keshvre-ma-chegoune-edare-mishavad

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

  1. محمدباقر

    عالی است فقط اولش بد نیست بلکه باگ سایت است اگر خرید کنید صفحات کاملا درست است من خرید کردم و خیلی راضی بودم عالی بود

نظر خود را بنویسید

کشور ما چگونه اداره می شود؟

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمدرس 10 : کشور ما چگونه اداره می شودمحمد باقر معصومی

اسلاید 2: فهرست مطالب 1-حکومت2-حکومت در کشور ما3-قانون اساسی4-قوه ی سه گانه

اسلاید 3: 1- حکومتهمان طور که برای اداره ی یک گروه به افراد و نقش هایی نیاز داریم، برای اداره ی یک کشور نیز به حکومت نیازمندیم. حکومت از افرادی تشکیل می شود که اداره ی امور مردم یک کشور را به عهدهمی گیرند.

اسلاید 4: وظایف حکومت چیست؟مهم ترین وظایف حکومت ها عبارت اند از:وضع قوانین و مقرّرات برای اداره ی جامعهتأمین وسایل رفاه و آسایش مردم و پیشرفتکشور؛ مانند آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، ایجادشغل، ساختن جادّه و پل؛رسیدگی به شکایت ها و حلّ اختلافات مردم؛حفظ امنیت و جلوگیری از کار افرادی که قانونو مقرّرات را رعایت نم یکنند؛دفاع از کشور در مقابل حمله ی دشمن.

اسلاید 5: 2- حکومت در کشور ماحکومت کشور ما {جمهوری اسلامی} است.پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال1357به رهبری امام خمینی حکومت سلطنتی پهلوی سرنگون شد. حکومت پهلوی ستمگر بود ومردم آن را انتخاب نکرده بودند . پس پیروزی انقلاب اسلامی مردم در روز 11فروردین 1358پای صندوق رای رفتند وبیش از 98 درصد انها به حکومت جمهوری اسلامی رای دادند . حکومت ایران در تاریخ 12 فروردین 1358 به جمهوری اسلامی تبدیل شد . جمهوری اسلامی حکومتی است که در آن قوانین اسلامی اجرا می شود و مردم در اداره ی کشور و انتخاب افراد شایسته برای حکومت نقش دارند.

اسلاید 6: 3-قانون اساسیپس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران افراد شایست های را انتخاب کردند تا قانون اساسی کشور را بنویسند. در سال گذشته خواندید که مهم ترین قانون هر کشور، قانون اساسی آن است. در قانون اساسی، روش اداره ی کشور مشخّص شده است.

اسلاید 7: 4- قوه ی سه گانهقوای سه‌گانه یا قوای حاکم در جمهوری اسلامی ایران، بر طبق اصل پنجاه و هفت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران عبارتند از: قوه قانون‌گذاری، قوه مجریه و قوه قضائیه. این قوا زیر نظر مقام رهبری و مستقل از یکدیگر برطبق اصول قانون اساسی فعالیت می‌کنند

1,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید