صفحه 1:
صفحه 2:
3 پر سلازی eben) رت امس 7 ل
زر سارو را لتر مارو رار ریت رد72
جامعه
ااا ل ا ا ا ا 0
ردنر
ل تا سا Piet
el Jee Sy SS ی از ادا تا واحز دزن بیستم بوده اند .
مادر تیار دیده شده است که در آنا درم بخ از 5
صفحه 3:
به «استناد este ری ره رح رس وس ون
باخوفن:«حق مادرى» (861 فاده از اسطوره شناسى يونانى و انسان شكل
انكارى به وبزه اسطوره «آمازون هاء در أن براى اثبات رن سالارى»
لویس هتری ل ل واژگان خطاب و
7 + وجود مرحله هرج ومرج جنسی . ey
براى تشخيص بدر و بنايراين وجود مرحله ای پیش
از يدر سرت به عنوان sale تسالاری را ers
۳ در «منشاء خانواده. مالكيت خصوصى و دولت» (1884) از تز
رگا زا ae اثبات ماتر RSE OR PORT 9 ns
Fee eee eer Re at ee Ree Ree eee
صفحه 4:
ارت
* این فرایند در انسان شناسی آمریکایی بین دو جنگ به وسیله عمدتا
oes را 2 ل با(
روث بندیکت در کتابش «الگوهای فرهنگ»(*190)) بر پایه
مطالعات میدانی در آقیانوسیه که بعدها رد شدند. تاکید آنها بر بر
All داو متكي toe erat oy 9[
RD Serves Lewy ey oe aE
treo) eerie eed ل
خود. انسان زن به دنبا نمی,آیدپلکه زن می شود را مطرح می
کند. . فرهنقف دربرابر بیولوژی.
و1
جنسیت ها از خلال زبان» ((1996)): نز ها
oer رب
در کتاب «تطور زثان از بیله ماد سالار تا خانوادهپدر
Caan ) نمایندگی می شود که بعدها به کلی رد می
شود.
صفحه 5:
۱
1
.بنابراين بايه هاى قدرت هزموميك را در اين مدل مى داند كه خشونت و ارلده مردائه در تعميم أن عامل
اصلى اش هستئد..
0 بير بورديو(كلذ دو فرائس) در كتاب «سلطه مردانه» (©0©5©6): بورديو سلطه مردائه را ناشى از
fee pe Ween PsP) ا ۱
BOO eee See Sr ere seer ner ee eer y
ee i err ns tert es
ی
1 hence entero
BPR ا ler nes anew aay es
ie
00
لو كلىية زير سثوال مى برد و مفهوم كويز ب
0
0
0
CSE Sa ats ate eee eee ee ee Stee eat)
صفحه 6:
۱
oni) ا ۱
خداوند كه ميرائى يهودايى - مسيحابييود ظاهر شد و از جمله
در مجله و37 ومريو()» كه در فاصله “06720 و 0666
ااا Bere
7 0
211111111090000
ات
در کتاب «ایزدبانوان لا 0
دربارء جوامع ماتریستیک مطرح می کند که بر آنها مرکزیت.
ه بر اسلس سیتم حکومتی بلکه بر ماس قداست «زایش»
توافق ندارند. ماک مهس ه وی وود rome
آو را تایید کردهاند. مساله این است که به جه دلیل در ابتدای
نوسنگی چرخش به سوی خدای مردانه به وجود آمده است.
صفحه 7:
سر در کتاب «مردان» زنان» ساخت
۳ ee Sey OEE i ER o(OcOy era
ان ارت جنمی مدلی را از آغاز آلسانشدن انسان ساخته ست که بر
اساس آن همه روابط بيديدار شده اند و اين مدل يك مدل جهانشمول
مدر ران 500000 eran e ey
تنظیم کرده است. هریتیه: اسطوره«آمازون ها» را بازتابی از یک
موقعیت دیستوپیایی در فرهنگ بسیار مردسالار یونان باستان می
بشمارد:
5 1 اا ا
1 Pres i
:0::0:1199۳۲۱۷ |
Bee ee ees
۱۳۳ ۱ ا 0 و۱۱۱ nO
سر
صفحه 8:
وجود جوامع مادر سالار به گونه ای که در فمینیسم نسل دوم به متابه یک واقعیت تاریخی مطرح
الا ا يي 0 ۳
جوامع انسانى بر اساس نظريه هاى انسان شناسى در تضاد اسث. لما ذاه اوج ددر سورت
بيدا دن مى را هاى مسئله را تغيير دهد.
ف 50 اظذن تارى »عدر سالارى» بدر تبارى؛ بدرسالارى» كاملا بى يليه اس و صرفا يك
SED eee Tee TEESE Tee CB Meee MO eS Seo) rn ا
SS BIC ey ete rere ote LC eTeS ESS ie ied io ee eer)
۱ eee eee Tees Seen ل
9 ro «خوشودی» + «جنسیت». «قدسی/ اقدسی» ود as Ry
yesh ۲
ا نی و انطباق ار
ار ۱ ریا زد