علوم مهندسی

پهنه بندی امکان توسعه تفرجگاه های طبیعی با کاربرد هم‌زمان تحلیل سلسه مراتبی و ترکیب خطی وزن‌دار

Torism

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پهنه بندی امکان توسعه تفرجگاه های طبیعی با کاربرد هم‌زمان تحلیل سلسه مراتبی و ترکیب خطی وزن‌دار”

پهنه بندی امکان توسعه تفرجگاه های طبیعی با کاربرد هم‌زمان تحلیل سلسه مراتبی و ترکیب خطی وزن‌دار

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: پایان نامه کارشناسی ارشدپهنه بندی امکان توسعه تفرجگاه های طبیعی با کاربرد هم‌زمان تحلیل سلسه مراتبی و ترکیب خطی وزن‌دار استاد راهنما:ارائه دهنده:شهریور ماه 14002

اسلاید 3: مقدمه و کلیاتروش تحقیقپیشینه پژوهشنتایجبحث و پیشنهاداتگردشگری امروزه در مقياس جهاني جايگاه ويژه­اي را به خود اختصاص داده است به‌نحوی‌که اکثرکشورها آن را در برنامه‌ریزی‌های اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي خود گنجانده­اند و به خاطر مزاياي فراوان آن هر کشوري به تبليغات گسترده‌ای جهت معرفي جاذبه‌های خويش دست‌زده‌است.شناسایی عوامل موثر بر پتانسیل حوزه ها و پهنه بندی حوزه ها از نظر قابلیت گردشگری امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد. بررسی وپهنه بندی امکان توسعه تفرجگاه منطقه …………..واقع در شهرستان ………. استان ……… به علت وجود چشمه‌ها و رودخانه دائمی و همچنین قرار گرفتن در منتهی الیه جنگل های بلوط غرب امری ضروری به نظر می­رسد..

اسلاید 4: مقدمه و کلیاتروش تحقیقپیشینه پژوهشنتایجبحث و پیشنهادات پهنه­بندی امکان توسعه تفرجگا­ه­های طبیعی در منطقه ……..شهرستان ……….. با استفاده از روش ترکیب خطی وزنی و تحلیل سلسله مراتبیهدف پژوهشهدف اصلی

اسلاید 5: مقدمه و کلیاتروش تحقیقپیشینه پژوهشنتایجبحث و پیشنهاداتفرضیات پژوهشروش ترکیب خطی وزنی برای شناسایی مناطق مستعد گردشگری در منطقه ………..مناسب است.مناطق تعیین‌شده جهت انجام گردشگری در منطقه از لحاظ قابلیت­های بالقوه گردشگری با استفاده از روش ترکیب خطی وزنی مناسب می باشد.

اسلاید 6: مقدمه و کلیاتروش تحقیقنتایجبحث و پیشنهاداتپیشینه تحقیقپرور و همکارانیمانی و همکاران(1398) (1396 ) مطالعات انجام شده در ایرانتناسب اراضی را برای کاربری توریسم با استفاده از روش AHP و ترکیب خطی وزنی در شهرستان همدان ارزیابی کردند. در نتایج هر دو روش بیش‌ترین پهنه‌های مناسب گردشگری در غرب و جنوب غرب شهرستان واقع‌شده است. توسعه گردشگری را در شهرستان اشنویه با استفاده از مدل­های AHPو ANP پهنه­بندی کردند. نتایج نشان داد که حدود 21 درصد از منطقه واجد شرایط توسعه گردشگری است و حدود 42 درصد از منطقه قابلیت توسعه فقط به صورت مشروط با رعایت جوانب اکولوژیکی را دارا است و 37 درصد هم ممنوع بودن توسعه گردشگری را نشان می دهد.

اسلاید 7: مقدمه و کلیاتروش تحقیقنتایجبحث و پیشنهاداتپیشینه تحقیقآمبچا و همکارانساهانی20202019 مطالعات انجام شده در جهانپتانسیل محل اکوتوریسم را با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در منطقه حفاظتی پارک ملی بزرگ هیمالیا، در هند مورد بررسی قرار دادند. نتایج نشان داد که قسمت‌های جنوب­غربی و مرکزی منطقه بزرگ هیمالیا از پتانسیل اکوتوریسم بسیار بالایی برخوردار است .مکان­های بالقوه اکوتوریسم را با استفاده از روش ترکیب خطی وزنی در منطقه آدیراچا واقع در جنوب غربی اتیوپی شناسایی کردند. در این تحقیق سطح مناسب برای اکوتوریسم در مکان­های مختلف در منطقه مورد مطالعه مشخص گردید. 

اسلاید 8: روش تحقیقپیشینه پژوهشنتایجبحث و پیشنهاداتمقدمه و کلیاتمنطقه مورد مطالعه با نام حوزه ………واقع در 30 کیلومتری غرب ………… ومساحت حوزه 742 کیلومتر مربع می باشد. منطقه مورد مطالعه

اسلاید 9: روش تحقیقپیشینه تحقیقنتایجبحث و پیشنهاداتمقدمه و کلیات ابتدا در سال 1980 به وسیله ال ساعتي پیشنهاد گردید. AHPرا می‌توان به عنوان روشي براي رتبه‌بندي پتانسیل مناطق برای اختصاص آنها به یك كاربري خاص مورد استفاده قرار داد. فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)

اسلاید 10: روش تحقیقپیشینه تحقیقنتایجبحث و پیشنهاداتمقدمه و کلیاتتحلیل­گر مستقیما بر مبنای اهمیت نسبی هر معیار مورد بررسی، وزن­هایی به معیارها می­دهد.روش ترکیب خطی وزنی (WLC)

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید