روانشناسی و روانپزشکی

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

fasle_25

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی”

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

اسلاید 1: فصل بیست و پنجتمرین های ذهن آگاهی در زندگی روزمره

اسلاید 2: اگر ما اراده کنیم که کل زندگیمان را به صورت تمرین و عمل ببینیم، هوشیاری لحظه ای ما از حال، بدون آگاهی دو برابر می شود و ما را به لحظه اکنون می آورد (ساکی سانتورالی)

اسلاید 3: هدف اصلی برنامه ذهن آگاهی این است که یادگیری در خدمت ایجاد طرز فکری متفاوت راجع به زندگی روزمره، باشد. تمرین رسمی ذهن آگاهی در شکل گیری احساس تجربه کردن آنچه پرورش می دهیم، حیاتی است. تمرین ذهن آگاهی در زندگی روزمره به عنوان «تمرین های غیررسمی» نامیده می شود و انجام آنها برای بازدهی مناسب زمانی که بدانها نیاز است، ضروری است.

اسلاید 4: بررسی دقیق تاثیر ادغام ذهن آگاهی در روزمرگی زندگی از ویژگی های مهم و ویژه برنامه هشت هفته ای ذهن آگاهی است. همچون تمرین های رسمی، ادغام تمرین در زندگی روزمره به شکل تصادفی رخ نمی دهد. بنابراین باید به پرورش دقیق و تعمدی این تمرین ها در خویش پرداخت.

اسلاید 5: هوشیارانه بودن فعالیت های (روزمره)از ابتدای آموزش برنامه هشت هفته ای، بخشی از آموزش از طریق تمرین های خانگی صورت می گیرد که طی آن به فعالیت های روزمره توجه دقیقی می شود. از شرکت کنندگان خواسته می شود تا از میان فعالیت های روزمره خود، فعالیتی را برگزینند به طور مثال فعالیت های همچون دوش گرفتن، مسواک زدن، خواندن کتاب برای بچه ها شستن ظرفها، غذا درست کردن یا سر کار رفتن.

اسلاید 6: سپس از آنها خواسته می شود تا این فعالیت را با سرعت همیشگی انجام دهند و به هنگام انجام این فعالیت ها در طول هفته به تجربیات حسی لحظه به لحظه خود، توجه دقیقی داشته باشند. هفته بعد از آنها خواسته می شود که همین شیوه را در خصوص فعالیت های روزمره دیگر خود انجام دهند. در هر جلسه، فرصتی جهت بررسی و بحث در خصوص این تجربیات به فرد داده می شود. مشاهداتی که بدین شیوه پدید می آیند، همگی به یادگیری مهمی اشاره می کنند:

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید