kmal-molk

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی و زندگینامه کمال الملک”

معرفی و زندگینامه کمال الملک

اسلاید 1: کمال الملکمشهورترین و بزرگ ترین نقاش ایرانیبسمه تعالی

اسلاید 2: مقدمهمحمد غفاری پسر میرزا بزرگ در سال 1224 هجری قمری به دنیا آمد. میرزا بزرگ هم از نقاشان آن زمان بود و نقاشی را به محمد و ابوتراب پسر دیگرش یاد داد. محمد غفاری علاقه خاصی به نقاشی داشت و این هنر را به خوبی یاد گرفت. بعد از گذراندن دوران ابتدای تحصیلش، به تهران آمد و در مدرسه دارالفنون مشغول به تحصیل در رشته نقاشی شد و موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد. او در دوره ی قاجار و اوایل دوره ی پهلوی فعالیت داشت و یکی از مشهورترین و پرنفوذترین شخصیت‌های تاریخ هنر معاصر ایران به‌شمار می‌آید. او برادرزاده صنیع‌الملک بود.این مرد شرافتمند نه تنها برای نقاشی‌های بی‌مانند خود، بلکه برای اخلاق و رفتار بسیار انسانی خود هم محبوبیت بالایی میان ایرانیان دارد.

اسلاید 3: نوجوانی کمال الملکمحمد غفاری پس از طی تحصیلات ابتدایی در کاشان با برادر بزرگترش به تهران آمد و در دارالفنون رشته ی نقاشی را ادامه داد. هر دو آنها در مدرسه دارالفنون به مدت سه سال در رشته نقاشی مشغول به تحصیل شدند .پس از گذشت سه سال تحصیل در دارالفنون، هنگام بازدید ناصر الدین شاه از این مدرسه تابلویی از چهره اعتضاد السلطنه، رئیس وقت مدرسه دارالفنون را مشاهده نمود و تحت تاثیر آن قرار گرفت و او را به استخدام دربار در آورد و به سفارش ناصر الدین شاه چندین تابلو کشید.

اسلاید 4: اعطای لقب کمال الملکپس از اینکه ناصرالدین شاه ، محمد غفاری را به استخدام دربار در آورد ابتدا به او لقب خان، سپس پیشخدمت مخصوص را به او داد و سپس شاه تحت تاثیر آثار او قرار گرفت و خود را به شاگردی وی در آورد و او را در ابتدا نقاش باشی و سپس کمال الملک نامید . او در مدت حضورش در دربار، 170 تابلو کشید که معروف ترین تابلو ، تالار آینه است.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید