maharathaye_barghararie_ertebate_moaser

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مهارت های برقراری ارتباط موثر”

مهارت های برقراری ارتباط موثر

اسلاید 1: مهارتهاي برقراري ارتباط موثراستاد مشیري

اسلاید 2: ارتباط چيست؟فرآيندي است آگاهانه يا ناآگاهانه ، خواسته يا ناخواسته كه از طريق آن احساسات و نظرات، به شكل پيامهاي كلامي و يا غيركلامي بيان گرديده و سپس ارسال،دريافت وادراك مي شوند. اين فرآيند ممكن است ناگهاني ، عاطفي و يا بيانگر باشد.

اسلاید 3: یک سئوال مهمچگونه كارائي و اثر بخشي ارتباطاتمان را بيشتر كنيم؟

اسلاید 4: ويژگيهاي ارتباط ارتباط فرآيندي است:پويا پيوستهبرگشت ناپذيرتعامليمحتوايي (زمينه اي)

اسلاید 5: اهميت ارتباطات اثربخشارتباط تنها وسيله انتقال اطلاعات به ديگران است.زندگي ما در شبكه اي از ارتباطات معني ميشودشخصيت ما در ارتباطاتمان شكل ميگيردارتباط تنها وسيله دريافت اطلاعات از ديگران است.از طريق برقراري ارتباط است كه عاطفه به ديگران منتقل مي‌شود. تصحيح سوءبرداشت ها و سوءتفاهم ها فقط از طريق برقراري ارتباط ميسر مي‌باشد. مهار هيجان‌هاي منفي نظير خشم تنها از طريق برقراري ارتباط سالم ميسر است.بلوغ يك اجتماع منوط به سيالي ارتباط های بين فردي است.ارتباط دستمايه هر نوع رشد فردي و اجتماعي است.تمامي آسيب‌هاي فردي و اجتماعي ريشه در ارتباط ناسالم دارند.ارتباطات جزئ ريشه اي ترين مسائل هستند

اسلاید 6: مراحل برقراري ارتباط موثرتعيين هدف و قصد از برقراري ارتباط آشتي ، شناخت و اصلاح خودساختن و مهيا كردن زمينه ارتباط

اسلاید 7: تعيين قصد و هدف از بر قراري ارتباطقصد و هدف بايد آگاهانه باشدارتباط بايد دو طرفه باشدمقاصد بايد صريح و صادقانه بيان شود.( پرهيزاز ايجاد زمينه ذهن خواني)

اسلاید 8: آشتي ، شناخت و اصلاح خود:نخست بايد خودتان را درك كنيد و سپس ديگران رابيگانگي با خود يعني جنگ درون و از جنگ با درون ارتباط موثر خوبي بر نخواهد خواستدر برقراري ارتباط با خود به نظر ديگران توجه نكنيد.

اسلاید 9: نکات مهم در آشتی با خودبا خود صادق باشید و به این صداقت اذعان کنیدجسم خود را درک کنید.خودتان را بپذیریدبه خود احترام بگذاریددر خدمت خود باشیدبه فکر اصلاح و رشد خود باشید

اسلاید 10: ایجاد زمینه ارتباط موثرایجاد فضای امن کنید پرهیز از تحقیر , تهدید , محاکمه و دست انداختنتلاش برای ارتقاء طرف مقابلایجاد احساس رضایت و لذت عیب پوشیقضاوت نکردنشنونده خوبی باشید

اسلاید 11: خصوصيات گوش دادن فعالاختصاص زمان بيشتر به گوش دادن بجاي صحبت كردنعدم تكميل جملات ديگرانعدم پاسخ به سوال با يك سوال ديگرآگاه بودن از جهت گيري هاي شخصينپرداختن به تخيل يا عدم اشتغال ذهني با مسائل ديگرعدم سلطه جويي در مكالمه پاسخ دادن به فرد مقابل پس از پايان يافتن صحبت‌هاي ویدادن بازخوردپرسيدن سوالات باز

اسلاید 12: ایجاد زمینه ارتباط موثرحرف بزنید و احساسات خود را بیان کنیدکلام نرم ،مثبت و موثر قولاله لینازمینه ذهنی خوب در مخاطب از خود باقی بگذاریدمطمئن شوید او همانطور که شما صحبت میکنید شما را میفهمدزبان و احساسات طرف مقابل در فهم شما موثر استگاهی سکوت بسیار اعجاز گر استاز حرکات بدن نشانه ها و ... استفاده کنیدتوقع هایتان را حذف کنیدنسبت به تعهدات خود پایبند باشید

اسلاید 13: ایجاد زمینه ارتباط موثر مختصر و مفید باشیدهیچ احتیاجی نیست در صحبت ها مخصوصا در ایمیل ها به تمام جزئیات بپردازید. بلکه فقط لازم است طبق این فرمول خلاصه گویی/خلاصه نویسی جلو بروید: مقدمه، دلیل، اطلاعات، پایان و پیگیری. این کار به شما کمک می کند تا در خلاصه ترین حالت ممکن بیشترین بهره وری را ببرید تا شنونده گوش خود را بر صحبت های شما نبندد و به فکر راه فرار نباشد! حس همدردی خود را تقویت کنید سعی کنید خود را برای نظر مخالف طرف مقابل آماده کنید تا از استرس و اضطرابی که گهگاه حین مکالمه و تلاش برای برقراری ارتباط رخ می دهد، بکاهید.مثلا زمانیکه شخص مقابل شما خسته است به صحبت اصرار نکنید و او را درک کنید.

اسلاید 14: ایجاد زمینه ارتباط موثربهترین سخنرانان می دانند چه حرفی را چگونه و به چه کسی بزنند. بسیار واضح است که نوع صحبتی که شما با رئیس خود دارید، با آنچه که به کودکان می گویید بسیار متفاوت است. پس لازم است این موضوع را در نظر داشته باشید که شنونده شما چه کسی است و صحبت های خود را برای او ساخته و پرداخته کنید.

اسلاید 15: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاریجلسات رو در روآسان‌‌تر است که اشتیاق و احساس‌تان را در جلسات رو در رو به گروه و همکاران‌تان منتقل کنید. آن‌ها نه تنها می‌شنوند شما چه می‌گویید بلکه آن‌را می‌بینند و حس می‌کنند. این نوع ارتباط هنوز یکی از بهترین روش‌های داشتن ارتباط موثرِ اعضای یک گروه با یکدیگر است.ایمیلبرای موضوعات رسمی، ارتباط از طریق ایمیل هم‌چنان عالی است. این ابزار به شما امکان می‌دهد که پیام‌تان را به اعضای گروه‌تان منتقل کنید، بدون این‌که آن‌ها را از جایی که هستند تکان بدهید! متن گفت‌وگو هم ثبت می‌شود و می‌توان به آن رجوع کرد، این‌طوری امکان اشتباهی کم‌تری هم وجود دارد.

اسلاید 16: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کارینفر به نفرکارشناسان اثبات کرده‌اند، بهتر است با بعضی از افراد، به صورت انفرادی جلسه بگذاریم. یعنی با بعضی از اعضای تیم باید تک به تک دیدار کرد تا بیش‌تر اثرگذارباشد. برخی با ارتباط چشمی و صحبت رودررو ارتباط بیش‌تری برقرار می‌کنند.تصویر و صدابرخی از افراد پیام را وقتی به‌تر دریافت می‌کنند که با صدا و تصویر هم‌راه باشد. برای مثال می‌شود با پاورپوینت تصاویری تهیه کرد و در جلسه ارائه داد، این امکان هم وجود دارد که در صورت روشن نبودن مفاهیم به عقب برگشت و مرور کرد.

اسلاید 17: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاریارتباط از طریق آموزشدوره‌های آموزشی که برای اعضای تیم طراحی می‌شوند باید مبتنی بر افزایش روابط بین اعضای تیم باشند. اغلب اعضای تیم دوره‌های آموزشی را جدی می‌گیرند، به خصوص وقتی در این دوره‌ها ارزیابی هم بشوند.نمایش اعتماد به نفس و جدیتاطمینان حاصل کنید که اعضای گروه از جدیت و اعتماد به نفس شما آگاه‌اند. اگر اعضای تیم احساس کنند اعتماد به نفس کافی ندارید، شما را جدی نمی‌گیرد. جدیت در کار باعث می‌شود حرف‌های شما بهتر شنیده شود.

اسلاید 18: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاریساده حرف بزنیدحقیقت این است که همه نمی‌توانند کلمات سخت و پیچیده را در همان لحظه متوجه شوند. بنابراین، برای داشتن ارتباطات موثر با اعضای تیم خود از کلماتی استفاده کنید که به راحتی قابل فهم باشد. وقتی که کلماتِ مبهم استفاده می‌شود، ممکن است پیام اشتباه منتقل شود یا اصلا منتقل نشود!شما هم گوش بدهیدارتباطات یک خیابان دو طرفه است. حتی اگر شما مدیر یا رهبر گروه‌‌اید دلیل نمی‌شود که بدون گوش کردن به حرف‌های دیگر اعضای تیم فقط حرف بزنید. وقتی آن‌ها صحبت کنند شما راحت‌تر به روحیات آن‌ها پی می‌برید و متوجه می‌شوید چه‌طور می‌شود با هر کدام از اعضا ارتباط بهتری بر قرار کرد.

اسلاید 19: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاری از زبان بدن استفاده کنیدزبان بدن پیام شما را سریع‌تر و به‌تر منتقل می‌کند، از زبان‌ بدن‌تان برای انتقال پیام به اعضای تیم‌تان استفاده کنید.  صورت و بدن خود را بی حرکت نگه ندارید. بنشینید، بایستید، از دست‌هایتان استفاده کنید، لبخند بزنید، ارتباط چشمی برقرار کنید.حواس‌تان به لحن‌تان باشدیک کلمه وقتی با لحن‌های مختلف گفته شود می‌تواند معناهای مختلفی پیدا کند. مطمئن شوید که شما با استفاده از لحن مناسب پیام‌تان را به اعضای تیم منتقل می‌کنید. لحن نامناسب می‌تواند آن‌ها را ناامید و دل‌سرد کند یا بترساند.

اسلاید 20: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاریاز «تکرار» غیر ضروری خودداری کنیدبه اعضای تیم بگویید از آن‌ها چه می‌خواهید و بعد از آن‌ها بپرسید همه چیز برای‌شان روشن و شفاف است؟ اگر نبود تنها در آن صورت دوباره توضیح دهید که چه گفته‌اید. تکرار غیرضروری علاوه بر این‌که دیگران را خسته و کلافه می‌کند، باعث می‌شود آن‌طور که باید شما را جدی نگیرند.ایجاد یک فضای پذیراشما باید یک فضای پذیرا ایجاد کنید. هرگز اجازه ندهید محیط کاری برای اعضای تیم پر تنش باشد. در محیطی پذیرا و دوستانه، پیام‌ها بهتر و روشن‌تر و به دور از سوءتفاهم منتقل می‌شود.

اسلاید 21: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاریشوخی کنیداستفاده از جوک‌های دوستانه موقع برقراری ارتباط کمک می‌کند که پیام در موقعیتی مناسب و آرام به اعضای تیم منتقل شود. ثابت شده است که شوخی کردن یک راه موثر برای کاهش تنش در فضای کار است. اما به اندازه شوخی کنید، شما یک کمدین نیستید. خوش‌صحبت باشیدارتباطات در واقع یک مهارت است وحرف زدن هم از مهم‌ترین مهارت‌های ارتباطی است. شمرده حرف بزنید، کلمات سنجیده و مناسب انتخاب کنید تا پیام شما خوب به اعضای تیم منتقل شود. زیر لب حرف نزنید این از بی‌اعتمادبه‌نفسی شما  حکایت می‌کند، روشن و واضح و با صدایی رسا حرف بزنید.

اسلاید 22: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاری دو رو و ریاکار نباشیدهیچ‌کس دوست ندارد با کسی کار کند که به او اعتماد ندارد. اگر مردم حس کنند رهبرشان شایسته‌ی اعتماد است، از او حمایت می‌کنند و تمام خطراتی را که در مسیرشان وجود دارد، می‌پذیرند. اما اگر رهبر، شخصیت ضعیفی داشته باشد و افراد گروهش به ریاکاری او پی‌ببرند، هرگز آن طور که باید، نمی‌توانند به رهبرشان اعتماد کنند. یادتان باشد فقط در صورتی اعتماد (به بهترین شکل خود) ایجاد می‌شود که صادقانه رفتار کنید، تفکر هوشمندانه داشته باشید و در تصمیم‌گیری‌هایتان قاطع باشید. به خاطر داشته باشید اگر اعتماد وجود داشته باشد، بخشش و همدلی هم هست. مردم می‌توانند افرادی را که به آنها اعتماد دارند، ببخشند. اما احتمالا خود شما هم نمی‌توانید به راحتی کسانی را که به آنها اعتماد ندارید، ببخشید.

اسلاید 23: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاری رابطه‌ی صمیمانه داشته باشیدمهم است که ارتباطات‌تان با افراد دوطرفه باشد. نباید تنها شما صحبت کنید؛ اجازه بدهید افراد سازمان‌تان حس کنند به آنها اهمیت می‌دهید. وقتی روابط تا حدودی صمیمانه باشد، مکالمه دلنشین‌تر و موثر‌تر خواهد بود.البته رابطه‌ی صمیمانه به این معنی نیست که بگذارید همه‌ی افراد، همه چیز را بدانند؛ این کار اصلا لزومی هم ندارد! اما فاصله گرفتن و در سایه ماندن، اجازه نمی‌دهد که ارتباط، شکل واقعی خود را داشته باشد. اگر شما روابط خودتان با افراد یا کارکنان یا دوستان‌تان را توسعه ندهید و در سایه بمانید، هرگز نخواهید فهمید در ذهن‌شان چه می‌گذرد و زمانی از آن مطلع خواهید شد که برای هر اقدامی درباره‌ی هر نوع رابطه‌ای، دیگر دیر شده است.

اسلاید 24: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاری صریح و ساده باشیدیک شخصیت روشن، مشخص و دقیق بهتر از یک شخصیت پیچیده است. افراد در مواجه با شخصیت‌های مرموز و پیچیده، کمتر احساس امنیت می‌کنند. بهتر است در ارتباطات‌تان به جای اینکه طوری رفتار کنید که طرف مقابل حس کند قصد گیج کردن او را دارید تا خلع سلاح شود، بیاموزید که نیازی نیست با طرف مقابل بازی کنیم تا در رقابت با او جلو بیفتیم. در ارتباطات‌تان، اهداف خودتان را در نظر داشته باشید و سعی کنید به آنها برسید، ولی همان‌قدر هم به دیگران و اهداف‌شان اهمیت بدهید. با زیاده‌گویی و سردرگم کردن طرف مقابل، سعی نکنید پیروز میدان باشید. نکته‌ی مهم دیگر هم این است که اگر همیشه صریح باشید و مستقیم سر اصل مطلب بروید، شانس بیشتری برای برقراری ارتباط دارید و اشتیاق مخاطب هم برای شنیدن حرف‌های شما بیشتر می‌‌شود. اما هرچقدر بیشتر به حاشیه بپردازید، زمان مکالمه به نظر طرف مقابل طولانی‌تر و کسل‌کننده‌تر خواهد شد و او کمتر به صحبت‌های شما گوش می‌دهد.

اسلاید 25: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاری دیگران را تحت تأثیر قرار بدهیدبهترین افراد در زمینه‌ی ارتباط موثر، تنها روی یادگیری و کسب مهارت یا دریافت اطلاعات تمرکز نمی‌کنند؛ آنها در انتقال ایده، اولویت‌بندی انتظارات، اقدامات الهام‌بخش و گسترش چشم‌اندازهایشان هم مهارت خاصی دارند. همیشه به یاد داشته باشید که کلید تأثیرگذاری بر طرف مقابل‌تان، داشتن یک قلب خوب است. هرچه شما در ارتباطات‌تان بیشتر روی کمک کردن به دیگران تمرکز کنید (یعنی بیشتر انرژی بگذارید تا بخواهید برای‌تان انرژی بگذارند)، به هدف زده‌اید. بهتر است بیشتر از آنکه به نتیجه توجه کنید به فکر یک ارتباط درست باشید. ممکن است فکر کنید که با اهمیت دادن به خواسته‌ی طرف مقابل، او از شما سوءاستفاده می‌‌‌کند. اما مطمئن باشید اگر در همه‌ی موارد به حفظ تعادل توجه کنید، به نتیجه‌ی مطلوب خواهید رسید و حس نمی‌کنید از شما سوءاستفاده شده است.

اسلاید 26: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاریذهن باز داشته باشیددر اغلب موارد پافشاری روی طرز فکرهای قدیمی‌مان که سال‌ها با آنها زندگی کرده‌ایم، بزرگترین عامل محدودکننده‌ی ما در برابر فرصت‌های تازه خواهد بود. ویژگی یک مدیر خوب و یک فرد ماهر در ارتباط موثر، جبهه نگرفتن در برابر ایده‌ها و نظرات جدید است. این رهبر با میل و رغبت به دنبال این است که ذهن خود را برای پذیرش نظرات و مواضع مخالف آماده کند تا بتواند در صورت لزوم رضایت‌شان را جلب کند و آنها را با خود همراه سازد. بگذارید شما را به چالش بکشند، همین کشمکش‌ها باعث پیشرفت شما می‌شود. چون هر نظر تازه و متفاوتی افق تازه‌ای از موضوع مورد نظر را در ذهن انسان باز می‌کند. به‌یاد داشته باشید مهم نیست که آنها با شما موافق باشند یا مخالف، اینکه شما با آرامش و صبر و حوصله به آنها گوش بدهید و به مباحثه با آنها بپردازید، مهم است. با ذهن باز با افراد تبادل نظر کنید و سعی کنید چیزهایی از یکدیگر یاد بگیرید.

اسلاید 27: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاری کمتر حرف بزنید و بیشتر گوش کنیدمشخص است اینکه تنها شما صحبت کنید، به این معنا نیست که درگیر یک مکالمه شده‌اید و گفت‌وگو آغاز شده است! متعارف‌ترین شکل گفت‌وگو در جریان گفت‌و‌شنود متقابل شکل می‌گیرد نه در جریان یک سخنرانی و نه زمانی‌ که شما با خودتان در حال گفت‌وگو هستید. یادگیری با حرف زدن کسب نمی‌شود؛ چون در این حالت شما فقط اطلاعات را منتقل می‌کنید و چیزی دریافت نمی‌کنید تا به آموخته‌هایتان اضافه شود. گوش‌هایتان را برای شنیدن آماده کنید تا روی اولین پله‌ی کسب مهارت ارتباط موثر قرار بگیرید.

اسلاید 28: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاریهمدلی را جایگزین خودخواهی کنیدمن رهبران خردمندی را می‌شناسم که اعتقاد دارند انسان نباید ویژگی‌های درونی و اخلاقی خود را با هیچ چیز معامله کند. یک ارتباط خوب زمانی شکل می‌گیرد که صراحت در افراد، با همدلی و توجه به طرف مقابل همراه باشد نه با تکبرِ ناشی از خودخواهی. این را بدانید که ارتباط همدلانه نمایانگر اصالت و شفافیت درون است که در حال حاضر کمتر در افراد و جوامع وجود دارد. در ارتباطات‌تان با افراد، دقت کنید که تکیه کردن به افراد قابل اعتماد و همدلی با آنها، به مراتب بهتر از ارتباط همراه با خودخواهی و توجه افراطی به خودمان است. هرچقدر طرفین رابطه بیشتر درگیر خودخواهی باشند، ارتباط شکننده‌تر می‌شود. درک این اصل متقابل در ارتباطات‌مان به نوبه‌ی خود باعث می‌شود خشم به احترام و شک به اعتماد تبدیل شود.

اسلاید 29: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاری نانوشته‌ها را هم بخوانیداین اصل به این معناست که تنها به چیزهایی که می‌بینید توجه نکنید. سعی کنید درک بالایی داشته باشید. همه چیز که نباید گفته شود! بعضی چیزها را درباره‌ی مسائل و افراد باید ناگفته بفهمید. ویژگی‌هایی را که منعکس‌کننده‌ی یک رهبر بزرگ است در ذهن‌تان تصور کنید؛ آنها برای درک چیزهای گفته‌نشده، شنیده‌نشده و آنچه که شاهدش نبوده‌اند، توانایی خارق‌العاده‌ای دارند. مثل این است که سفیدی‌های بین خطوط یک نوشته را هم می‌توانند بخوانند. بنابراین می‌دانند مسیر رسیدن به پیشرفت، به معنی فاصله گرفتن از افراد و جامعه‌ی تحت رهبری‌شان نیست. چند لحظه چشم‌ها و لب‌هایتان را ببندید و خوب گوش کنید؛ از اینکه قادر به درک چه چیزهای تازه‌ای هستید شگفت‌زده می‌شوید.

اسلاید 30: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاریروی موضوعی که می‌خواهید درباره‌ی آن صحبت کنید تسلط کافی داشته باشیددرباره‌ی موضوعی که می‌خواهید صحبت کنید، اطلاعات بسیاری جمع‌آوری کنید (حتی اگر هنگام صحبت، از همه‌ی آن اطلاعات استفاده نکنید). اگر دیگران احساس کنند که شما درباره‌ی موضوع صحبت‌تان تخصص کافی ندارید، به ندرت پیش می‌آید که وقت‌شان را در اختیار شما بگذارند. اکثر افراد موفق، علاقه‌ای ندارند به صحبت‌های کسی گوش بدهند که چیزی به آنها اضافه نمی‌کند.

اسلاید 31: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاریحتما شنیده‌اید که می‌گویند مهم نیست چه می‌گویید، اینکه آن را چگونه می‌گویید مهم است. حقیقت مهمی در این جمله وجود دارد. اتفاقا این خیلی مهم است که شما چه می‌گویید. افرادی که دارای توانایی برقراری ارتباط موثر هستند، به هردوی این موارد (اینکه چه می‌گویید و چگونه می‌گویید) اهمیت می‌دهند و این باعث می‌شود آنها در دام اینکه تبدیل به یک شخص صرفا حراف شوند، نیفتند.

اسلاید 32: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاریبه تک‌تک افراد گروه اهمیت بدهیدمدیران همیشه قرار نیست با افراد به‌صورت تک‌نفره و اختصاصی ارتباط داشته باشند. یک فرد با مهارت برقراری ارتباط موثر، باید بتواند در نوع صحبت کردن و برخوردش انعطاف لازم را داشته باشد. باید بتواند با ۱۰ نفر یا ۱۰۰۰۰ نفری که در سالن کنفرانس حضور دارند، به راحتی صحبت کند به‌طوری که هر فرد احساس کند با او به‌طور مستقیم صحبت می‌شود. اگر در جایی هستید که با تمام افراد حاضر هم‌زمان مشغول گفت‌وگو هستید، باید بتوانید برای خودتان اعتبار کسب کنید و اعتماد افراد را جلب کنید. وجود تفاهم و ارتباط درست، کلید تعاملات موفق هستند.

اسلاید 33: چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاریدرس‌های رهبری که در اینجا گفته شد، در هر زمان و برای هر نوع ارتباطی مورد استفاده قرار می‌گیرند. زمانی‌که می‌خواهید پیامی برای برقراری ارتباط ارسال کنید (به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم از طریق شخص سوم) مطمئن شوید که پیام‌تان درست و صحیح منتقل می‌شود، مستدل است و با‌توجه به منطق کسب‌وکار، دارای اعتبار شناخته می‌شود. مهم‌تر از همه این است که احساس کنید برقراری ارتباط، برای پرداختن به خودتان نیست و به منظور تعامل با دیگران صورت می‌گیرد. اگر در ارتباط، به طرف مقابل در حد متعارف اهمیت داده شود، تعدادی از مشکلات ارتباطی حل می‌شود و روابط‌تان پیشرفت می‌کند.

اسلاید 34: کلیدهای طلایی ارتباطبا دیگران آنگونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کننددر زندگی زنبوری زندگی کنیموقولوا للناس حسنا

اسلاید 35: کلید های ارتباط با همسر و فرزندانبرای تربیت فرزند از تربیت خود شروع کنیموقولا له لینا لعله یذکر او یخشیوجادلهم باللتی هی احسن

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید