کسب و کار مدیریت و رهبری

کنترل، نظارت و ارزیابی در مدیریت

control_nezarat_va_arzyabi_dar_modiriat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کنترل، نظارت و ارزیابی در مدیریت”

کنترل، نظارت و ارزیابی در مدیریت

اسلاید 1: به نام حضرت دوستکنترل ، نظارت و ارزیابی در مدیریتBY:Rasool NazariSport management p.h.d student1

اسلاید 2: ارزیابی و نظارت در اسلاماسلام علاوه بر کنترل شخصی و درونی به کنترل از طریق دایره نظارت و بازرسی توجه داشته است . 2

اسلاید 3: «... پس اعمال آنها را زیر نظر بگیر و ناظرانی که از افراد صادق و وفادار باشند بر آنها بگمار ،چون نظارت پنهانی از اعمالشان ،آنها را وادار به رعایت امانت و مدارا با مردم می کند . رفتار کارگزاران را بررسی کن و افرادی راستگو و وفا پیشه بر آنان بگمار که مراقبت و بازرسی پنهانی تو از کار آنان ، سبب امانت داری و مهربانی با رعیت خواهند بود...»در این زمینه حضرت علی(ع) در مورد ارزیابی در مدیریت به مالک اشتر می فرماید که :( نامه 52 و 53، نهج البلاغه ترجمه محمود دشتی)3

اسلاید 4: تعریف کنترلکنترل عبارت است از بررسی فرایند هدایت گروهی از متغییرها برای رسیدن به هدفهای کلی تعیین شده .4

اسلاید 5: هشت اصطلاح در موضوع کنترل سازمان:1- سازمان : همکاری گروهی از افراد برای رسیدن به هدف یا هدفهای کلی تعیین شده .2- استراتژی: برنامه عملیاتی بلند مدت که حاکم بر خط مشی سازمانی است .3- خط مشی : شیوه یا شیوه های هدایت سازمان .5

اسلاید 6: 4- برنامه ریزی : پیش بینی گروهی از فعالیتها قبل از انجام آنها5- کنترل استراتژی ها : کلیه روش ها و تجزیه و تحلیلهای مورد استفاده برای ارزیابی و اصلاح استراتژی ها به منظور تطبیق فعالیتهای سازمان با نیازهایی که برای بقاء سازمان لازم است .6- کنترل سازمانی : هدایت تعدادی از متغیر ها ( افراد،ماشین آلات و تجهیزات ) برای رسیدن به هدفهای کلی سازمان.7- کنترل مدیریت : کلیه روشها ، دستور عمل ها و طرح ها ، شامل نظامهای کنترل مدیریت که برای اطمینان یافتن از انطباق آنها با استراتژی ها و خط مشی های سازمانی مورد استفاده مدیریت قرار می گیرند.8- نظام کنترل مدیریت : ساختار و فرایند سازمان داده شده منظمی از کل ساز و کار مدیریت و سازمان می باشد.6

اسلاید 7: نظامی را که در کارهایی از قبیل جمع آوری ، تجزیه تحلیل و ارزیابی اطلاعات برای استفاده از آن در کنترل فعالیت های سازمان می کوشد را « نظام کنترل مدیریت» می گویند .7

اسلاید 8: قانون TRAC:Timely: providing the most up - to – date information availableRelevant: giving information that relates to and enhances understanding of key issuesAccurate : ensuring that the information is a reliable and valid representation of what is happeningComplete : providing information that is sufficiently comprehensive to represent all of the important aspects of the situation 8

اسلاید 9: هر نظام کنترل چهار جزء دارد :1- شیوه مشاهده و بازبینی عملیاتی که کنترل شده و مورد مشاهده و اندازه گیری قرار میگیرند . « مشاهده» 2- شیوه برآورد که کارکرد یک فعالیت و یا سازمان را ارزیابی میکند . « ارزیابی »3- شیوه رفتاری که مربوط به تغییر و یا تعدیل کارکرد یک سازمان است« اصلاح »4- ارتباط اطلاعات موجود بین سه شیوه مذکور «ارتباطات»9

اسلاید 10: در پیشرفت هر سازمانی سه رکن مهم قرار دارد:10

اسلاید 11: با سپاس از حسن توجه شما بزرگواراننظری11

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید