کسب و کار اقتصاد و مالی

مفت‌خریدن دارایی‌ها – Asset Stripping

8-Asset-Stripping

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مفت‌خریدن دارایی‌ها – Asset Stripping”

مفت‌خریدن دارایی‌ها – Asset Stripping

اسلاید 1: مفت خریدن دارایی‌هاAsset StrippingMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانمفت خریدن دارایی‌هانوعروشمراحل استفادهاجراموضوعمدیریت دانش و اطلاعاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: مفت خریدن دارایی فرایندی است که بموجب آن یک شرکت منافع حاکم در شرکتی دیگر را بمنظور خلاصی از دارایی‌های خود بدست می‌آورد. خرید یک ماشین و سپس فروختن قطعات آن بطورجداگانه مثالی برای این روش است. مفت خریدن دارایی‌ها روشی است که در آن یک شرکت و یا فرد شناخته شده به عنوان یک مهاجم (فرد سودجو) به یک شرکت از طریق شرکت‌های دیگر نایل شده و سپس با به مزایده گذاشتن دارایی‌های آن، به سود مناسبی می‌رسد. روند مفت خریدن دارایی ها معمولا توسط مهاجمان شرکت‌های بزرگ به منظور بازپرداخت بدهی آنها انجام می‌شود. در ضمن دارایی‌های ارزی نیز افزایش پیدا می‌کند. شرکتی که به عنوان مهاجم دست به مفت خریدن دارایی‌های شرکت دیگر می‌کند ممکن است خود دارایی‌هایی حتی کمتر از شرکتی که آن را سلب کرده، داشته باشد . این اصطلاح به طور کلی به عنوان یک اصطلاح منفی شناخته شده است چرا که از نظر عموم مردم چنین فعالیت‌هایی موجب رکود اقتصاد می‌شود. دارایی‌هایی که مفت خریده می‌شود باعث بسیاری از مشکلات از جمله در کشورهای روسیه و چین شده است. پدید‌آورندگان روند مفت خریدن دارایی‌ها، کارل ایکان، ویکتور پوسنر، و نلسون پلتز بودند که این سه فرد از سرمایه‌داران دهه 70 و 80 بودند. کارل ایکان یکی از بدنام‌ترین و خصمانه‌ترین افراد شناخته شده در سال 1985، زمانی که او ترانس خطوط هوایی جهانی را تصاحب کرده بود، به حساب می‌آمد. این حمله به یک شرکت و تشکیل ایده فروش دارایی‌های آن، به منظور بازپرداخت بدهی و در نهایت افزایش ارزش خالص مهاجم است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطنظارت بر دارایی‌های نامشهود Intangible Assets Monitor Sveibyمدل خرید کرالجیک Kraljic’s purchasing model مزایاشرکت‌هایی که از منابع موجود خود بد استفاده کرده‌اند بیشتر تمایل دارند این روش برایشان اتفاق بیفتد.کاربردهاسلب دارایی، استراتژی استفاده شده توسط کسب‌وکارها جهت بازپرداخت بدهی خود می‌باشد در حالی که در همان زمان ارزش خالص خود را افزایش می‌دهند.معایبتبعاتی که سلب دارایی دارد شامل از دست‌دادن شغل و چشم‌پوشی شرکت‌ها از جنبه‌های بالقوه سودمند کسب‌وکار می‌باشد.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان