صفحه 1:
مدير در دو نقش در سازمان وارد می شود :
1- اداره کننده
2- رهبر
صفحه 2:
استاندارد
انحراف از استاندارد
مدار بازخور منفی
صفحه 3:
استاندارد جدید استانداردق
باز
انحراف از استاندارد
مدار بازخور منفی
صفحه 4:
صفحه 5:
اداره
تهیه طرح پرنامه و بودجه
سازءاتدهى نيروى انساني
|
بازخور منفی (ایجاد تعادل)
یادگیری تک حلهای
صفحه 6:
صفحه 7:
ایجاد دستور کار
پرورش منابع انسانی
تهیه طرح برنامه و بودجه
سازماندهی نیروی انسانی
ارزیابی کنترل و نظارت بر طرح
صفحه 8:
تنارمانبونا
صفحه 9:
مدیر در دو نقش در سازمان وارد می شود :
-1اداره کننده
-2رهبر
استاندارد
محيط
ورودي سيستم
فرآيند تبديل
مدار بازخور منفي
انحراف از استاندارد
خروجي
استاندارد جديد
استانداردقديم
بازخور مثبت
محيط
ورودي سيستم
فرآيند تبديل
مدار بازخور منفي
انحراف از استاندارد
خروجي
مديريت اثربخش
ايجاد دستور کار
تهيه طرح برنامه و بودجه
پرورش منابع انساني
سازماندهي نيروي انساني
اجراي طرح(ماموريت)
ارزيابي کنترل و نظارت بر طرح
رهبري
مديريت اثربخش
اداره
ايجاد دستور کار
تهيه طرح برنامه و بودجه
پرورش منابع انساني
سازماندهي نيروي انساني
اجراي طرح(ماموريت)
ارزيابي کنترل و نظارت بر طرح
بازخور منفي (ايجاد تعادل)
يادگيري تك حلقهاي
بازخور مثبت (ايجاد عدم تعادل)
يادگيري دوحلقهاي
تعادل پويا
رهبري
مديريت اثربخش
اداره
ايجاد دستور کار
تهيه طرح برنامه و بودجه
پرورش منابع انساني
سازماندهي نيروي انساني
اجراي طرح(ماموريت)
ارزيابي کنترل و نظارت بر طرح
انجام درست كار (كارايي)
انجام كار درست (اثربخشي)
بهرهوري
رهبري
مديريت اثربخش
اداره
ايجاد دستور کار
تهيه طرح برنامه و بودجه
پرورش منابع انساني
سازماندهي نيروي انساني
اجراي طرح(ماموريت)
ارزيابي کنترل و نظارت بر طرح
رهبري
مديريت اثربخش
اداره
ايجاد دستور کار
تهيه طرح برنامه و بودجه
پرورش منابع انساني
سازماندهي نيروي انساني
اجراي طرح(ماموريت)
ارزيابي کنترل و نظارت بر طرح
عقالنيت
ستاد تخصصي
خالقيت
سازمان پويا
رهبري
مديريت اثربخش
اداره
ايجاد دستور کار
تهيه طرح برنامه و بودجه
پرورش منابع انساني
سازماندهي نيروي انساني
اجراي طرح(ماموريت)
ارزيابي کنترل و نظارت بر طرح
ستاد تخصصي
اطاق فكر
تصميم گيري اثربخش