30 صفحه
591 بازدید
03 بهمن 1400

صفحه 1:

صفحه 2:
مدیریت ورهبری آموزش

صفحه 3:
ك2 0 0 م توجه به روابط انسانى ۳ > انگیزه های فردی > ترویج ارتباطات انسانی

صفحه 4:
ك2 0 24 مهارت اذراكئ ‎me‏ 0 (مرحله سوم) 2 روابط بيجيده درونى و برونى > مطالعه و تفكر درباره پیچیدگیهای سازمانی

صفحه 5:
اصول مدیریت آموزشی ‎Breer‏ 24 مدارس مآ سب روشهاى شركت آفرين اسيم عدم همخوانی با رشدآموزش و پرورش بايدهاى ادارى

صفحه 6:
اصول مدیریت آموزشی ‎Breer‏ 0 Snr aa ‏فعالیت آموزشی»‎ JA Pe STAs Coren Game) ۳ ‏نظام‎ ‏ا ل‎ = نمایان است

صفحه 7:
ك2 ‎Bens 2‏ 2 مدیریت در نظام آموزشی ما:

صفحه 8:
اصول مدیریت آموزشی us 2 2 نياز آموزش و يرورش امروز مدیران صاحب نظر. در زمینه آموزش و پرورش ل وس 3 مشكلات ادارى سازمان

صفحه 9:
اصول مدیریت آموزشی ‎Bere‏ 2 ا ا لك بتواند وظايف خود را در يك زمينه كلى شامل: | ‏ل‎ ee neTTS ملاحظه كند

صفحه 10:
اصول مدیریت آموزشی ‎Berar‏ ‎ev S Ere WO")‏ 0ت > يادكيرى مفاهيم و نظريه ها تفکر درباره واقعیات در محيط كار است

صفحه 11:
اصول مدیریت آموزشی ‎Bens 2‏ 00 ‎pre)‏ ا ا لا ۰۳۰۱۱ VEE OE SE PLETE ro ‏هماهنك باشد.‎

صفحه 12:
‎renee‏ ك2 ‎۱ le Sie wie By, ‏ره )> انتقال آداب و رسوم‎ 0 ‎2 ‎

صفحه 13:

صفحه 14:
‎renee‏ ك2 اول « نظام آموزش و يرورش » ‏نهادهاءمؤسسات و سازمانهاى رسمى ‎١‏ كه جندين وظيفه را برعهده دارند اصطلاحا آموزش و پرورش نام دارند.

صفحه 15:
| kee ever فصل اول عمده ترين اين وظايف عبارتند از:

صفحه 16:
| فصل اول

صفحه 17:
| فصل اول

صفحه 18:
| لق

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:
رت و اهميت مديريت آموزشى قاضا براى أموزش و يرورش تعداد شاگردان و ‎eee‏

صفحه 22:
‎renee‏ ك2 اول

صفحه 23:
اصول مدیریت آموزشی فصل اول

صفحه 24:
اصول مدیریت آموزشی فصل اول ee, - ‏اه‎

صفحه 25:
| 0 << 0 0 رد رت در اين کتاب 230010 aA)

صفحه 26:
‎renee‏ ك2 ‏« آموزش مدیران آموزشی » آأموزشى ۳ باید: ۱ اقدامات پیشگیرانه بعمل آورند ‎a a a ‎

صفحه 27:
اصول مدیریت آموزشی فسل ۲ ات

صفحه 28:
اصول مدیریت آموزشی ‎rere)‏ 3 ‏ی‎ B Te ier ‏دست می یابد؟‎

صفحه 29:
اصول مدیریت آموزشی فسل ۱ اقدام برای تربیت مدیران آموزشی نباید هدف باشد بلكه هدف بايد بهبود بخشيدن كيفيت شرايط آموزش و يرور باشد.

صفحه 30:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
25,000 تومان