صفحه 1:
صفحه 2:
مدیریت ورهبری آموزش
صفحه 3:
ك2
0
0 م توجه به روابط انسانى
۳ > انگیزه های فردی
> ترویج ارتباطات انسانی
صفحه 4:
ك2
0
24
مهارت اذراكئ me 0
(مرحله سوم) 2 روابط بيجيده درونى و برونى
> مطالعه و تفكر درباره
پیچیدگیهای سازمانی
صفحه 5:
اصول مدیریت آموزشی
Breer
24
مدارس مآ سب روشهاى شركت آفرين
اسيم عدم همخوانی با رشدآموزش و پرورش
بايدهاى ادارى
صفحه 6:
اصول مدیریت آموزشی
Breer
0 Snr aa
فعالیت آموزشی» JA
Pe STAs Coren Game) ۳ نظام
ا ل =
نمایان است
صفحه 7:
ك2
Bens 2
2
مدیریت در نظام آموزشی ما:
صفحه 8:
اصول مدیریت آموزشی
us 2
2
نياز آموزش و يرورش امروز
مدیران صاحب نظر.
در زمینه آموزش و پرورش
ل وس 3
مشكلات ادارى سازمان
صفحه 9:
اصول مدیریت آموزشی
Bere
2
ا ا لك
بتواند وظايف خود را در يك زمينه كلى شامل:
| ل ee neTTS
ملاحظه كند
صفحه 10:
اصول مدیریت آموزشی
Berar
ev S Ere WO") 0ت
>
يادكيرى مفاهيم و نظريه ها تفکر درباره واقعیات
در محيط كار است
صفحه 11:
اصول مدیریت آموزشی
Bens 2
00
pre) ا ا لا ۰۳۰۱۱
VEE OE SE PLETE ro
هماهنك باشد.
صفحه 12:
renee ك2
۱ le Sie wie By,
ره )> انتقال آداب و رسوم
0
2
صفحه 13:
صفحه 14:
renee ك2
اول
« نظام آموزش و يرورش »
نهادهاءمؤسسات و سازمانهاى رسمى
١ كه جندين وظيفه را برعهده دارند اصطلاحا
آموزش و پرورش نام دارند.
صفحه 15:
| kee ever
فصل اول
عمده ترين اين وظايف
عبارتند از:
صفحه 16:
|
فصل اول
صفحه 17:
|
فصل اول
صفحه 18:
|
لق
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
رت و اهميت مديريت آموزشى
قاضا براى أموزش و يرورش
تعداد شاگردان
و eee
صفحه 22:
renee ك2
اول
صفحه 23:
اصول مدیریت آموزشی
فصل اول
صفحه 24:
اصول مدیریت آموزشی
فصل اول
ee, - اه
صفحه 25:
|
0 <<
0 0 رد رت
در اين کتاب
230010
aA)
صفحه 26:
renee ك2
« آموزش مدیران آموزشی »
آأموزشى ۳
باید: ۱ اقدامات پیشگیرانه
بعمل آورند
a a a
صفحه 27:
اصول مدیریت آموزشی
فسل ۲
ات
صفحه 28:
اصول مدیریت آموزشی
rere)
3 ی B Te ier
دست می یابد؟
صفحه 29:
اصول مدیریت آموزشی
فسل ۱
اقدام برای تربیت مدیران آموزشی نباید هدف باشد
بلكه هدف بايد بهبود بخشيدن كيفيت شرايط آموزش و يرور
باشد.
صفحه 30: