صفحه 1:
صفحه 2:
فصل 6
های جدید
نظریه :
مفهوم ها ونظر
صفحه 3:
اصول مديريت آموزشى
سک
۳ oie
عناصر یا اجزای سیستم ممکن است مفاهیم باشند. -
RCTS ree re oop erase
صفحه 4:
اصول مديريت آموزشى
محیط » مواد محیط » مواد
Ear ees: انرزى » اطلاعات
تست ها سس
صفحه 5:
اصول مديريت آموزشى
١١ م عم ا 000000
eer
Perey ears ST Ys ss الل
صفحه 6:
اصول مديريت آموزشى
55 0 3
Pete es
سیستم بسته
550 آ دروندادها
nee
بروندادها
صفحه 7:
اصول مديريت آموزشى
چرخه فعالیت ها
- الكوى فعاليت هاى يك سيستم سيكلى يا جرخشى است.
۱ سب rE BSCR eB Tee ere
صفحه 8:
۱
نك
سی
22212
ی etre)
۱» Se
چک در هر سیستم خ
سیستم خرده سیستم نام دارند.
5 5 ۳
سي تع 72
5200-6 كتر قرا 17س
و3 و ور فر اسیست
ee
صفحه 9:
er vere ك2
<< رروصو2 >>
© ا ل ا ١
نوع آنها به مرور زمان میل به یک حالت فروپاشی دارند که
اصطلاحا آنترويى نام دارد.
صفحه 10:
er vere ك2
OTe fee B Ye ae CTE Rr E sce
صورت می گیرد اصطلاحا نگانتروپی (96۳1۳00۱ع!۱)
نام دارد.
صفحه 11:
er vere ك2
فصل ۱229
000 BE Bin)
- بروندادهای سیستم به عنوان درونداد به داخل آن بازخورانده
رد سا م
صفحه 12:
er vere ك2
فصل دهم؛ص ©0©6)
> بازخورد
Es
بازخورد منفى
Epes ا ا eee
Dynamic Stead
Homeostasis y
State
صفحه 13:
اصول مديريت آموزشى
CS eer von
همپانی و چندپانی
Maltifinality Equifinalityo,
| aS OE ro ee aE
- نظرییه عمومی سیستمها,
صفحه 14:
اصول مديريت آموزشى
فصل دهم؛ص 000©
« نظریه سیستمی سازمان »
۱۳ رت to eB)
مزاياى نكرش سيستمى :
صفحه 15:
اصول مديريت آموزشى
فصل دهم؛/ص ©00©
1)- جامع است.
© براى همه قلمرو هاى رفتار انسانى راهبردهاى ضمنى
۳9
صفحه 16:
اصول مديريت آموزشى
فصل دهم؛/ص ©00©
o) ا ا ee men Cpe erie كه
مشثرک دارد.
۳ Be wr eye ce Wr Ne rin a
صفحه 17:
Sree ener
فصل يازدهم
نظریه سیستم اجتماعی» «
سيستم اجتماعى: واحد اساسى تحليل مديريت
مطالعه مدیریت باید در عمومی ترین زمینه رفتار اجتماعی -
یعنی سیستم اجتماعی صورت پذیرد.
صفحه 18:
اصول مدیریت آموزشی
فصل یازدهمص 606
« مدل سيستم اجتماعى»
ا ا ال ل 7
ريفتار او تحت تأثير اين دو وجه قررار مى كيرد.
صفحه 19:
اصول مدیریت آموزشی
فصل یازدهماص 60
Bie soe rte) ۱
RPS ا ل ل rs cere eae
زمینه آن به منزبله یک سیستم اجتماعی تلقی می شود.
صفحه 20:
فصل يازدهم؛)ص 609
0١
000
© از لحاظ كاركرد
ashe bla! 31-O
صفحه 21:
اصول مدیریت آموزشی
فصل یازدهمءص 649
« وجوه تحليلى سيستم اجتماعى »
- وجه اجتماعی سیستم بعد هنجاری یا سازمانی نام دارد.
- وجه روانی سیستم بعد شخصی یا فردی نامیده می شود.
صفحه 22:
اصول مدیریت آموزشی
EOE TS)
« وجوه تحليلى سيستم اجتماعى »
8 وصور
رفتار مشهود< > سازس ور
بعد وخ
aa eae a
صفحه 23:
Sree ener
eae 9
بعد هنجارى از عناصر زير تشكيل شده است:
روت سس پچ
نقشها داراقآويزكيهاى زير هستند:
صفحه 24:
Sree ener
فصل يازدهم؛ص ©0©
ore ems Rewer ti) ا ا ا ل
هنتش ها بر حسب انتظارات » هنجارها » حقوق و وظایف
تعیین می شوند.
صفحه 25:
Sree ener
فصل يازدهم؛ص ©0©
0 نقش ها به وسیله سازیمان تعیین می شوند.
|
6 نقش های سازمانی مکمل یکدیگرند.
صفحه 26:
فصل يازدهم؛)ص ©0©
« بعد شخصی »
c\tes PB ESS Cee eva م
سیستم اجتماعی اشاره می کند.
(GS eons) ESE EA
( نيازها
صفحه 27:
رن 95م صر
2200
شخصيت مفهومى روانشناختى است.
نيازها: بيش آمادكى ها وازه اى مركب است كه مفهوم آن
صفحه 28:
فصل دوازدهم؛ص 6660
ا SECYE Dot 2 02500
اهدافى نيزو مئ دهد و فعال مى سازدءهدايت مى كند و آنريا در
مسیر هدف قرار می دهد.
صفحه 29:
Sree ener
فصل دوازدهم؛ص م60©
« رابطه بین نیاز » سائق و هدف »
صفحه 30:
اصول مدیریت آموزشی
فصل دوازدهم؛)ص ©6©
بهترین تعریف یک کلمه ای نیاز » کمبود است
- ۰ "۱ نیک کمبود جهت دار که ناظر به هد است و برای
تحفق هدف لیرو ایجاد می کند.
صفحه 31:
Sree ener
فصل دوازدهمءص 660
See Mees Ears ey م
تسكين دهد.
صفحه 32: