پزشکی و سلامت

گزارش علمکرد سال ۹۵ شرکت شهر سالم

Gozaresh_amalkard_sal_95_sherkat_shahre_salem

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گزارش علمکرد سال ۹۵ شرکت شهر سالم”

گزارش علمکرد سال ۹۵ شرکت شهر سالم

اسلاید 1: گزارش علمکرد سال ۹۵ شرکت شهر سالم

اسلاید 2: ما می خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد. بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد.مقام معظم رهبری

اسلاید 3: برای وجود شهری سالم باید شهروند سالم، خانواده سالم و محله سالم به وجود آید که در این راستا سلامت خانواده مهم ترین موضوع است و من تاکید می کنم که هیچ برنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری در شهرداری نباید اجرا شود که آن موضوع خانواده محور نباشد چراکه خانواده جامعه را سالم می کند. 3

اسلاید 4: فهرست گزارش گزارش عملکرد حوزه معاونت درمان گزارش یکساله بخش درمان مستقیم گزارش یکساله بخش درمان غیر مستقیم گزارش یکساله ستاد پزشک خانوادهگزارش عملکرد حوزه معاونت بهداشت عملکرد گروه ایمنی و بهداشتعملکرد گروه بهداشت محیط عملکرد گروه طب کار گزارش عملکرد اورژانس عملکرد ماموریت عملیاتی عملکرد مالی و درآمدی ستاد HSE و جامعه ایمن شهرداری تهران گزارش عملکرد حوزه معاونت مالی و اداری

اسلاید 5: گزارش عملکرد حوزه درمان

اسلاید 6: ارائه خدمات درمانی به پرسنل شاغل و بازنشسته شهرداری براساس ماموریتهای شرکت در قالب :ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی شرکت شهر سالمارائه خدمات حمایتی و پشتیبانی به کارکنان شهرداری از طریق مراکز طرف قرارداد با شرکت پرداخت کمک هزینه های درمانی به بیماران خاص تحت پوشش بیمه شهرداری ارائه خدمات درمانی به جانبازان و ایثارگران شهر تهران و خانواده محترم ایشان رسیدگی فنی اسناد هزینه درمان ارائه شده از سوی پرسنل شاغل ،بازنشتگان و ایثارگران مشمول بیمه شهرداریبازسازی،مرمت و بهسازی ساختمانهای مراکز درمانی ارائه خدمات پزشکی، درمانی و پشتیبانی از زائرین اربعین حسینی در کشور عراق و شهرهای مرزی اهم فعالیت های حوزه معاونت درمان

اسلاید 7: فعالیت های حوزه معاونت درمانارائه خدمات درمانی مستقیم ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی تحت پوشش شرکتشناسایی،انتخاب و انعقاد قرارداد با پزشکان،دندانپزشکان وسایر کادر درمانی مورد نیاز جهت فعالیت در مراکز درمانی شرکتبرنامه ریزی توسعه ،تجهیز و بهسازی مراکز درمانی تحت پوشش شرکتارائه خدمات درمانی غیر مستقیمشناسایی ،انتخاب و انعقاد قرارداد همکاری با مراکز درمانی (بیمارستان،کلینیک و پاراکلینیک و...)جهت دریافت خدمات برای کارکنان شهرداریصدور معرفی نامه جهت دریافت خدمات درمانی در مراکز طرف قراردادبررسی اسناد پزشکی و تعیین هزینه های درمانی بررسی پرونده های درمانی در کمیسیون پزشکی

اسلاید 8: وظیفه ارائه و ارتقاء خدمات سلامت با هدف فراهم نمودن زمینه گسترش عدالت در نظام سلامت شهرداری تهران با رویکرد ارائه خدمات سلامت در قالب سطح بندی به کارکنان شهرداری تهران و افراد تحت تکفل، نظارت بر عملکرد 19 مرکز درمانی، احداث، تقویت، تجهیز و راه اندازی مراکز درمانی با رویکرد حداقل هر منطقه یک مرکز درمانی، ارتقاء سطح خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی(از نظر کیفی و کمی) و جذب و بکارگیری نیروهای انسانی متخصص و مجرب(پزشک، دندانپزشک و کارشناسان درمانی حوزه درمان) راعهده دار می باشد.درمان مستقیم:

اسلاید 9: عملکرد درمان مستقیم: ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی تحت پوشش شرکت تعداد پزشکان و پیرا پزشکان درمانگاه های شرکت نوع خدماتسال 93سال 94سال 95پزشکان عمومی96113116پزشکان متخصص و فوق تخصص447438430دندانپزشکان عمومی9110596دندانپزشکان متخصص749583بهیاران584648پرستاران302637کارشناسان344345بینایی سنجی191812جمع849884867

اسلاید 10: کادر درمانی فعال و مستقر در درمانگاه ها

اسلاید 11: گزارش مراجعات به مراکز درمانینسبت از کل مراجعات1.911.218جمع کل مراجعین22٪424.654بیمه شهرداری78٪1.486.564سایر بیمه ها

اسلاید 12: گزارش مراجعات به مراکز درمانیمراكزپذیرش مرکزپذیرش مرکز به پذیرش کل چهارده 74،0913.9% پانزده 31،7631.7% هفده 54،0192.8% نوزده 77،0944.0% بیست 34،3041.8%بیست و یک 16،1220.8% بیست و دو 8،6990.5%درمانگاه اتوبوسرانی6،0840.3%شهدای منطقه 1911،5000.6%جمع کل1،911،218100.0%

اسلاید 13: گزارش پذیرش مراکز درمانی به تفکیک بیمهمراكزتعداد پذیرش بیمه شهرداریبیمه شهرداری به پذیرش مرکزبیمه شهرداری به پذیرش کلتعداد پذیرش سایر بیمه هاپذیرش کل یک 22.92111%1.1٪191.069213.990 سه 44.60720%2.3٪180.706225.313 چهار 6.02311%0.3٪49.62955.652 پنج 110.96924%5.8٪357.710468.679تصویربرداری مرکز 520.62020%1٪80.077100.697 شش 91.09654%4.7٪77.125168.192 هشت 36.64623%1.9٪120.817157.463 ده 3.61523%0.1٪12.26715.882 دوازده 7.4807%0.3٪106.033113.513

اسلاید 14: گزارش پذیرش مراکز درمانی به تفکیک بیمهمراكزتعداد پذیرش بیمه شهرداریبیمه شهرداری به کل پذیرش مرکزبیمه شهرداری به پذیرش کلتعداد پذیرش سایر بیمه هاپذیرش کل سیزده 23.52030%1.2٪54.64178.161 چهارده 12.29117%0.6٪61.80074.091 پانزده 6.88922%0.3٪24.87431.763 هفده 9.80018%0.5٪44.21954.019 نوزده 17.00022%0.8٪60.09477.094 بیست 6.36119%0.3٪27.94334.304بیست و یک 2.92118%0.1٪13.20116.122 بیست و دو 8069%0.01٪7.8938.699درمانگاه اتوبوسرانی1.03817%0.05٪5.0466.084شهدای منطقه 19801%0.01٪11.42011.500جمع کل424.65422.2٪1.486.5641.911.218

اسلاید 15: درمان غیر مستقیم وظیفه ارائه کلیه خدمات تشخیصی و درمانی در چارچوب ضوابط و مقررات رسمی کشور، آئین نامه درمانی شهرداری تهران و مصوبات شورای شهرتهیه و ارائه خدمات درمانی به کلیه بیمه شد گان دارای دفترچه بیمه درمانی کارکنان رسمی شهرداری تهران اعم ازشاغلین وبازنشستگان سازمان بازنشستگی شهرداری تهران درقالب خرید خدمات پزشکی،دندانپزشکی و پارا کلینیکی از مراکز درمانی طرف قرارداد.

اسلاید 16: عملکرد درمان غیر مستقیم: مراکز درمانی طرف قراردادسال 95سال 94سال 93طرف قرارداد100101111پزشکان عمومی302313320پزشکان متخصص و فوق تخصص117120126دندانپزشکان عمومی383832دندانپزشکان متخصص232219مراکز جراحی محدود10410293بیمارستان333423پزشکی هسته ای187185187آزمایشگاه737475رادیولوژی737160فیزیوتراپی423390414داروخانه148139122درمانگاه162115891587جمع کل مراکز

اسلاید 17: نمودار مقایسه ایی مراکز طرف قرارداد در دوره سه ساله

اسلاید 18: سال ۹۵سال ۹۴سال ۹۳صدور معرفی نامهصدور معرفی نامه391373933937272صدور معرفی نامه درمان سرپاییمعرفی نامه صادره802476377079صدور معرفی نامه درمان بستریمعرفی نامه صادره47.16446.97644.351 جمع کل معرفی نامه صادره873865943بستری در بیمارستان دولتیتعداد بستری659967726136بستری در بیمارستان خصوصیتعداد بستریعملکرد درمان غیر مستقیم: 2- صدور معرفی نامه جهت مراکز درمانی طرف قرارداد

اسلاید 19: عملکرد درمان غیر مستقیم: صدور معرفی نامه جهت مراکز درمانی طرف قرارداد

اسلاید 20: عملکرد درمان غیر مستقیم: تعداد اسناد بررسی شده در کمیسیون پزشکی

اسلاید 21: عملکرد درمان غیر مستقیم: مبلغ اسناد هزینه درمان بررسی شدهمبالغ به هزار ریال

اسلاید 22: عملکرد درمان غیر مستقیم: مبلغ اسناد هزینه درمان ،بررسی شده در غیرمستقیم

اسلاید 23: ستاد پزشک خانواده شهرداری تهراندر راستای اجرای سیاست های توسعه نظام بهداشت در ساختار اجتماعی و ارتقاء سلامت خانواده و شهروندان در سطح شهر تهران و با توجه به تاکیدات مدیریت ارشد شهرداری درخصوص سلامت شهروندان بطور عام و کارکنان شهرداری بطور خاص؛ستاد بزشک خانواده با استفاده از پزشکان مجرب و ماهر در این شرکت راه اندازی گردیده و ضمن انجام بررسی ها و مطالعات شناختی از وضعیت عمومی این مقوله در سطح خانوارهای شهری و نیز کارکنان شهرداری ؛در حال ایجاد ساختار های و زیر ساخت های مورد نیاز اعم از سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. اهم اقدامات انجام شده دراینخصوص عبارتند از :راه اندازی ستاد و ایجاد ساختار-بکارگیری پزشکان مجرب و توانمندانجام بررسی ها و مطالعات شناختی و جمع آوری اطلاعات پایه ایی ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری

اسلاید 24: گزارش عملکرد حوزه بهداشت

اسلاید 25: تدوین و ابلاغ دستورالعمل بهداشت و ایمنی حوزه های معاونت ها ،سازمانها و شرکت های شهرداری تهراناجرای اجرای برنامه نظارت و بازرسی بر وضعیت مراکز و اماکن ورزشی و استخر های زیر مجموعه شهرداریکنترل،نظارت و پیگیری اجرای ضوابط بهداشت و ایمنی عملیات مکانیزه و غیره مکانیزه اجرایی نگهداری شهر در زمینه های رفت و روب شهری ،نگهداری پارک ها ،بوستانها و فضای سبز .مبارزه با جانوران موذی ،مراکز و اماکن تحت پوشش و طرف قرارداد با شهرداری اجرای معاینات سلامت شغلی و ادواری پرسنل کارمندی و کارگری شهرداری حوزه های ستادی و مناطق ۲۲ گانه اجرای برنامه جامع واکسیناسیون کارگران حوزه خدمات شهری کنترل و ارزیابی وضعیت ایمنی فضای عمومی اعم از ساختمانها و مراکز اداری،فضا ها و اماکن عمومی شهری و فضایهای تفریحی و پارک ها و بوستانها اهم فعالیت های حوزه معاونت بهداشت

اسلاید 26: فعالیت های عمده حوزه بهداشت فعالیت های مرکز بهداشت کار گروه بهداشت و ایمنی کنترل و نظارت بر تجهیزات فردی کارگران پیمانکاران خدمات شهرینظارت بهداشتی و ایمنی بر عملیات جمع آوری مکانیزه و غیرمکانیزه زباله و رفت و روب شهریتشکیل و راهبری کمیته های بهداشت و ایمنی در سطح مناطق و سازمانها و واحد های تابه شهرداری و پیگیری اجرای مصوباتثبت و پیگیری حوادث ناشی از کار گروه بهداشت محیط کنترل و پایش آب آشامیدنی پارک ها.بوستانها و فضاهای عمومی ،ساختمانهای اداری شهردارینظارت ،بازرسی و کنترل بهداشت و ایمنی اماکن اسکان کارگری پیمانکاران شهرداریارزیابی و نظارت بر وضعیت بهداشتی و ایمنی اماکن تحت پوشش شهرداری اعم از پارکها،بوستانها،مجموعه های ورزشی،تفریحی ،فرهنگی،ساختمان های اداری ،آشپزخانه ها

اسلاید 27: فعالیت های عمده حوزه بهداشت فعالیت های مرکز طب کار انجام معاینات ادواری و کنترل سلامت کارکنان شهرداری و پایش شاخص های کلیدی سلامت در قالب تشکیل پرونده سلامت کارکنانانجام معاینات و چکاپ سلامت کارگران خدمات شهری و صدور کارت سلامت شغلی برنامه جامع واکسیناسیون کارگران پیمانکاران خدمات شهری علیه بیماری هپاتیت B

اسلاید 28: عملکرد گروه بهداشت محیط عملکرد بازرسیهای بهداشت محیط و ایتم های ارزیابی شده در بازرسی ها

اسلاید 29: عملکرد گروه ایمنی عملکرد بازرسی های ایمنی و ایتم های ارزیابی شده در بازرسی ها

اسلاید 30: عملکرد واحد طب کارمبالغ به هزار ریالتعداد کچاپ انجام شده در سال ۹۵ نسبت به سال ماقبل ۵ برابر افزایش داشته است.در سال ۹۵ ،درآمد ناشی از انجام چکاپ پرسنل شهرداری در محل درآمد مراکز درمانی مورد نظر ،منعکس گردیده است.افزایش تعداد چکاپ کارکنان ،ناشی از تبدیل وضعیت انجام شده در سطح کارکنان شهرداری می باشد.

اسلاید 31: گزارش عملکرد سامانه HSE

اسلاید 32: قسمت دوم فصل چهارم؛ احکام حوزه ماموریتی ایمنی و مدیریت بحران بخش سیزدهم ؛بهبود سیستم ایمنی و مدیریت بحران ماده 76 :احکام برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران

اسلاید 33: شرح مفاد ماده 76 برنامه پنج ساله در حوزه ماموریتی ایمنی و مدیریت بحرانماده 76: شهرداری موظف است، به منظور پيشگيري از بروز حوادث مربوط به سلامت، ايمني و محیط زیست (HSE) در كليه فعاليت­هاي مدیریت شهری و حقوق شهروندی، از طریق موارد زیر اقدام نمايد.الف) همکاری دستگاهها و نهادهای مسئول نسبت به نهادینه­سازی الزامات HSE در کلیه فعالیت­های مدیریت شهری در راستای صیانت از حقوق شهروندیب) تدوین برنامه عملیاتی آموزش و فرهنگ­سازی حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE را با هدف پیشگیری و کاهش حوادث شهری و ارتقا ضریب ایمنی در سال اول برنامه.ت) تدوین شیوه­نامه و ایجاد نظام مدیریت، بازرسی و نظارت بر عملکرد و فعالیت کلیه پیمانکاران شهرداری در راستای اجرای الزامات HSE و در چارچوب نظام فنی و اجرایی شهرداری، با هدف پیشگیری و کاهش حوادث تا پایان سال اول برنامه و عملیاتی نمودن آن از سال دوم برنامه

اسلاید 34: تبصره الف ماده 76 : همکاری دستگاهها و نهادهای مسئول نسبت به نهادینه­سازی الزامات HSE در کلیه فعالیت­های مدیریت شهری در راستای صیانت از حقوق شهروندی اجرا و پیگیری دستورالعملهای مرتبط با این حوزه شاملبرگزاری آموزش های چهره به چهره در حوزه های کودک و نوجوان، اصناف، سالمندان و معلولین، اماکن تفریحی و ورزشی و فرهنگی و مذهبیبررسی و تعیین چالش­ها و مشکلات در صنعت ساخت‌وساز در چرخه عمر ساختمان­های تجاری، اداری و مسکونی (Life Cycle)طراحی و استقرار سیستم مدیریت HSE ویژه ساختمان­های عمومی بلندمرتبه شهرداری تهران (High-Rise Buildings) اجرای برنامه های پژوهشی مرتبط با اصول مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست ( HSE-MS) در درمانگاههای تابعه شرکت شهرسالم ( در محدوده مناطق 22 گانه شهر تهران)اجرای برنامه های پژوهشی مرتبط با اصول مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) ویژه حوزه حمل و نقل و ترافیک واقع در محدوده خیابان ولیعصرطرح ریزی، برنامه ریزی و اجرای طرح جامع آموزش و ارتقاء سطح صلاحیت های حرفه ای کارشناسان و مدیران HSE مناطق، سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری تهران از طریق اقدامات زیر:-برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه جهت تعیین سطح کارکنان- طرح ریزی دوره های آموزشی جامع HSE در 4 سطح- انعقاد قرارداد همکاری با دانشگاه تهران جهت اجرای آموزش ها- برنامه ریزی جهت آغاز دوره های آموزشی

اسلاید 35: اهم اقدامات در اجرای این تبصره : اجرا و پیگیری دستورالعملهای مرتبط شناسنامه ایمنی حریق ساختمانهای شهر تهراناجرا و پیگیری دستورالعمل الزامات HSE در پارک ها بوستان ها و فضاهای شهری برگزاری همایش در حوزه کودک و نوجوان (دومین همایش)برگزاری دومین همایش ملی HSE شهروندی در حوزه اصنافبرگزاری سومین همایش ملی HSE شهروندی در حوزه اماکن تفریحی، ورزشی، فرهنگی و هنری برگزاری دومین همایش ملی HSE شهروندی در حوزه سالمندان و معلولینمطالعه و تحقیق جامع در حوزه آسیبهای اجتماعی در کشورارتقاء HSE مراكز كنترل و پیشگیری آسیب های اجتماعی تحت پوشش شهرداری تهرانطراحی و استقرار سیستم مدیریت HSE ویژه فروشگاه­های زنجیره­ای شهروند شهرداری تهراناجرای برنامه های پژوهشی مرتبط با اصول مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست ( HSE-MS) در بیمارستانهاتبصره الف ماده 76 : همکاری دستگاهها و نهادهای مسئول نسبت به نهادینه­سازی الزامات HSE در کلیه فعالیت­های مدیریت شهری در راستای صیانت از حقوق شهروندی

اسلاید 36: اهم اقدامات در اجرای این تبصره : برگزاری دوره آموزشی- توجیهی به تفکیک برای تمامی شرکتهای پیمانکار فعال و جدید در خصوص شرایط و الزامات عمومی و تخصصی HSE پیمان شیوه ارزیابی عملکرد، سیستم های بازرسی و نظارتی، نحوه گزارش دهی و چگونگی برخورد با تخلفاتبرگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز جهت اجرای سیستم طراحی شده در فاز دوم ویژه شورای هماهنگی مناطق، واحد HSE، امور قراردادها، بازرسین HSEبررسی سیستم آموزش HSE پیمانکار و اطمینان از شناسایی صحیح نیازهای آموزشی، کارایی و اثربخشی دوره های آموزشی برگزار شده انجام آموزش های چهره به چهره موردی توسط بازرسان در هنگام انجام بازدیدها و بازرسی هابرگزاری جلسات آموزشی برای مسئولین HSE پیمانکاران به صورت ماهیانه و تدوین و ارسال صورتجلسات به سامانه مدیریت HSEمشارکت و همکاری در برگزاری همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE دانشگاه صنعتی شریفبرگزاری همایش ملی HSEمراکز تفریحی ورزشی فرهنگی که تعداد 30 مقاله در این همایش به دریافت شده که10 مورد بصورت پوستری و 2 مقاله در همایش ارائه گردیدبرگزاری همایش ملی HSEکودک و نوجوان که تعداد 13 مقاله دریافت شدبرگزاری دومین همایش ملی کودک و نوجوان که تعداد 13 مقاله دریافت گردید و شامل 6 گارگاه آموزشی بوده است.تبصره ب ماده 76 : تدوین برنامه عملیاتی آموزش و فرهنگ­سازی حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE را با هدف پیشگیری و کاهش حوادث شهری و ارتقا ضریب ایمنی در سال اول برنامه.

اسلاید 37: اهم اقدامات در اجرای این تبصره : در راستای بهبود و تقویت مدیریت HSE پیمانکاران اقدامات زیر صورت گرفته است :-ایجاد و طرح ریزی مکانیسم اجرایی برای پیش ارزیابی و ارزیابی HSE پیمانکاران -ایجاد و طرح ریزی مکانیسم اجرایی جهت اعمال الزامات HSE در مناقصات-ایجاد و طرح ریزی مکانیسم اجرایی برای کنترل عملیات HSE پیمانکاران-ایجاد و طرح ریزی مکانیسم اجرایی برای مدیریت HSE در معاملات کوچک (دستور کاری)تبصره ت ماده 76 : تدوین شیوه­نامه و ایجاد نظام مدیریت، بازرسی و نظارت بر عملکرد و فعالیت کلیه پیمانکاران شهرداری در راستای اجرای الزامات HSE و در چارچوب نظام فنی و اجرایی شهرداری، با هدف پیشگیری و کاهش حوادث

اسلاید 38: بهبود و تقویت نظام مدیریت حوادث در شهرداری تهران به شرح ذیل:-تدوین ساز و کار اجرایی جهت ثبت و گزارش اولیه حوادث و اجرای آن-ایجاد مکانیسم و طرح ریزی فرآیند تحقیق حوادث-ایجاد مکانیسم و طرح ریزی فرآیند تجزیه و تحلیل حوادث-ایجاد پایگاه های اطلاعاتی حوادث در مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه-ایجاد مکانیسم ثبت سوابق عملکردی از طریق شاخص های حوادث-طرح ریزی و ایجاد ساز و کار اجرایی بازرسی های مبتنی بر ریسک بر پایه نتایج ارزیابی حوادث رخ داده-طرح ریزی و ایجاد ساز و کار اجرایی آسیب شناسی فرآیندهای مدیریت ریسک، مدیریت آموزش و مدیریت HSE پیمانکاران پس از وقوع حوادث و بهبود آن ها-ایجاد مکانیسم و طرح ریزی فرآیند ثبت و گزارش شبه حوادث و آنومالی هاتبصره ث ماده 76 : شناسایی، ارزیابی و بازنگری مستمر خطرات حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست شهرداری به منظور کاهش خطرات بهبود و تقویت نظام مدیریت ریسک از طریق :-تدوین ساز و کار اجرایی جهت شناسایی خطرات موجود در سطح مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت های وابسته-ایجاد و ابلاغ مکانیسم مشخص جهت ارزیابی ریسک خطرات شناسایی شده-طرح ریزی و تشریح نحوه ارائه اقدامات کنترلی به منظور کاهش ریسک های ارزیابی شده-بازنگری فرآیند شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک ها-ایجاد ساز و کار استفاده از خروجی مطالعات مدیریت ریسک در تغییر و اصلاح فرآیندها، رویه های کاری، مستندات، برنامه های بازرسی ها، تدوین سناریوها و اجرای مانورها، اهداف و برنامه های HSE و غیره

اسلاید 39: خلاصه نتایج تحلیلی اقدامات بازرسی HSE پیمانکاران در سال 95تغییر روند عدم انطباق پیمانکاران از سرانه 7.52 در سال 94 به سرانه 8.5 در سال 95 در مناطق 22گانه شهرداری تهرانتبصره:علت افزایش سرانه عدم انطباق در سال 95 افزایش دقت بازرسان در شناسایی خطرات و همچنین اضافه شدن دو معاونت امور فرهنگی و اجتماعی و معاونت مالی و اقتصاد شهری به بازرسی ها7970 عدم انطباق های شناسایی شده در اسکان های کارگری مناطق 22گانه شهرداری تهران57747 عدم انطباق های شناسایی شده در بوستان ها و فضای سبز شهری مناطق 22گانه شهرداری تهرانتغییر روند میانگین امتیاز پیمانکاران از سرانه 36 درصد در سال 94 به 47 درصد در سال 95 در مناطق 22گانه شهرداری تهرانتغییر تعداد بازرسی پیمانکاران از تعداد16895در سال 94 به تعداد 18979 در سال 95 در مناطق 22گانه شهرداری تهرانگزارش عملکرد سال 1395

اسلاید 40: تعداد بازرسی انجام شده به تفکیک معاونت های کل مناطق 22گانه شهرداری تهران16120بازرسی از معاونت خدمات شهری و محیط زیست 1775بازرسی از معاونت فنی و عمران 847 بازرسی از معاونت حمل ونقل و ترافیک 144 بازرسی از معاونت امور فرهنگی و اجتماعی93 بازرسی از معاونت مالی و اقتصاد شهری تعداد بازرسی انجام شده به تفکیک شیفت روز و شب در مناطق 22گانه شهرداری تهران17718بازرسی انجام شده در روز1265 بازرسی انجام شده در شب 14268 آموزش های چهره به چهره (TBM) برگزار شده در مناطق 22گانه شهرداری تهران28344 نفرات آموزش دیده در آموزش های چهره به چهره (TBM) مناطق 22گانه شهرداری تهرانابلاغ و پیگیری اقدام اصلاحی 500 شرکت پیمانکار برای رفع موارد عدم انطباق های شناسایی شده به صورت ماهیانهخلاصه نتایج تحلیلی اقدامات بازرسی HSE پیمانکاران در سال 95

اسلاید 41: ابلاغ روزانه 130 گزارش شامل موارد عدم انطباق شناسایی شده در مناطق 22گانه شهرداری تهران175 سمینار برگزار شده در مناطق 22گانه شهرداری تهران6441 نفر- ساعت پیمانکار آموزش دیده در سمینار های برگزار شده در مناطق 22گانه شهرداری تهران3972 نفر- ساعت ناظر آموزش دیده در سمینار های برگزار شده در مناطق 22گانه شهرداری تهران3540 نفر- ساعت پرسنل شهرداری آموزش دیده در سمینار های برگزار شده در مناطق 22گانه شهرداری تهران659HSE PLAN دریافت شده در مناطق 22گانه شهرداری تهران 176 HSE PLAN تأیید شده در مناطق 22گانه شهرداری تهرانحضورنماينده ذيصلاح سامانه مديريت HSE شهرداري تهران درمناطق، شركتها وسازمانهاي شهرداري تهران (مديرانHSE واحدهاي تابعه) جهت بررسي وارزيابي تحقق معيارهاي HSE درزمان برگزاري مناقصه دركميسيون مناقصات وبررسي اسناد HSE و اعلام امتياز HSEپیمانكاراستعلام امتيازهايHSE پيمانكاران از بانك اطلاعاتي موجود درسامانه مديريت HSE شهرداري تهران جهت ارزيابي صلاحيت پيمانكارخلاصه نتایج تحلیلی اقدامات بازرسی HSE پیمانکاران در سال 95

اسلاید 42: گزارش عملکرد اورژانس

اسلاید 43: اهم فعالیت های سامانه 1842 - واحد فوریت های پزشکیارائه خدمات فوریتهای پزشکی در منزل و انتقال بیماران جهت بستری و آزمایشات تشخیصی به مراکز درمانی و بالعکسخدمات ویزیت در منزل توسط پزشک و کادر درمانی جهت پرسنل بازنشسته و غیر قابل حرکت شهرداری تهرانخدمات پزشکی و امدادی در مراسم و مناسبت های مختلف مذهبی -ملیاعزام اکیپ های پزشکی همراه کاروان های راهیان نور جهت بازدید از مناطق جنگی جنوب و غرب کشور-اعزام به کربلای معلی وخطوط مرزی جنوب وغرب (مرزهای مهران – چزابه – شلمچه)تعامل با سازمان مدیریت بحران ، هلال احمر و اورژانس تهران جهت مانورهای بحران در تهرانخدمات مشاوره پزشکی توسط پزشک مستقر به صورت 24ساعته

اسلاید 44: ردیف ماه عملکرد نوع ماموریتنوع ماموریت جمع کل ردیف ماه عملکرد تعداد ماموریت اورژانسیتعداد ماموریت استقراری جمع کل ردیف راهیان نور اسفند 94 فروردین 952815 28151فروردین134231572اردیبهشت139411803خرداد149972464تیر125541795مرداد 151421936شهریور137142279 جمع شش ماهه اول جمع شش ماهه اول36503994049عملکرد شش ماه اول ۹۵

اسلاید 45: عملکرد شش ماه دوم ۹۵

اسلاید 46: عملکرد عملیاتی اورژانس - سال ۹۶

اسلاید 47: عملکرد مالی اورژانس - سال ۹۶

اسلاید 48: گزارش عملکرد حوزه معاونت مالی،اداری و پشتیبانی

اسلاید 49: فهرست گزارش حوزه معاونت مالی ،اداری و پشتیبانی گزارش عملکرد امور اداری و منابع انسانیگزارش عملکرد مالی و حسابداریگزارش عملکرد پشتیبانی و تدارکات

اسلاید 50: اهم فعالیت های حوزه معاونت مالی،اداری و پشتیبانیانجام فرآیند خرید و تجهیز بیمارستان ویژه پرسنل شهرداری بر اساس مآموریت واگذار شده از سوی مدیریت شهری، ضمن انجام توافقات لازم با فروشندگان سهام و مشخص شدن میزان و نحوه تملک و مدیریت شهرداری در بیمارستان، فرآیند در مرحله پرداخت وجه و صدور چک متوقف مانده است.استقرار و عملیاتی سازی سامانه مالی شهرداری تهران (سامانه فاینانس) در بخش های برنامه و بودجه،حسابداری و مالی،پشتیبانی و انبار در جهت افزایش شفافیت فرآیندهای مالی شرکت و امکان تهیه صورت های مالی تلفیقی از اطلاعات شرکت ها و سازمانها ی زیر مجموعه از طریق اداره کل امور مالی طراحی و استقرار سامانه سیستم بهای تمام شده خدمات ارائه شده در شرکت تهیه و تدوین چارت سازمانی ،سلسله مراتب سازمانی و شرح وظایف شغلی ،آیین نامه های اداری و پرسنلی شرکتاجرای برنامه های حمایتی در راستای بهبود و ارتقاء سطح معیشت و رفاه عمومی کارکنان شرکت در قالب اعطای وام ها و تسهیلات بانکی،بن ها و کمک های غیر نقدی ،برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی

اسلاید 51: اهم فعالیت های حوزه معاونت مالی،اداری و پشتیبانیبرنامه ریزی و ساماندهی نیروی انسانی با تغییر وضعیت استخدامی تعداد 260 نفر از کارکنان شرکت رسیدگی و نظارت بر عملکرد و فعالیت های مراکز درمانی در جهت ارتقاء و بهبود سطح اجرایی دستورالعمل تکریم ارباب رجوع اجرای فرآیند آموزش و توانمند سازی کارکنان اعم از نیاز سنجی آموزشی ،برگزاری دوره ها و ارزیابی دوره ها در جهت افزایش سطح کارایی ایشاناخذ مفاصاحساب مالیات های تکلیفی، حقوق و عملکرد جهت سال های 87،88،89،90،92،93پیگیری در خصوص اخذ مفاصا حساب مالیات تکلیفی، حقوق و عملکرد سال ۹۴پیگیری پرونده مالیاتی سال ۹۱ در هیئت رسیدگی و اخذ حکم تاییدیه دفاتر سال مالی ۹۱ شرکت و صدور برگ تشخیصپرداخت دیون معوق تا پایان سال ۹۴ و تسویه طرف های قرارداد تا پایان ۹۵

اسلاید 52: اداری و منابع انسانی

اسلاید 53: گزارش منابع انسانی وضعیت استخدامی پرسنل

اسلاید 54: گزارش منابع انسانی وضعیت تحصیلات پرسنل

اسلاید 55: گزارش منابع انسانی حقوق و دستمزد کارکنان در سال 95مبالغ به هزار ریالمبالغ به هزار ریال

اسلاید 56: گزارش منابع انسانی وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان در سال 95مبالغ به هزار ریال

اسلاید 57: جمع سالیانه جمع سرانه ها در هرماهتعدادنوع استخدام240،670،000183،420425رسمی،خدمات اداری شهرهادیان،قرارداد مستقیم19،780،00054،500103حق الزحمه حق الجلسه، مسئولین فنی 1،030،000 سایر 261.480.000237،920528جمع کل حقوق و دستمزدگزارش منابع انسانی وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان در سال 95مبالغ به هزار ریال

اسلاید 58: گزارش منابع انسانی برنامه های آموزشی علت عدم تحقق سرانه آموزشی سال ۹۵ ،تاخیر در ابلاغ قراردادهای آموزشی مدرسین و تاخیر در شروع دوره های آموزشی که از اواخر آبان ماه آغاز گردید.

اسلاید 59: عملکرد واحد رفاه

اسلاید 60: عملکرد مالی سال ۹۵

اسلاید 61: عملکرد مالی براساس صورتهای مالی سال ۹۵

اسلاید 62: گزارش صورت سود و زیانمبالغ به هزار ریال

اسلاید 63: گزارش مالیعملکرد درآمدی سال ۹۵

اسلاید 64: بودجه مصوب سال ۹۵درآمد مصوب سال ۹۵هزینه مصوب سال ۹۵

اسلاید 65: عملکرد درآمدی سال ۹۵تشریح کلی درآمد های سال ۹۵ مبالغ به هزار ریال

اسلاید 66: تشریح کلی درآمد های سال ۹۵

اسلاید 67: عملکرد درآمدی مراکز درمانی شرکتمبالغ به هزار ریالمبالغ به هزار ریال

اسلاید 68: عملکرد درآمدی مراکز درمانی شرکتمبالغ به هزار ریالمبالغ به هزار ریال

اسلاید 69: عملکرد درآمدی مراکز درمانی شرکتمبالغ به میلیون ریال

اسلاید 70: درصد سهم هر مرکز نسبت به کل درآمد مراکزعملکرد درآمدی مراکز درمانی شرکت313141719

اسلاید 71: مقایسه عملکرد درآمد-هزینه مراکز در سال ۹۵ مبالغ میلیون ریال

اسلاید 72: عملکرد درآمدی مراکز درمانی شرکتدرآمد مراکز به تفکیک بیمهدرصد از کل درآمد مرکزمبلغ درآمد(میلیارد ریال)شرح37.7٪331.2بیمه شهرداری9.6٪84.5بیمه تامین اجتماعی52.7٪464.6سایر بیمه ها

اسلاید 73: گزارش مالیعملکرد هزینه ای سال ۹۵

اسلاید 74: عملکرد هزینه ایی سال ۹۵ تشریح کلیات ردیف ها هزینه ایی سال ۹۵مبلغ (هزار ریال)شرح هزینهشرح هزینه918.880.682جمع هزینهجمع هزینه824.366.219هزینه عملیاتی217.301.263هزینه حقوق دستمزد خدمات مستقیم1557.902.115سایر هزینه های خدمات مستقیم218.852.312هزینه استهلاک330.310.530هزینه های کارکنان494.514.463هزینه عمومی و اداری44.178.237هزینه حقوق دستمزد عمومی و اداری111.220.380هزینه های کارکنان237.211.282هزینه های اداری و تشکیلاتی31.443.397هزینه استهلاک4461.167سایر هزینه ها5

اسلاید 75: عملکرد هزینه ایی سال ۹۵ نمودار مقایسه ایی مجموع هزینه های شرکت

اسلاید 76: عملکرد هزینه ایی سال ۹۵ نمودار مقایسه ایی هزینه های عملیاتی و اداری

اسلاید 77: مقایسه عملکرد درآمد-هزینه مراکز در سال ۹۵ مبالغ میلیون ریال

اسلاید 78: عملکرد واحد تدارکات و پشتیبانی

اسلاید 79: باتشکر از توجه شما و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید