RGN PEST ENOLY SPECS Cpe OM SU Mor At aig
و کیف کار کارمند نظارت و او را راهنمایی و تشویق می کند و از انحرافات یا
00701700
صفحه 16:
و(
200 0 Crore arte) ا eet ar me ا EO pad
صورت می گیرد. عموما ارزیابی. پایش, ممیزی و ... مترادف با مفهوم کنترل در نظر گرفته می
شوند. اين در حالى است كه كنترل مفهومى فراتر است و از مفاهيم ياد شده به عنوان ابزار هاى
00 ا ا be ner Ee
7
9 7 ot MCE Dele RCL Mot
كرد.
300 ا ا ا ا ل ا ا ا ل 1] Fc ai
و ای ال ای ی alist
صفحه 17:
( نتیجه کنترل عملکرد در هر صورت به عنوان یک ورودی برای فرآیند طرح ریزی عملیات لحاظ خواهد
2
Sree er nC 00 ا ا OLN ECCS SE yt
eicre ere reeves) (ners Myce rrp nC be CACTI STE Re Ce oC pee م
عدم اتظیاق انجام من شود.
ذ مرور, بازنگری و تحلیل عملکرد, پاداش و اقدامات اصلاحی این مرحله را شاید بتوان دشوارترین؛ اما
مهمترين مرحله فرآيند مديريت عملكرد تلقى كرد.
ees ole pl Site al
صفحه 18:
1 aNeoe Se ROW LOS Brie pC) ie eres ECS) PC CED ee)
ROT Aa PP ل 0[ بسن و مشهود بهبود
seven Fipered ES orl ONC CoO va Sea Beat Seg erat Cel Sa nye ne Oe Teas) es PRO SC en) Ore)
امکانات: چنانچه به میزان کافی و با کیفیت و در زمان مناسب در اختیار کارکنان قرار گیرد. می تواند تسهیل گر
ر ها و عملکرد های مطلوب آن ها باشد. 7
Rowe Rel Kg CSCC CER ا
۳ oer bs etre neon rescore hy SLAs اا
بيافزايد.
5 ا ا ا ا ا ا 0
CNET Cr PLP oe on اا sete
صفحه 19:
متام - عناسی »ها ون؛کریعی» جواد و نی بر م(1397) مد ریت عملکرد در
.ورزش:١تبريز: انتشارات طنين دانش
صفحه 20:
