32 صفحه
494 بازدید
03 بهمن 1400

صفحه 1:

صفحه 2:
فصل 6 های جدید نظریه : مفهوم ها ونظر

صفحه 3:
اصول مديريت آموزشى سک ۳ oie ‏عناصر یا اجزای سیستم ممکن است مفاهیم باشند.‎ - RCTS ree re oop erase

صفحه 4:
اصول مديريت آموزشى محیط » مواد محیط » مواد ‎Ear ees:‏ انرزى » اطلاعات تست ها سس

صفحه 5:
اصول مديريت آموزشى ‎١١‏ م عم ا 000000 ‎eer‏ Perey ears ST Ys ss ‏الل‎

صفحه 6:
اصول مديريت آموزشى 55 0 3 Pete es سیستم بسته 550 آ دروندادها ‎nee‏ بروندادها

صفحه 7:
اصول مديريت آموزشى چرخه فعالیت ها - الكوى فعاليت هاى يك سيستم سيكلى يا جرخشى است. ۱ ‏سب‎ rE BSCR eB Tee ere

صفحه 8:
۱ نك سی 22212 ‏ی‎ etre) ۱» Se ‏چک در هر سیستم خ‎ ‏سیستم خرده سیستم نام دارند.‎ 5 5 ۳ سي تع 72 5200-6 كتر قرا 17س و3 و ور فر اسیست ee

صفحه 9:
‎er vere‏ ك2 ‏<< رروصو2 >> ‎© ‏ا ل ا‎ ١ ‏نوع آنها به مرور زمان میل به یک حالت فروپاشی دارند که‎ ‏اصطلاحا آنترويى نام دارد.‎

صفحه 10:
‎er vere‏ ك2 ‎OTe fee B Ye ae CTE Rr E sce ‏صورت می گیرد اصطلاحا نگانتروپی (96۳1۳00۱ع!۱)‎ ‏نام دارد.‎

صفحه 11:
‎er vere‏ ك2 فصل ۱229 ‎000 BE Bin) ‏- بروندادهای سیستم به عنوان درونداد به داخل آن بازخورانده رد سا م

صفحه 12:
‎er vere‏ ك2 ‏فصل دهم؛ص ©0©6) ‏> بازخورد ‎Es‏ ‏بازخورد منفى ‎Epes ‏ا ا‎ eee ‎Dynamic Stead Homeostasis y State

صفحه 13:
اصول مديريت آموزشى CS eer von ‏همپانی و چندپانی‎ Maltifinality Equifinalityo, | aS OE ro ee aE - نظرییه عمومی سیستمها,

صفحه 14:
اصول مديريت آموزشى فصل دهم؛ص 000© « نظریه سیستمی سازمان » ۱۳ ‏رت‎ to eB) مزاياى نكرش سيستمى :

صفحه 15:
اصول مديريت آموزشى فصل دهم؛/ص ©00© 1)- جامع است. © براى همه قلمرو هاى رفتار انسانى راهبردهاى ضمنى ۳9

صفحه 16:
اصول مديريت آموزشى فصل دهم؛/ص ©00© ‎o)‏ ا ا ‎ee men Cpe erie‏ كه مشثرک دارد. ‎۳ Be wr eye ce Wr Ne rin a

صفحه 17:
Sree ener ‏فصل يازدهم‎ ‏نظریه سیستم اجتماعی»‎ « ‏سيستم اجتماعى: واحد اساسى تحليل مديريت‎ ‏مطالعه مدیریت باید در عمومی ترین زمینه رفتار اجتماعی‎ - ‏یعنی سیستم اجتماعی صورت پذیرد.‎

صفحه 18:
اصول مدیریت آموزشی فصل یازدهمص 606 « مدل سيستم اجتماعى» ا ا ال ل 7 ريفتار او تحت تأثير اين دو وجه قررار مى كيرد.

صفحه 19:
اصول مدیریت آموزشی فصل یازدهماص 60 ‎Bie soe rte)‏ ۱ RPS ‏ا ل ل‎ rs cere eae ‏زمینه آن به منزبله یک سیستم اجتماعی تلقی می شود.‎

صفحه 20:
فصل يازدهم؛)ص 609 ‎0١‏ ‏000 © از لحاظ كاركرد ashe bla! 31-O

صفحه 21:
اصول مدیریت آموزشی فصل یازدهمءص 649 « وجوه تحليلى سيستم اجتماعى » - وجه اجتماعی سیستم بعد هنجاری یا سازمانی نام دارد. - وجه روانی سیستم بعد شخصی یا فردی نامیده می شود.

صفحه 22:
اصول مدیریت آموزشی ‎EOE TS)‏ « وجوه تحليلى سيستم اجتماعى » 8 وصور رفتار مشهود< > سازس ور بعد وخ aa eae a

صفحه 23:
Sree ener ‎eae 9‏ بعد هنجارى از عناصر زير تشكيل شده است: روت سس پچ نقشها داراقآويزكيهاى زير هستند:

صفحه 24:
Sree ener فصل يازدهم؛ص ©0© ‎ore ems Rewer ti)‏ ا ا ا ل هنتش ها بر حسب انتظارات » هنجارها » حقوق و وظایف تعیین می شوند.

صفحه 25:
Sree ener فصل يازدهم؛ص ©0© 0 نقش ها به وسیله سازیمان تعیین می شوند. | 6 نقش های سازمانی مکمل یکدیگرند.

صفحه 26:
فصل يازدهم؛)ص ©0© « بعد شخصی » ‎c\tes PB ESS Cee eva‏ م سیستم اجتماعی اشاره می کند. (GS eons) ESE EA ( نيازها

صفحه 27:
رن 95م صر 2200 شخصيت مفهومى روانشناختى است. نيازها: بيش آمادكى ها وازه اى مركب است كه مفهوم آن

صفحه 28:
فصل دوازدهم؛ص 6660 ا ‎SECYE Dot‏ 2 02500 اهدافى نيزو مئ دهد و فعال مى سازدءهدايت مى كند و آنريا در مسیر هدف قرار می دهد.

صفحه 29:
Sree ener فصل دوازدهم؛ص م60© « رابطه بین نیاز » سائق و هدف »

صفحه 30:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوازدهم؛)ص ©6© بهترین تعریف یک کلمه ای نیاز » کمبود است - ۰ "۱ نیک کمبود جهت دار که ناظر به هد است و برای تحفق هدف لیرو ایجاد می کند.

صفحه 31:
Sree ener فصل دوازدهمءص 660 ‎See Mees Ears ey‏ م تسكين دهد.

صفحه 32:

39,000 تومان