روانشناسی و روانپزشکی

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

fasle_20

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی”

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

اسلاید 1: فصل بیستتمرین وارسی بدن

اسلاید 2: بدن خوشحال است (همچون دیگر اعضای زنده) وقتی ما با مهربانی به آن توجه می کنیم(آجن سومتهو)

اسلاید 3: وارسی بدن تمرین رسمی اساسی است که طی دو هفته اول آموزش داده می شود و شرکت کنندگان وارسی بدن را طی چهل و پنج دقیقه به طور روزانه در خانه انجام می دهند (به وسیله راهنمای ضبط شده صوتی). این تمرین عموما با دراز کشیدن بر روی یک زیرانداز انجام می شود و در صورتی که این حالت برای فرد مناسب نباشد بهتر است که به شیوه نشسته روی صندلی صورت گیرد.

اسلاید 4: بعد از آماده شدن، شرکت کنندگان می آموزند که روی دم و بازدم و حرکت بدنشان طی تنفس تمرکز کنند و سپس به طور منظم بر دیگر بخش های بدنشان توجه می کنند. معمولا این تمرین از انگشتان پا آغاز و به طرف سر ادامه می یابد. در طول وارسی بدن شرکت کنندگان ترغیب می شوند تا زمینه پذیرش اکتشاف، کنجکاوی، سرزندگی و ماجراجویی در آنها به وجود آید.

اسلاید 5: آموخته های ناشی از وارسی بدن طی وارسی بدن شرکت کنندگان این موارد را یاد می گیرند1- برقراری ارتباط با تجربه مستقیم احساس های جسمی و دستیابی به بینش فوری.۲- قصدمندی درباره اینکه کجا و چگونه توجه مان را متمرکز کنیم. ۳- برقراری ارتباط ماهرانه با آشفتگی ذهنی (پرش افکار).4- بگذاریم امور همان گونه که هستند، درک شوند. هر کدام از این مطالب به نوبت مورد بررسی قرار می گیرند.

اسلاید 6: برقراری ارتباط با تجربه مستقیم احساسات بدنیهدف اولیه ما از اجرای این تمرین پرورش توانایی برای آگاهی یافتن از احساس هایمان و جست و جوی دقیق آنها به همان شکل که هستند، می باشد به گونه ای که توجه روی یک قسمت از بدن و بعد طرف دیگر آن متمرکز می شود.

اسلاید 7: این امر کمک می کند که ما به زمان حال بیاییم و بدن در زمان و مکان سایر مسایل را تجربه می کند به جای آنکه از بدن خود فاصله داشته باشیم یا در مورد آن فکر کنیم، وارسی بدن تجربه ی بودن با بدن» را به طور مستقیم ممکن می سازد. این روش می تواند به ما کمک کند که ارتباط بالقوه ای با تجربه بدنی خود و احساس راحتی نسبت به هدفهایمان داشته باشیم

اسلاید 8: قصد مندی درباره اینکه کجا و چگونه توجه مان را متمرکز کنیموارسی بدن به ما کمک می کند که یاد بگیریم روی یک موضوع متمرکز شویم كابات زین، ۲۰۰۵) و توجه مان را بر آنچه که می خواهیم حفظ کرده و قادر باشیم به راستی توجه خود را با تجربه آن درگیر کرده یا از آن دور سازیم و هر قسمت دیگری از بدن متمرکز کنیم.

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید