conterl-khashm

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 45 اسلاید اين فايل آموزش مناسب هست براي : دانشجويان و فارغ التحصيلان رشته هاي روان شناسي و مشاوره کاربرد اين پاورپوينت چي هست ؟ علاوه بر اضافه شدن معلومات تخصصي در زمينه روان شناسي ميتونه منبع مناسبي براي کسب درامد هم باشه و از همين پاور ميتونيد براي ارائه کارگاه هاي روان شناسي استفاده کنيد خيالتون راحت و با دل آسوده خريد کنيد ، چون من تمام تلاشم رو در اين پاور انجام دادم که بتونه به شما کمک بکنه اميدوارم که از خريدتون راضي باشيد و حالتون رو خوب کرده باشه
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
816 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کنترل خشم”

کنترل خشم

اسلاید 1: مهارت كنترل خشم

اسلاید 2: اختلالات هيجاناتترس هول و وحشتافسردگی احساس گناه خشم اضطرابسر آسيمگي بي احساسي شرمتنش دو گانگي احساسي

اسلاید 3: تعریف خشمخشم مانند شادی ، غم ، ترس ، لذت و ... یک احساس است ، احساس طبیعی که همه انسان ها آن را تجربه می کنند . اما از کودکی به ما یاد داده اند که عصبانی نشوید عصبانی شدن کار خوبی نیست . بچه های خوب عصبانی نمی شوند و ... . حتماً شما این جملات را شنیده اید اما لازم است بدانید که حق مسلم هر انسان است که شاد باشد ، عصبانی شود ، بترسد و یا دچار غم شود . در برخی از شرایط خشمگین شدن ضروری است . گرچه همه افراد خشمگین می شوند اما برخی بیشتر از بقیه خشمگین می شوند که این هم علت های خاصی دارد . زیاد خشمگین شدن برای سلامتی بدن و روان مضر است . از طرفی برخی افراد خشمگین ممکن است خشم خود را فرو دهند که این کار به سلامتی آنان صدمه می زند و یا خشم خود را روی دیگران خالی می کنند که این کار پرخاشگری نامیده می شود و به رابطه فرد با دیگران آسیب می زند .پرخاشگری با خشم فرق دارد . خشم یک احساس است اما پرخاشگری یک رفتار است . احساس خشم یک فرد ممکن است برای دیگران قابل مشاهده نباشد اما رفتار پرخاشگرانه برای دیگران قابل مشاهده است . پس اگر خشم در رفتار نشان داده شود ، پرخاشگری نامیده می شود .

اسلاید 4: نشانه های جسمانی و روانی خشمدرد (ناراحتی) معده / تپش قلب سریع و تند تند برافروختگی و سرخی صورت فشار در قفسه سینه / تعریق کف دستان / لرزش دست / انقباض عضلاتتنفس سریع و سطحی / فشردن دندان ها .بی حوصلگی و زودرنجی / کم شدن آستانه تحریکگوشه گیری و دور شدن از جمعمشکلات رفتاری در درس و تکالیف مدرسهایجاد اختلاف میان خود و والدیناز دست دادن زود دوستان صمیمی یا اطرافیانحسودی و مقایسه کردن بیش از حد با دیگران

اسلاید 5: چه عواملی باعث بروز خشم می شوند:1 - عوامل بیرونی : عواملی هستند که در محیط زندگی ما اتفاق می افتند مانند : کم شدن نمره امتحانات ، اذیت کردن همکلاسی ها ، سر و صدا کردن برادر یا خواهر کوچکتر در منزل ، معطل شدن در اتاق انتظار پزشک ، توی صفهای طولانی ایستادن2- عوامل درونی : عواملی که در درون خودتان هستند :1-2- تجربه هایی که در زندگیتان داشته اید : مانند اینکه شاهد پرخاشگری نزدیکان خود به خاطر یک مسئله خاص بوده اید و یاد گرفته اید که خودتان هم در برابر آن مسئله خاص همان رفتارها و واکنش ها را نشان دهید . هم کلاسی ، همسایه ، پدر، فروشنده ، رئیس ، آموزگار یا هنرپیشه فیلم ها و... شما با مشاهده رفتارها آنها این رفتار را یاد گرفته اید . يعني پرخاشگري از طريق يادگيري مشاهده اي .

اسلاید 6: 2-2- افکاری که در آن لحظه از ذهن ما می گذرد :افکاری که در لحظه خشم و عصبانیت به ذهن ما می آیندعموماً منفی هستند مانند :* اگر جوابش را ندهم فکر می کند که من از او ترسیده ام . *اگر سکوت کنم از نظر او به معنای این است که کم آورده ام . * با این کار مرا تحقیر کرد، خراب کرد ، داغونم کرد . * همین حالا اگر جواب اش را ندهم آدم نمیشه ، پررو می شه ، ادب نمی شه و ... * و این فکر که اگر فریاد بکشم می ترسد و جا می زند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید