کسب و کارگزارش‌های دولتیمدیریت و رهبریسایر

مروری بر معيار رهبری سازمان

صفحه 1:

صفحه 2:
: ‏ماموریت‎ : a pea مت يه ‎ais my‏ ‎ow‏ ‏مناسب و ‎ata‏ ‏ا ‏و حفظ مناقع ‎hs‏ ‏اهمسو با أهداف استرائزيك شركت ایران : چشم انداز سازماني پیشرو در ارزش آفردنی صنعت کشوره داراي توان طراحي توسعه و تولید محصولات با قابلیت حضور موثر در بازارهاي هدف به ويزه کشورهاي اسلامي

صفحه 3:
تمرکز بر خواسته هاي مشتریان

صفحه 4:
11 تلاش براي کسب رضایت پروردگار یکتا 2. احترام به هنجارهاي اجتماعي و ارزشهاي ديني تولیت پذيري و تلاش در تحویسل بموقسع و ارلئه خدمات‌پس از فروش در قبال بان 1 4 توانمندسازي کارکنان و افزلیش سعلح رضلیت کار کنان 5 پاييندي و احترام به قانون و اصول اخلاقي 6 رعایت اصول و استانداردهاي زیست محيطي 7 حفاظت از سرمایه هاي مادي و معنوي ایران خودرو 5 انتقادپذبري و تلاش براي بهبود مستمر

صفحه 5:

صفحه 6:
جریات ارتباط و تعاملات معاونت عودرو سواری با شرکای تجاوی:

صفحه 7:
تقشه راه سرآمدی معاوتت تولید خودروسواری

صفحه 8:
دستاوردها و موفقیتها ااشتهاريه كيفيت الستاره جايزه ملى كيقيت لديو نلمه اشتهاريه كيقيت الستاره جايزه على در سال 1387 ل شريافت تقدير نامه لشتهاربه كيقيت قستارهجایزه ملی کیقیت ابران برای محصول 206 در سال 1388 ‎chs‏ هدر امه اشتایه کید ی محمول 206 در سال 1389 هريافت تقدير نامه اشتهاربه كيفيت للستاره جايزه ملى كيفيت ابران ری محمول سعند در سال 1388 PB Ls محمول 106 سا

صفحه 9:
خودارزبلبي بر اساس مد شبیه سازي جایزه و در تاریخ بهمن ماه 1391 و تیر ماه 1392 در سطح معاونت سواري سازي و در راستاي اهداف زیر برگزار گردید: 9 ارتقاء ظرفیت يادگيري سازماني 4# شناسايي نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در سازمان و تعریف پروژه هاي بهبود ‎HH‏ ترغیب و تشویق سازمان براي پیمودن مسیر شكوفايي و تعالي ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 10:
اد فرهگ کیت را در مرتار مازمال تربع مي دهلد 5--!-هاديران أرثل كاركنان را براي مشاركت در فعليتهاى أرثفاء كيت محصول توأنسند مى لمايل. كليه سطرع سازمان با هلف يهيود مسشدر کفیت محصول و فر

صفحه 11:
۳ ی رای رن باکت

صفحه 12:
fein درك و ‎dpa ol ac a‏ ریقف باه درا و بل hey be ag J gl nt a uly St yd LE ll gal yd ‏نان‎ gy 1-1-7 a ازجم یت ری یی رک پیش یمیش ‎gal ow aja glad La by ve‏ وی مرنط نجزیه و تحلل فى شود ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 13:
مناسب بهیه کاوی می‌شوند. او طلاعات ‎Sls Sul Joly‏ کیت محصولنفنامی ودک هی لت فربندها و فدايتهاى مرتبط ب أن استوار اسه روش هی جدبلکاری بر عملكرد محصول تحليل شلهر

صفحه 14:
ری ایا قا لت بل اي از ری شم پا ورزر رت لب بهرل ۱ اج اک أ ‎gto gt‏ با ‎oe age‏ بان ار 6" را هي دابا اک بط ال با mt زا خی رسد

صفحه 15:
1-1: مدیریت ارشد ‎Ce ee‏ ری هم اد ارزشهاي سازماني و اصول و اخلاق کسب و کار که در آنن برجسته شده است به طور آشکار نشان مي دهد<20 1 : كميته رلهبري تعاللي 02م ا تعريف مكدر و اك شه حصافاى كليدي عملكرد 3 : جاساتمديريتبر نايج كيفي 4 :جاسانت وليد ‎١‏ 5 كانالهاي | ‎bls‏ دو سويه ۱ it | ‏مصادیق‎

صفحه 16:
ارشد سیستمها و فرايندهاي لازم براي تضمین = محصولٍ را ‎oes‏ با امتیاز) 8 تسوسعه محصول 9 سار 8 A223 en naan ‏نظام بيشنهادات‎ 1 ح ريزي ساختار كلان فرايندمائ شركت :24112

صفحه 17:
1-3:راهبرد و خط مشي کیفیت سازمان مبتني بر نیازها و انتظارات حال و آینده ذینفعان و محیط بیروذ می باشد. ذینفع 9 ذینقع 3

صفحه 18:
44 1-4: راهبردهاي سازمان بر داده ها و اطلاعات حاصل از ‎ee‏ ار مرتيط با محصول ارس سرت

صفحه 19:
:1-کراه‌بردهای ارتقاء کیفیست محصول تدوین شده و در فرايندهاي كليدي جاري مي شوند (20امتیاز) 0 : فم‌آیند تدوینا نريكينيت اطلاع رسانی راهیر‌دها و اهداف مرتبط با کیفیت به ذینفعان

صفحه 20:
نشریه کار آمد الکترونيکي - اتوماسیون اداري جلسات مديريت بر نتايج كيفى ارتباط دوسويه مديربت ديداري جلسات برنامه ريزي تلفیقی جلسات مدیربت روزانه جلسات مدیریت بر نتایج كيفي از بالا به هم ترازان ملاقات حضوري ار تباط دوسویه صندوق ارتباط با معاونت صندوق صوتي صدای آشنا الكترونيكي - اتوماسيون اداري نشريه كارآمد پيامك الكترونيكي - اتوماسيون اداري از يايين به بالا ترازان افقي

صفحه 21:
مصادیق الگو بودن رهبران سیستمها و روشهاي جاري سازي تشکیل کمینه خلاقیت و نوآوري» فراخوان خلق ایده.کمیته پیشنهادات تشکیل تيبهاي نعالي: ايفني و بهداشت. کاهش هزینه و مدارس مهارت. جلسات انتقال تجارب. برگزاري دوره هاي آموزشي راهاندازي 6018[18. مدیریت ارتباط با مشتریان راهاندازي کانالهاي ارتباطي با کارکنان ی مر و وی كارتيمي بادگيري مستمر موضوعات

صفحه 22:
727 128 729 S117 S118 ‏ور‎ توانر سالاقة ae ماهانه مصادیق اجرا تولید سمند ‎TX‏ ‘SE سورن, دنا توليد خودرو هاي سورن و دنا د ft شاخص اندازه كيري اتعداد واراتتهاي اتوليد شده از سمند و محصولات سهم بزار sab sh en ‏محصولت‎ رویکرد برنامه ريزي و ارتفا ‎er‏ ‏مشتري کسب سهم بازار کدرویکرد A108 A109 A223 ۳

صفحه 23:
جدول فرايندهاي سطح2(اصلي و پشتيباني) متولي فرایند سطح فرايندي نام فرایند(سطح2) معاونت سواري آمدیریت هاي سواري اصلي معاونت سواری آمدیریت مهندسي اصلي معلونت سواري امدیربت برنامه ريزي اصلي معاونت سواري /مدیریت هاي سواري اصلي تحقق تولید خودرو معاونت سواري اعديريت برنامه ريزي اصلي برنامه ريزي تولید. معلونت کیفیت امدپریت طرح ريزي کیفیت پشتيباني طرح ريزي کیفیت معاونت کیفیت امدیریت طرح ريزي کیفیت. پشتيباني معاونت کیفیت امدبریت تضمین کیفیت يشتيباتي جدول فرایندهای سطح 3 مرتبط با کیفیت ‎ge‏ نام فرايتد (سطع3) 2 | تام فرايتداسطج2) ‏معاونت سواري امدیریت کیفیت تجاري سازي سالنها | بهبود كيفيت ‏شعاونت ساره ام ‎gas ea‏ ‎Gas alg en eas ‎ ‎ ‏آنالیز و تعبین مسوول ایراد ‏تست و بازرسي. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 24:
كم نحوه پاسخگوئی انتظارات شناسائى شده | روش شناسائى نيازها و انتظارات مشتربان سهامداران

صفحه 25:
شناسنامه فرایند سطح۲ قر ایند پشتیبانی عوامل تولیدی تحقق تولید خودرو برنمه‌ریزی تولیدخودرو سواری تامین کالای خطوط تولید تحقق تولید خودرو مهندسی و توسعه فر ایند یادگیری سازمانی ارزیابی عملکرد. یادگیری سازمانی اهداف استراتژیک(عوامل کلیدی موفقیت) مدیریت بهره ور فرایندهای نت مدیریت بهره ور فرایندهای تولید مدیریت بهبنه فرایند لجستیک داخلی کنترل مصرف مواد و قطعات مدیریت کیفیت فرایند حلقه های یادکیری و توآوری ارتفا فرهنگ و روبط سازمانی آموزش و توانمندسازی ‎HSE‏ بسهود شرليط كاي ‎ ‎ ‎ ‏فرايندهاى داخلى ‏رشد و یادگیری ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 26:
ا ی وا ساليانة مرصورت نباز نت سواري سازي معاونت سواري سازي Sate IT روابط عمومي ‎TP esas‏ سازوکاراطلاع رساني اي نمايندگي هانوب نیت ایا خودروجلسه با شرکت بازرسي کبقیت. سهامداران تامین کنندگان و شركاء

مروري بر معيار رهبري معاونت سواري سازي شهريور ماه 1392 1 ماموريت و چشم انداز سواري سازي :ماموريت توليد خودروهاي سواري با توانايي توليد در كالسهاي متنوع جهت عرضه به بازارهاي هدف با بهره گيري از تكنولوژي مناسب و نيروي انساني بهره ور متعهد با تاكيد بر فرايندهاي ارزش آفرين و حفظ منافع ذينفعان همسو با اهداف استراتژيك شركت ايران خودرو 2 :چشم انداز سازماني پيشرو در ارزش آفريني صنعت كشور ،داراي توان طراحي ،توسعه و توليد محصوالت با قابليت حضور موثر در بازارهاي هدف به ويژه كشورهاي اسالمي ارزشهاي سازماني سواري سازي خالقيت تمركز بر خواسته هاي مشتريان 3 كار تيمي احترام به انسانها و حفظ منافع ذينفعان يادگيري مستمر رعايت موضوعات زيست محيطي ايمني و اجتماعي اصول اخالقي معاونت سواري سازي .1 .2 .3 .4 .5 .6 .7 .8 4 تالش براي كسب رضايت پروردگار يكتا احترام به هنجارهاي اجتماعي و ارزشهاي ديني مسNNئوليت پذيري و تالش در تحويNNل بموقNNع محصNولبNا كيفيNت و ارائNه خدماتپNس از فروش در قبال مشتريان توانمندسNازي كاركنان و افزايNش سNطح رضايNت كاركنان پايبندي و احترام به قانون و اصول اخالقي رعايت اصول و استانداردهاي زيست محيطي ‏Nرمايه هاي مادي و معنوي ايران ‏Nت از سN حفاظN خودرو انتقادپذيري و تالش براي بهبود مستمر نقشه استراتژي معاونت سواري سازي 5 جريان ارتباطي و تعامالت معاونت سواري سازي 6 نقشه راه سرآمدي معاونت سواري سازي 7 دستاوردها و موفقيت هاي معاونت سواري سازي 8 برگزاري خودارزيابي خودارزياب4ي بر اس4اس مت4د ش4بيه س4ازي جايزه و در تاري4خ بهم4ن ماه 1391و تي4ر ماه 1392در س4طح معاون4ت س4واري سازي و در راستاي اهداف زير برگزار گرديد: ارتقاء ظرفيت يادگيري سازماني شناسايي نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در سازمان و تعريف پروژه هاي بهبود ترغيب و تشويق سازمان براي پيمودن مسير شكوفايي و تعالي 9 معيار رهبري()1/1 10 معيار رهبري()1/2 11 معيار رهبري()1/3 12 معيار رهبري()1/4 13 معيار رهبري ()1/5 14 مروري بر رويكردهاي ارائه شده در معيار رهبري :1-1مديري4ت ارش4د تعه4د خود را ب4ه فرهنگ4ي مبتن4ي بر ارزشهاي س4ازماني و اص4ول و اخالق كس4ب و كار ك4ه در آ4ن كيفي4ت محص4ول برجسته شده است به طور آشكار نشان مي دهد 204(.امتياز) : A101ك ميته راهبري ت عا لي عريفهدفگذاريو ش كستش اخصهاي ، : A102ت كليدي عملكرد مديريت ر ن تايج ك يفي ب : A103جلسات جلسات وليد ت : A104 : A105كانالهاي ارتباطي دو سويه مصاديق الگو بودن رهبران* 15 زشها و اصول ار مروري بر رويكردهاي ارائه شده در معيار رهبري :1-2مديريت ارشد سيستمها و فرايندهاي الزم براي تضمين و ارتقا كيفيت محصول را توسعه و بهبود مي دهد 204(.امتياز) 4منيب44هدا4ش4تو م4حيطز4ي4ست :A118ا4س4تقرار س4يستمهايم4ديري4تك4يفيتو ا4ي ، :A106س4يستمي4كپار4چ4ه ك4يفيت 4ن)INQA 4يرا (4 ك4يفيت ا :A107ح4ضور در ف4را4ي4ند ج4وا4يز م4لي :دستيابي به دستاوردهاي كليدي محصول سمند : A108ت44وس4عه م4حصول :A109ك4سبس4همب44ازار 4ت4شتري :A223د4س4تياب4يب44ه ر4ضاي م 4ف44روژ4ه 4هايب44هبود م4حصول :A110ت44ع4ري پ :A111ن44ظام پ44يشنهادا4ت طرح ريزي ساختار كالن فرآيندهاي شركت A112: 16 تضمين و ارتقا كيفيت محصول مروري بر رويكردهاي ارائه شده در معيار رهبري :1-3راه4برد و خ4ط مش4ي كيفي4ت س4ازمان مبتن4ي بر نيازه4ا و انتظارات حال و آينده ذينفعان و محي4ط بيرون4ي م4ي باش4د. ( 204امتياز) خ طو A113:نظر سنجي(تحقيقات بازار) 4ن4س4ترا4تژيب44ازار4هاي : A114ش4ناسائ4يو4تدو4ي ا هدف صادراتي ذينفع 2 م ك شي ي فيت ذينفع 3 *روش شناسايي نيازها و انتظارات و نحوه پاسخگويي :A115م4ميزيب44ازار و ت44حليلر4ق4با :A116ت44شكيلج4لساتك4ميته م4سئول4يتهاي اجتماعي :A117ا4ن4طباقم4حصولس4مند ب44ا ا4لزا4مات زيست محيطي و ايمني 17 ذينفع 1 ذينفع ... مروري بر رويكردهاي ارائه شده در معيار رهبري :1-4راهبردهاي سازمان بر داده ها و اطالعات حاصل از اندازه گيري عملكرد فرايندهاي كليدي مرتبط با محصول استوار است( 204امتياز) استراتژ ،هدف4گذار4يو ش4كست :A102ت44ع4ري4ف شاخص هاي كليدي عملكرد ‏A119:آديت پژو 4يرا4ن ك4يفيت ا : A120آد4ي4تس4از4مانب44ازر4س4ي : A121ن44ظرس4نجياز م4شتريان A123ا4س4ترا4تژيت44كنولوژ4يم4حصول 4ن4س4ترا4تژيم4حصول :A124ت44دو4ي ا :A125تعيين عوامل كليدي موفقيت درحوزه كيفيت* ي شماره .. .. 18 ‏KPI/ 2 ‏KPI/ 1 مروري بر رويكردهاي ارائه شده در معيار رهبري 5-1:راه44بردهاي ارتقاء كيفي44ت محص44ول تدوي44ن شده و در فرايندهاي كليدي جاري مي شوند (20امتياز) : A126ف رآيند ت دويناستراتژيك يفيت اطالع رساني راهبردها و اهداف مرتبط با كيفيت به ذينفعان اطالع رساني راهبرد ها به ذينفعان 19 جاري سازي در فرايند كليدي تدوين راهبرد كانالهاي ارتباطي دو سويه مصاديق كانال هاي ارتباطي معاونت خودرو سواري نشريه كارآمد نوع ارتباط4 الكترونيكي -اتوماسيون اداري از باال به پايين مديريت ديداري جلسات برنامه ريزي تلفيقي 20 صندوق ارتباط با معاونت صندوق صوتي صداي آشنا الكترونيكي - اتوماسيون اداري از پايين به باال عمودي نشريه كارآمد جلسات مديريت روزانه جلسات مديريت بر نتايج كيفي مالقات حضوري ارتباط دوسويه جلسات مديريت بر نتايج كيفي ارتباط دوسويه مصاديق نوع ارتباط پيامك هم ترازان الكترونيكي - اتوماسيون اداري هم ترازان افقي مصاديق الگو بودن رهبران مصاديق الگو بودن رهبران عضويت معاونت سواري سازي و مديران معاونت در كميته خالقيت و نوآوري پيشنهاد خالقانه توليد وانت ( PU1وانت سمند) در سالن بدنه 6توسط مديريت مهندسي همچنين پيشنهاد افزايش بهره وري سالن بدنه 5 از 22دستگاه به 40دستگاه از پيشنهادات مديريت مهندسي -نصب سنسور كنترل سرعت ليفتراك( پيشنهاد مشترك معاونت سواري و مديريت برنامه ريزي عضويت مديران به عنوان روساي كميته هاي HSEو حضور مستمر در اين جلسات .شركت شخص مديران و معاونت سواري سازي در جلسات مديريت بر نتايج كيفي عضويت در كميته هاي خالقيت و نوآوري و مديريت دانش وعضويت در كميته هاي كنترل مصرف و راهبري رنگ... حضور در دوره هاي آموزشي تعالي سازماني و انتخاب به عنوان مشاهده گر در دهمين دوره جايزه ملي كيفيت ايران و پيگيري شخصي معاونت و مديران در خصوص فعال نمودن مدارس مهارت و.. حضور منظم در تعمير گاههاي مركزي و خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتريان – همچنين تاكيد ويژه در پيگيري ايرادات طرح شده از طريق CRM برگزاري جلسات ارتباط دو سويه – و جلسات مالقات حضوري -حضور در سالنهاي توليدي ،اجراي پروژه كنترل مصرف ،و اجراي طرح انتخاب راننده نمونه توسط مديريت برنامه ريزي 21 راه اندازي كميته مسئوليتهاي اجتماعي -كميته ،HSEمديريت پروژه حذف كامل مواد سمي از فاضالب رنگ با عضويت مديران سواري،كميته هاي انرژي مديريتها و مديريت پسماند ،دريافت استانداردهايISO، ،14001 OHSAS18001رعايت استانداردهاي 55گانه سيستمها و روشهاي جاري سازي تشكيل كميته خالقيت و نوآوري، فراخوان خلق ايده،كميته پيشنهادات تشكيل تيم­هاي تعالي ،ايمني و بهداشت ،كاهش هزينه و... مدارس مهارت ،جلسات انتقال تجارب، ‌برگزاري دوره هاي آموزشي راه­اندازي ،CRMمديريت ارتباط با مشتريان راه­اندازي كانال­هاي ارتباطي با كاركنان استقرار كميته مسئوليتهاي اجتماعي ارزش خالقيت كارتيمي يادگيري مستمر تمركز بر خواسته هاي مشتريان احترام به انسانهاو حفظ منافع ذينفعان رعايت موضوعات زيست دستيابي به دستاوردهاي كليدي محصول سمند كد نتيجه 7-2-7 7-2-8 7-2-9 توانر ساالنه 7-1-2 7-1-3 5-2-13 5-2-14 5-2-22 ساالنه 5-1-17 5-1-18 5-1-19 ماهانه 22 مصاديق اجرا مسئول شاخص اندازه گيري توليد سمند LX سمند ،SE سورن ،دنا و... معاونت است رات ژي رويكرد دستاورد كليدي سمند كدرويكرد تعداد وارانتهاي توليد شده از سمند و محصوالت جديد توسعه محصول دستيابي به برند ملي با مالكيت ايران خودرو توليد خودرو هاي سورن و دنا معاونت است رات ژي سهم بازار تعداد واريانتها و تنوع محصوالت سمند استراتژي محصول به شماره 2255000 80 كسب سهم بازار ‏A109 ارتقاء سطح رضايت مشتري معاونت كيف يت ‏CSI برنامه ريزي و ارتقاء رضايت مشتري دستيابي به رضايت مشتري (A223م4 ع4يار ف4را4ي4ن د) ‏A108 جدول فرايندهاي سطح 2و3 جدول فرايندهاي سطح(2اصلي و پشتيباني) متولي فرايند سطح فرايندي نام فرايند(سطح)2 معاونت سواري/مديريت هاي سواري اصلي پشتيباني عوامل توليدي 1 معاونت سواري/مديريت مهندسي اصلي مهندسي و توسعه فرايند 2 معاو4نت سواري/مديريت برنامه ريزي اصلي تامين كاالي خطوط توليدي 3 معاونت سواري/مديريت هاي سواري اصلي تحقق توليد خودرو4 4 معاو4نت سواري/مديريت برنامه ريزي اصلي برنامه ريزي توليد 5 معاو4نت كيفيت/مديريت طرح ريزي كيفيت پشتيباني طرح ريزي كيفيت 6 معاو4نت كيفيت/مديريت طرح ريزي كيفيت پشتيباني بهبود كيفيت 7 معاونت كيفيت/مديريت تضمين كيفيت پشتيباني تضمين كيفيت 8 جدول فرايندهاي سطح 3مرتبط با كيفيت متولي فرايند 23 رديف نام فرايند (سطح)3 نام فرايند(سطح)2 بهبود كيفيت رديف 1 معاونت سواري/مديريت كيفيت تجاري سازي سالنها معاونت سواري/مديريت كيفيت آناليز و تعيين مسوول ايراد 2 معاونت سواري/مديريت كيفيت تست و بازرسي 3 روش شناسايي نيازها و انتظارات ذينفعان و نحوه پاسخگويي نحوه پاسخگوئي انتظارات شناسائي شده روش شناسائي نيازها و انتظارات ذينفعان تعريف محصول جديد ،تعريف پروژه هاي بهبود محصول جاري و... تقاضا ،قيمت ،خصوصيات مورد انتظار مشتريان هر بخش برگزاري پژوهشهاي بررسي بازار در قالب‌كلينيك محصوالت ،پروژه بررسي بازار خودرو كشور مشتريان مديريت هزينه و بهره وري سودآوري محصول جلسات سهامداري،مطالعات بازار سهامداران تامين ارتقاء ارگونومي ،افزايش رضايت كاركنان از محيط كار‌،كميته راهبري منابع انساني، كميته هاي HSE افزايش تيراژ توليد‌،مشاركت در پروژه ها‌،انتقال دانش فني و تجربيات كميته مسئوليتهاي اجتماعي ،رعايت استانداردهاي زيست محيطي در محدوده(استانداردهاي 55گانه )‌و فراتر از قانون؛ اطالع رساني و آموزش 24 حداقل نيازهاي رفاهي ، بهبود و ارتقاي كيفيت زندگي شغلي ،امنيت شغلي منافع متقابل و تداوم ارتباط حفظ محيط زيست‌،الزامات قانوني،و ارتقاء سطح ايمني، زيست محيطي و اجتماعي ‌،مشاركت در طرح ها و فعاليتهاي اجتماعي ‌،همكاري هاي متقابل و به اشتراك گذاري تجربيات علمي و عملي با نهادها و موسسات محلي و ‌جلسات حضوري‌،طرح نگرش سنجي ،نشريات و كانال هاي ارتباطي دوسويه بازديدهاي دوره اي وجلسات كارشناسي ،دريافت نظرات تامين كنندگان در تدوين استراتژي هاي سازمان ‌،قوانين و الزامات‌،استانداردها -انجام نظر سنجس- برگزاري نمايشگاهها -تعامل با اصحاب رسانه – برقراري بازديد از داخل شركت -تعمل با نهاد هاي قانوني و مراكز علمي كاركنان تامين كنندگا ن و' شركاء جامعه جدول ارتباط عوامل كليدي موفقيت با شناسنامه فرايندهاي سواري شناسنامه فرايند سطح2 اهداف استراتژيك(عوامل كليدي موفقيت) فر ايند پشتيباني عوامل توليدي مديريت بهره ور فرايندهاي نت تحقق توليد خودرو مديريت بهره ور فرايندهاي توليد برنامهريزي توليدخودرو سواري ‌ مديريت بهبنه فرايند لجستيك داخلي تامين كاالي خطوط توليد كنترل مصرف مواد و قطعات تحقق توليد خودرو مهندسي و توسعه فر ايند مديريت كيفيت فرايند يادگيري سازماني حلقه هاي يادگيري و نوآوري ارزيابي عملكرد ارتقا فرهنگ و' روابط سازماني يادگيري سازماني آموزش و توانمندسازي HSEو ب''هبود ش'را'ي'طك''ار'ي 25 منظر فرايندهاي داخلي رشد و يادگيري اطالع رساني راهبردها و اهداف مرتبط با كيفيت به ذينفعان تواتراجرا دوره اي مستمر برحسب نياز 26 متولي معاونت سواري سازي،معاونت ‌ كيفيت،روابط ‌ عمومي سازوكاراطالع رساني ذينفع بازديدهاي دوره اي نمايندگي ها‌،وب سايت ايران خودرو،جلسه با شركت بازرسي كيفيت ‌ (ايدرو)،رسانه هاي عمومي ‌ مشتريان جلسات سهامداري وب سايت جلسات هيئت مديره سهامداران 3 4 ساليانه مستمر درصورت نياز مديريت ارشد مديريت IT روابط عمومي معاونت سواري سازي مستمر هفتگي برحسب نياز ماهيانه ماهيانه معاونت سواري سازي اينترانت كارآمد اتوماسيون اداري جلسات ارتباط مستقيم وب سايت كاركنان برحسب نياز مستمر مديريت ارشد معاونت كيفبت ‏IT اتوماسيون ،جلسات مديريت ارشد اينترانت ‌،وب سايت تامين كنندگان و شركاء مستمر روابط عمومي معاونت IT مطبوعات و رسانه ها ،پيام ايران خودرو ،وب ساينشست ها و تعامالت با جامعه علمي /محلي /تخصصي جامعه رديف 1 2 5

51,000 تومان