صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
۳ توانايى انجام رفتار سازكا مات ۱ «بيايد

صفحه 4:
9 ‏کر‎ ‎ee Son ere errors 0 7 5 00 see ese ee tw ات۱0۱ ‎Bes‏ آگاهی

صفحه 5:

صفحه 6:

صفحه 7:

صفحه 8:

صفحه 9:
Listening ‏مزا‎

صفحه 10:
ot Deady ‏تنها وسیله انتقال اطلاعات بین افراد است.‎ * ‏؟ تنها راه نشان دادن احساسات به دیگران است.‎ ۷ يبش شرط هر نوع أموزش مؤثر است.

صفحه 11:
ca easel * اثر مستقيم روى سلامت روانى فرد ل لك * افزايش بهره ورى ۱ ۱ © تندرستى ار ‎EE.‏ ‎ie‏ ۱ 650 00 00

صفحه 12:
ارتباط غير | * منجر به نارضایتی . احساس تنهایی و تعا اجتماع می گردد. * در طول زمان اعتماد به نفس و احساس درماندكى ايجاد م 005 * توانايى فرد براى مقابله با مشكلات زندكى را كاهش مى دهد.

صفحه 13:
* كلامى * غير كلامى ۱ Effectiveness of Communication

صفحه 14:

صفحه 15:

صفحه 16:
سد هاى ارتباطى ا لل تان © تفاوت هاى زبانى * مهارت های گوش کردن ضعیف ؟ منحرف کننده های حواس

صفحه 17:
FI eevee CY eer ents ‏ا ا‎ آهمیت بیشتری دارد. * افراد اغلب مبهم و رمزى صحبت مى * گوینده ممکن است نسبت به احساساتش کور با 7 3 * شنوندگان اغلب براحتی 0 می شوند. ‎ee CB See Sr ere Tenn oe Sie Etre,‏ شود را تحریف می کند. بسیاری اوقات مردم علاقه ای به تغبیر و یادگیری ندارند. ا 0 ‎Pes)‏ ارالك

صفحه 18:
۱۳ is * گوش دادن فعال اك 4 ‎ie‏ 3 © باز يردازى 2 ‎ae‏ . ‎reece‏ 0 6 ‎aia‏ يت

صفحه 19:
۱ meee) 5-5 ‏وس ان‎ ی 5۳ ل * درک دیگران ‎aid‏ د ‎Pelee rel es nvr ‏تا‎ ‎

صفحه 20:

صفحه 21:
الك ا © كوش ندادن * كزينشى كوش دادن © تاانتها كرك كارن * بيش داورى كردن * ذهن خوانى كردن * تدافعى بودن بن ۱9 ۶ منحرف کردن بحث

صفحه 22:
کاری که انجام می دهیم را کنر می گذاريم. كمى به جلو خم مى شويم ‎٠‏ 0 ‏ا‎ ‎Peery Te ee eer ‏برست‎ 1101 oT laa lara Colles Mea ld eater eed ۱ ‏سوالاتی از طرف مق را‎ ‏علاقمند به شئيدن هلدا"‎ 0 ‏ل‎ P resoed ee ees ‏ا ال‎ سعى مى كنيم آنجه را كه كفته نمى شود بشنويم. ‎EE aetna 7‏ ار ا ‎rr‏ يافت كل يبغام و كل اطلاعات قضاوت ونتيجه كيرى نمى كنيم. ‏8 به کلیه صحبتهای طرف مقابل گوش می کنیم نه فقط به قسمتهایی که به آن علاقمندیم. ‏© به ام دده شده توچه می کنیمنه شخصیت فردی که سخن می گوید. ‏۵ کمتر صحبت می کنیم و بیشتر گوش مب ‎9 ae e AOC ‎

صفحه 23:
5 توضیح سوال بپرسید تا موضوع را بهتر بفهمید .

صفحه 24:

صفحه 25:
9 ae ۱ © عدم تکمیل جملات دیگران ل ا ‎On‏ ا 0 0ك ‎ae‏ ONES Ne Crore ib rere an toca

صفحه 26:

صفحه 27:
از خود سوال هاى زير را مى يرسيم: © اكر به جاى او بودم چه احسا Pepi Teor PP ‏ا‎ eed

صفحه 28:
0

صفحه 29:
Mes 5 co ۳ ‏و‎ ۱ ... بس در واقع .)5 ‎ree‏ تا ” ” ”

صفحه 30:
تاثيرات استفاده از روش با ا ا لت ا 00 ۳- اشتباهات و برداشت های ۶ اصلاح مى شوند ‎٠‏ ‏۴- آن چه شنیده شده است بهتر به خاطر آورده می شود .

صفحه 31:
۱ ‏۱.به شنونده نگاه کنید.‎ Pree ner Meco onl Peweseigwera ry anys Kener Reng ۴مبهم و با کنایه ل ال كردن يا اظهار نظر كردن دارد. ا ا ا ل 595515 /.آنجه را مى خواهيد بكويبد واضح بيان كنيد. از ديدن علايم آشفتكى در شنونده غفلت نكنيد.

صفحه 32:
ل لم بهتر است بازخورد با واژه « من » شروع شود: - با توجه به چیز هایی که گفتی بنظرم آم... رفتار یا گفتار راتوصیف کنید. ‎cae‏ ۳ بزرگ نمایی یا کوچک نمایی نکنید. تعمیم ندهید. دا ۱ aero et emer nNl ‏یک انتخاب دیگر هم این است که.‎ - ‏نظرت در این مورد چی است که‎ - ‏با ذکر یک جنبه مثبت دیگر بازخورد را به پایان برسانید.‎

صفحه 33:
| oi ‏كوش نكردن‎ * ‏ب‎ ‏لت‎ ‎۳ ‏اخلاقى ساختن‎ © 0 ‏لل‎ ‏کوچک کردن مشکل‎ * ‏؟ تحسین . تایبد » موافقت‎ ‏سخنرانی کردن‎ * oa * به رخ كشيدن و مقايسه كردن ۱ ‏ااا‎ ‎Sena]

صفحه 34:
SL ae reer) * كوش دلان فعال * باز يردازى ل يات * انعکاس محتوا و معانی ‎fees rere‏ * تمركز بر كلمات احساسى * مشاهده زبان بدن

صفحه 35:
بكار كيرى مهارت هاى ار تباطى در لنبيستم بعداشتى در مانى

صفحه 36:
عوامل موثر بر ارتباط کادر دره 7 ‎i‏ ل ‎ ‎ ‏؟ وضعیت سلامتی ‏0 ۳ © بار كارى ا ا ا 0

صفحه 37:
فوايد برق * کمک به بیمار برای سازگاری با بیماری بیماری اكت © افزايش اعتماد بن * تقویت تصمیم گیری بیمار درباره سلامتی و بیماری خود

صفحه 38:
ا 0 © 60 مشكلات روانيزشكى و روانة * در 4۵۰ جلسات ویزیت 2 وجود ندارد. © شكايت اصلى بيماران فقدان ارايه اطلاعا © اكثر معالجات غلط يزشكى بخاطر مشكلات ارتباطى است نه عدم کفایت پزشک.

صفحه 39:
‎Zz 8‏ روز ل © سلامت عاطق ‏* پذیرش درمان ‎00

صفحه 40:
* مساعد نمودن محیط * معرفی کردن خود ل ‎Bae‏ ee Loe SS ee id ‏بکار گیری اصول ارتباط موثر‎ © * بازخورد و توضيح درباره انتخاب هاى درمانى ‎aS Re eee‏ ‎ES Seer eens run Ree ra.‏ * تعیین زمان جلسه پیگیری درمان

صفحه 41:
0 nn 0 ia ‎Lei‏ ا ا ‏* به رسميت شناختن و ياسخ به احسا كلامى و غير كلامى ‏۱ سرخوردگی ها و دیگر ‏درمان ‏ت فرایند مراجعه و

صفحه 42:
* مرحله مقدماتى يا معرفى * مرحله كارى © مرحله خاتمه

صفحه 43:
| ‎ia‏ الت ل ‎cova‏ ا ا ‎over‏ ‏00 الل ا م * مراجع را در برنامه ریزی کاری یا درمانی مشارکت دهید. ت آميز داشته باشد

صفحه 44:
فا © ثبات ‎eee‏ ‏ل دادن اطلاعات لازم به * كوش كردن فعال 0 eo 2 Dc ia

صفحه 45:
مهارت هاى لازم كادر ل ‎iad‏ ا ان *۶ صداقت ‎ae‏ | ۲ * دورى از پیچیدگی ‎٩‏ تصمیم گیری و تین اهداف

صفحه 46:
| ۱ لا ار اا ل د

صفحه 47:
THANK YOU

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان