مدیریت و رهبری

مدیریت واحدهای دامپروری

modiriat-vahedhaye-damparvari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت واحدهای دامپروری”

مدیریت واحدهای دامپروری

اسلاید 1: نام :نام خانوادگی:استاد مربوطه :موضوع پروژه: مدیریت واحدهای دامپروری

اسلاید 2: مدیریت واحدهای دامپروری مقدمه یکی از مهمترین چالشهای هزاره سوم تامین امنیت غذایی است دامپروری یکی از مهمترین زیربخشهای کشاورزی است که در امر امنیت غذاییارزش افزایی محصولات و فراورده های اصلی و فرعی دام اشتغال زایی ارایه فراورده های بهداشتی پروتئین دامی توسعه و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی از مهم تر توسعه و امکان دستیابی به بازارهای جهانی برای صادرات محصولات دامی حضوری اجتناب ناپذیر داشته از جایگاه ویژه ای در اقتصاد ملی برخوردار است امروزه دامپروری صنعتی رو به گسترش است در دهه های گذشته در کشورهای پیشفته تغییرات قابل توجهی در این صنعت بوجود آمده

اسلاید 3: مدیریت واحدهای دامپروری مقدمه این حرفه به معنای واقعی به عنوان یک صنعت مطرح شده است لذا مثل یک صنعت هم با آن برخورد می شود از آنجا که این صنعت بطور مداوم در حال تغییر و تحول می باشد دامپروران بایستی برای مدیریت بهتر واحدهای خود به منظور افزایش کمی و کیفی تولیداتشان پابه پای فناوریهای سودمند حرکت کنند با توجه به نوپابودن صنعت دامپروری درکشور متاسفانه بیشتر این واحدها توسط نیروهای غیرماهر و ناآشنا با فناوریهای نوین درصنعت دامپروری مدیریتمی شوند با توجه به اینکه رشد و توسعه این صنعت قطعا بستگی به نیروی انسانی ماهر و مدیریت صحیح دارد آموزشهای ترویجی می تواند در راستای ترویج فناوری های نوین در صنعت دامپروری آموزش نیروی انسانی فعال دراین عرصه و پرورش نیروی کار ماهر دراین بخش نقش موثری ایفا نماید.

اسلاید 4: مدیریت واحدهای دامپروری رعایت اصول مدیریتدامپروری مانند هر نهاد یا سازمانی احتیاج به مدیریت درست و مناسب دارد. هیچ کس نمی‌تواند تنها با تکیه بر سرمایه نقدی خود در کار دامپروری موفق گردد. اغلب تصور ‌می‌شود که دامپروری کار آسانی است که احتیاج به نظارت دقیق و اصولی ندارد. در حالیکه کمتر کاری مانند پرورش دام نیازمند هوشیاری و دقت و اطلاع است. زیرا که دامپرور با موجود زنده سروکار دارد و به کاری مشغول است که تعطیل بردار نیست و به مراقبت دائمی و شبانه روزی نیاز دارد.

اسلاید 5: مدیریت واحدهای دامپروری سودآوری از دام بستگی به رعایت کردن اصول زیادی دارد که هر گونه سهل انگاری و مسامحه در آن باعث شکست و ناکامی خواهد شد. مهمترین عواملی که در پیشبرد اهداف یک واحد دامپروری اهمیت دارد عبارتند از :1) داشتن کارگران آگاه و علاقمند2) اطلاع داشتن از اصول اقتصاد3) داشتن تجهیزات و ساختمان مناسب

اسلاید 6: مدیریت واحدهای دامپروری دارا بودن کارگران دلسوز به دلیل اینکه دائما با دام سروکار دارند و در واقع چون مجری اصلی ایده‌ها و نظرهای مدیریت است، بسیار مهم است. چرا که بهترین برنامه‌های مدیریتی وقتی قابل اجراست که کارگران متعهد وجود داشته باشد که در غیر این صورت حتی دقیق­ترین و پشرفته­ترین برنامه‌های مدیریتی منجر به شکست خواهد شد. پس مدیریت سنجیده در دامپروری در درجه اول باید بر روی کارگران آن موسسه اعمال گردد و روابط کارگر و کار فرما (مدیریت) به گونه‌ای باشد که کارگران وظایف خود را به نحو احسن و با هوشیاری انجام دهند.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید