کسب و کار مدیریت و رهبری

پروژه عکسبرداری هوایی

aks-hai-havayi3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پروژه عکسبرداری هوایی”

پروژه عکسبرداری هوایی

اسلاید 1: پروژه عكسبرداري هواييبرنامه ريزي براي انجام آن بعنوان طرح پرواز در نظرگرفته مي شود كه در اين برنامه ريزي پارامترهاي زير در نظرگرفته مي شوند:1- انتخاب فصل سال براي عكسبرداري2- ساعت عكسبرداري3- انتخاب مقياس عكس با توجه به اهداف از پيش تعيين شده4- رنگ عكس5- دقت در قائم بودن عكس6- انتخاب نوع فيلم7- ...دستيابي به دقت مورد انتظار در عكسبرداري هوايي به رعايت كليه موارد فوق در طرح پرواز و اجراي آن دارد.

اسلاید 2: طرح پرواز در طرح پرواز به دو سر اطلاعات نيازمنديم:1- نقشه اي از منطقه كه راهنماي عكسبرداري است.2- محاسبه اطلاعات و مشخصات فني به منظور عكسبرداري از منطقه نظير نوع دوربين، نوع فيلم، مقياس ، ارتفاع پرواز ، پوشش طولي و پوشش عرضي. از آنجاكه پرواز هوايي و عكسبرداري ماموريت گران قيمتي است لذا هر طرح پرواز ناموفق موجب صرف هزينه گزاف مي شود و همچنين اجراي طرحهايي را كه در آن نياز به عكس هوايي است به تعويق مي اندازد. برنامه ريزي پرواز داراي اهميت فوق العاده اي در پروژه هاي عكسبرداري هوايي است.

اسلاید 3: شرايط آب و هواييعامل آب و هوا عامل مهم ديگري در طرح پرواز است. ايده آل ترين روز جهت عكسبرداري روز آفتابي و آسمان بدون ابر است اما اگر كمتر از 10 درصد ابر در آسمان مشاهده شود باز براي عكسبرداري مناسب خواهد بود. سايه ابر روي زمين باعث از محو عوارض زمين روي عكس ميشود. مه گرفتگي ناشي از اتمسفر ، گرد و غبار ، دود و با شديد و چاههاي هوايي از جمله موانع ديگر عكسبرداري هوايي هستند.

اسلاید 4: نقشه راهنمانقشه راهنما نقشه اي است كه بر روي آن آن اطلاعاتي از قبيل حدود منطقه و خط پروازي كه خلبان بايد مسير هواپيما را روي آن منطبق نمايد مشخص است. اين اطلاعات بر روي نقشه اي كه از قبل مشخص است پياده مي شود.معمولا عكسبرداري در مسير پرواز بصورت شرقي- غربي و بندرت شمالي جنوبي انجام مي گيرد و چنانچه منطقه شكل منظمي نداشته باشد ( در بعضي جاها پهن و عريض و در جاهاي ديگر باريك باشد در آن صورت مسير شرقي – غربي مقرون به صرفه نيست. در چنين مواردي مسير پرواز موازي با محدوده منطقه اتنخاب مي گردد.

اسلاید 5: ملاحضات طرح پرواز محصولات (خروجي نهايي) از نظر دقت و مقياس اهداف اختصاصي كارفرما طراحي عكسبرداري هوايي طراحي نقاط كنترل زميني : نقاطي كه مختصاتشان هم روي عكس و هم روي زمين معلوم است لذا عكس را نسبت به زمين توجيه مي كنند.انتخاب ابزارها و دستگاهايي كه ما را به اهدافمان مي رساند تخمين هزينه ها در طراحي پرواز بطور خلاصه محلهايي كه بايد از آنها عكس گرفته شود و همچنين نحوه عكسبرداري مشخص مي گردد.

اسلاید 6: پوشش هاي مشترك عكس هاي هواييبراي اينكه بتوانيم يك جفت عكس هوايي را بطريق برجسته نگاه كنيم لازم است كه عكسبرداري طوري انجام شود كه قسمتهايي از يك منطقه در عكسهاي مجاور ديده شود اين قسمت مشترك را كه در عكسهاي متوالي تكرار مي شود اصطلاحا پوشش مشترك Overlap مي نامند و بر دو نوع است:1- پوشش طولي End lap2- پوشش عرضي Side lap

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید