کسب و کارمدیریت و رهبری

پاورپوینت درباره ی شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها

صفحه 1:

صفحه 2:
شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها

صفحه 3:
تعریف شاخص استفاده از ملاکها و اصولی که خصوصیات کیفی یا در قالب کمیت بیان کرده و آنها را قابل بررسى و ارزشيابى مى كند. شاخص نام مى كيرد. شاخصها معمولاً از نظريه هاء تكرشها ويا موقعيتها سرجشمه مى كيرند و مانند علائمى كه مسير را مشخص می کند. می توانند مورد استفاده قرار گیرند. معمولاً برای اطمینان از نتیجه گیریها و نشان دادن شرایط و اوضاع بیش از یک شاخص را مورد استفاده قرار می دهند تا احتمال بروز خطاها را به حداقل برسانند.

صفحه 4:
تعریف شاخص براساس شاخصها می توان: به تثریح وضعیت سازمانها از لحاظ برنامه ریزی و يا انجام تحقیقات علمی پرداخت و در روند تغییرات. آنها را بررسی کرد؛ شاخصها معیار مناسبی برای ارزشیابی شمرده می شوند؛ شاخصها برای پیش بینی روند کارها مورد استفاده قرار میی گیرند بیمارستان امام حسین (ع)

صفحه 5:
تعریف شاخص * شاخص های بیمارستانی مهم ترین عامل نشاندهنده عملکرد بیمارستان می باشد که باید به طور منظم و در دوره زمانی مشخص مورد بررسی قرار گيرد. بررسی شاخص های بیمارستانی یکی از مهم ترین وظایف مدیران بخش ها و واحدهای بیمارستان است. بیمارستان امام حسین (ع)

صفحه 6:
شاخص های اندازه گیری عملکرد 0 | شاخص های مربوط به مراقبتهای پرستاری © | شاخص های مربوط به عملکرد خدمات پشتیبانی 9 | شاخص های مربوط به مراقبتهای درمانی شاخص های مربوط به رضایت بیمار و برنامه های ارتقای کیفیت 8 بيمارستان امام حسين (ع).

صفحه 7:
شاخص های مربوط به مراقبتهای پرستاری, شاخص های مربوط به عملکرد کاذر گروه پرستاری شاخص های مربوط به آموزش کار کنان بخش بیمارستان امام حسین )€(

صفحه 8:
شاخص های مربوط به عملکرد پرستاری انجام پروسیژورها به روش علمی و مطابق با دستورالعملها (ادمیست و ترخیسص,بانسمان.سرم درملنی:دارودرملتی :تیه «سونداژانتقال بیمایمحافظت بیمابپیشگیری و مراقبت از بدسور کنترل 16:0 » مراقبت 1 .| از کلیه کتترها و رابطهای متصل به بیمارتحویل کرفتن و تحویل دادن علمی بیمار و سایر مراقبتهای بهداشتی- درمانی بر اساس نباز هر بیمار) جك دستورات پزشک. کاردکس نویسی.انجام به موقع دستورات و گزارش نویسی به روش علمی سرعت.مهایت و دقت عمل در انجام وظیفه برخورد مناسب با بیمار‌همراه بمارمافوقهمکار و سایرافراد مرتبط ظاهر مناسب كاركنان دفتر تحويل وسابل بخش.دفتر تحويل مخدر.دفتر تقسيم کار پستار و خدمات.دفترارزشییی کار کنان» دفتر حمام بیماران حضور فعال و به موقع در محل خدمت. D/O ۵ ‏و|‎ ۵ ۵ 3 بيمارستان املم حسين (ع)

صفحه 9:
° © |® |» Jo Jo Ja Jo شاخص های مربوط به آموزش کارکنان ارائه آموزشهای لازم به بماران و در صورت لزوم به همراهبیمار(شفاهی,پمفلت و جزوات و بورد آموزشى(نظم و داشتن برنامه,علمی و به روز بودن مطالب) کامل و جدید بودن پمقلتهای. آموزشی با توجه به بیمارهای بستری شده در ثبت آمویش به بیمار در گزارش پرستاری و فلوچارت نجام دستويالعملها و بخشنامه ها در ارتباط با مرقبتهای پرستاری جيدمان ترالى كد طبق دستور العمل (ترقيب«تعدادءقاريخ تحویل و تحول ترالى كد و توجه به تاريخ انقضاى وسايل نبت درجه حرارت اناق دارو يخجال داروبى و داشتن فرم داروهاىي يخجال با آمضاء مسنول داروخانه. توجه به داروهاي داخل بخجال ارسال به موقع فرمهای تکمیل شده به واحد آموزش انجام آموزشهای داخل بخشی و ثبت اثربخشی آنها بیمارستان اممحسین (ع)

صفحه 10:
شاخص های مربوط به عملکرد خدمات پشتیبانی .| شاخص های مربوط به امور مالی ‎OC‏ | شاخص های مربوط به مدارک پزشکی © إشاخص هاى مربوط به نگهداشت تاسیسات شاخص هاى مربوط به نظافت و خدمات ۶ شاخص های مربوط به سیستم 5 بيمارستان امام حسين (ج)

صفحه 11:
شاخص های مربوط به امور مالی حضور منشی ها در حسابداری:جهت ممهور نمودن اسناداعم از صورتصاب پرونده های بلینی با مهر پزشکان ثبت اطلاعات:چگوتگی وارد کردن و صحت و سقم اطلاعات وارده در ۴415 بر اساس اسناد پیمه ای و بالینی موجود. ‎plas‏ پرونده:موجود بودن اوراق مربوط به اطلاعات وارده در ۲۷15 طبق درخواست سامان های بیمه. داشتن مهر و امضاء:موجود بودن مهر پزشکان و متخصصان هر بخش در دستورات پزشکی به تعداد اقامت روفانه بيمار و ممهور شدن صورتحساب بيمار جك كردن دستور يزشكان: كنترل دستورات يزشك و تطابق آنجه در 8415 ثبت مى كردد. مهر ۲ :موجود بودن مهر پزشکان تمام وقت در دستورات پزشکی و ویزیت که به نام ايشان ثبت می کردد. ۵ ۱۵ | ۵ بيكيرى در جهت رفع اشكال: تلاش هر بخش در رفع اشكالاتى که در ماههای گذشتهبه عنوان ایرد به این متنکس ودیده انه (€) ‏بیمارستان امام حسین‎ a 2

صفحه 12:
ae شاخص های مربوط به مدارک پزشکی © ۵ | ۱۵| ۵ | ند تکمیل بودن سربرک اوراق پرونده وجود برکه شرح عمل در پرونده وتکمیل بودن برک شرح عمل در پرونده همعاری. مناسب در زدن مهرهای پروندهباینی ومالی پیگیری معرفی نامه بیعه ودقت در حفظ آن دقت در ثبت اطلاعات در 1۷15 تکمیل تشخیص نهایی ومهر وامضاء در ب که پذیرش ارسال به موقع آمار بیمارستان اممحسین (ع)

صفحه 13:
شاخص های مربوط به نگهداشت تاسسات 0 تكهدارى صحبح تجهيزات 8 اعلام به موقع خرابيها بيكيرقي مستمر در خصوص رفع خرابيها ‎e‏ نحوه برخورد با يوسئل تأسيسات 6 ثبت كزارش خرابيها 9 بیمارستان امام حسین (ع).

صفحه 14:
ae a 8 |o |o |» Jo Jo |@ ‏ه|‎ Jo شاخص های مربوط به نظافت و خدمات نظافت کف اتاق ها و سالن نظافت سرویسهای بهداشتی و حمام نظافت در و دیوارولبه قرنیز ها نظافت روی فن کونل هالبه پنجره وروی کسول ها نظافت شیشه ها جرم كيرى كناره ذيوارها و سالن نظافت روی میزهاءصندلی:لاکر و داخل کمدها تنکیک وجمع آوری به موقع زباله ها ونصب برچسب روی کیسه زباله های عفونی انتقال به موقع زبله ها وشستشوی سطل ها ومخزن زباله همکاری و نظارت مسئول بخش سوت له مك مربوطه

صفحه 15:
شاخص های میبوط به سیستم ‎WG‏ 02 میزان تسلط سرپرستار با مسئول واحد به نرم افزارهای مرتبطط(نحوه بررسی‌نستمر 8 ميزان تسلط برسئل به نرم فزارهای مرتبط(نحوه بررسی:تصادفی) ميزان اهميت دهى مسئول واحد به فناورى اطلاعات و كنترل و بهينه سازى مداوم نرم افزارهاىي مرتبط به صورت خودجوش (نحوه بررسى:مستمر) عيزان اهميت دادن واحد به توسعه كارابى برستل و سل نسبت به فرم افزارها به طوريكه كارير ضعيف ددر وجه به بحث آموزش و سعى در افزايش آساهى هاى نباشد.(نحوه برره میزان استفاده بروز و به موقع از سیستم ها و زير سيستم-(نحوه بريسى:مستمر). میزان دقت در نکهداری سخت افزارکامیوتر ظیر (کیس,مانتور کیرد ‎PA In Moe‏ کمک و ارانهپیشنهاد در زمینه ارتقای سطح کیفی و کمی ‎۴٩15‏ دربخش و خایج از بخش(نحوه بررسی:مستمر کمکت و علاقمندی در جهت کامپیوتری کردن پروسه های دستی و کاغذی بخش (نحوه بررسی:مستمر میزان فعالیت بخش (بخشهاي درمانى) در زمينه اينترانت (نحوه بررسینمستعر ) 8 Jo | Jo ثبت سریع و بلااصله خدمات. اد ميمت سای لولنرو(یحوه بررسى:مستمر) 8

صفحه 16:
م .| شاخص های مربوط به کنترل عفونت شاخص های مربوط به بهداشت محب شاخص های مربوط به نگهداشت تجهیزات پزشکی 5 بیمارستان الم حسین (ع)

صفحه 17:
شاخص های مربوط به کنترل عفونت 0 انجام تزریقات ایمن 6 درصد عفونت هاى بيمارستاتى 8 رعايت تستشوى دست و بهداشت فردى (6) ‏بيمارستان املم حسين‎ a

صفحه 18:
شاخص های مربوط به بهداشت محیط 0 تفكيكك صحبح زباله ‎e‏ دارا بودن كارت سلامت كليه برسئل ووجود برونده بهداشتى 6 نظافت و ضد عفونی کردن بخش ‎e‏ آتوزيع بهداشتى مواد غدابى و ثبت دمايي اتاق دارو و يخجالها ‎ ‎ ‎ ‏6 بيمارستان املم حسين )6( ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 19:
شاخص های مربوط به نگهداشت تجهیزات پزشکی 0 مشاركت فعال در کلاسهای آموزش مراقبت و تگهداری از تجهیزات پزشکی(0۳) مشاركت فعال در فرآيند 0150 و تكهدارى تجهيزات بزشكى اعلام اشکال تجهیزات در زمان مناسب 5 | ۵ ۵ گزایش اشکالات تجهیزات قبل از ارسال پیگیری لازم در مورد تجهیزات تعمیرشده 9 ‌ سرعت دریافت و تحویل قطعات از انبار به واحد تجهیزات پزشکی 6 بيمارستان املم حسين (ع)

صفحه 20:
شاخص های مربوط به رضایت بیمار و برنامه های ارتقای کیفیت شاخص ‎cle‏ مربوط به رضایت بیماران از خدمات بخش شاخص های مربوط به برنامه های ارتقای کیفیت بیمارستان امام حسین )€(

صفحه 21:
eq 0 ه۵| | ۵ © شاخص ‎ch‏ مربوط به رضایت بیماران از خدمات بخش درصد رضايت بيماران ازرفتاي برستاران درصد رطایت بیماران از عملكرد برستاران درصد یطایت بیماران از تعويض بموقع ملحفه و بتو درصد رضايت بيماران از امكانات رفاهى بخش درصد رضایت پیماران از نظافت بخش درصد رطایت بیماران از نوع و كيفيت غذا بيمارستان املم حسين (ع)

صفحه 22:
شاخص های مربوط به برنامه های ارتقای کیفیت 0 همکاری در اچرای مدل های مدیریتی ارسال به موقع شاخص ها ی خواسته شده حضور فعال در جلسات دعوت شده از طرف دفتر ارسال به موقع مستندات مربوط به تامه های دفتر همكارى مناسب با تيم هاى ارزيابى و مميزى راهبری مناسپ سیستم های مديريتى در بخش © | ۵ | ۱6 ۵ | هم نظارت کافی بر اجرای سیستم های مدبریتی هه بیمارستان ام حسین (ع)

صفحه 23:
| ون ‎a pe‏ جاولوا ولا !باه ۳1 ل | لل 1 الال لاا 4 بیمارستان اممحسین (ع)

صفحه 24:
tee Ce

39,000 تومان