کسب و کار فروش و بازاریابی

۲۳ واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند

23_vagheyat_dar_berand_sazi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “۲۳ واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند”

۲۳ واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند

اسلاید 1: 23 واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند (با تاکید بر برندهای FMCG در ایران)بهنود الله وردي نيكمحقق، مولف، مدرس و مشاور بازاریابی و IMBCدکترای مدیریت کسب و کار (DBA) گرایش مدیریت استراتژیک و بازاریابیinfo@adnews.ir wwww.adnews.ir

اسلاید 2: پیش از هر چیز...Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikهیچ «قانون» و «واقعیتی» در کسـب و کـار وجـود نـدارد، همه چیز از جنس «ادراک» است.

اسلاید 3: 1رهبر برند خود باشید نه مدیر یا مالک آن!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 4: IQ + EQ + SQ = ManagementIntelligence Quantity + Emotional Quantity + Social Quantity هوش فردی + هوش عاطفی + هوش اجتماعی = مدیریتمدیریت + شهود = رهبریPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikرهبر برند خود باشید نه مدیر یا مالک آن!

اسلاید 5: مدیریت / رهبریPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 6: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikمدل های تصمیم گیریعقلایی محدود (Bounded Rationality)فرهنگی / غریزی (Cultural)

اسلاید 7: 2شما تجویز نکنید، شما توصیف کنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 8: در برابر مشاور: برای دریافت خدمات مناسب بهتر است شما شرح حال سازمانتان را توصیف کنید و تجویز راهکارها را به عهده مشاور بگذارید.در برابر مخاطب:بگذارید مخاطب خودش جایگاه سازی کند. (صفت خدایی انسان)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikشما تجویز نکنید، شما توصیف کنید!

اسلاید 9: مخاطب، خودش باید جایگاه سازی کند...Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 10: 3اگر مشکل فروش دارید، خودتان را اصلاح کنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 11: نگرش، چیزی که 100% سازمان شما را تغییر می دهد.سهل انگاری و سخت انگاری در کسب و کار هر دو مانع موفقیت می شود.توپ همیشه در زمین شماست!وقت ندارم ساعت را ببینم!وقت ندارم زنده بمانم!زمان نیاز به برنامه IMBC درست در لحظه پریدن از سکوی آتش نیست!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikاگر مشکل فروش دارید، خودتان را اصلاح کنید!

اسلاید 12: 4فرق کار تیمی را با کار گروهی بدانید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 13: برندسازی و تدوین برنامه IMBC کار یک نفر نیست، کار یک گروه هم نیست!تفاوت های کار گروهی (روش بوفالوها) و کار تیمی (روش مرغابی ها) را بشناسیم.Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikفرق کار تیمی را با کار گروهی بدانید!

اسلاید 14: 5لطفا با «خلاقیت»، شوخی نکنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 15: خلاقیت، اولین گام کارآفرینی است نه یک پدیده فانتزی و جذاب برای جلب توجه! نوآوری و کارآفرینی حداقل نتایج خلاقیت است.تفاوتهای خلاقیت و خرّاقیت را بدانید.اگر علاقه به کپی کردن دارید، خلاقیت را کپی نکنید!تفاوت الگو برداری (Benchmark) و کپی کردن ایده را بدانید.Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikلطفا با «خلاقیت»، شوخی نکنید!

اسلاید 16: چارلز ال دال (رییس اداره ثبت اختراعات – 1899):هرچه باید اختراع می شد، تا به حال اختراع شده است. اداره ثبت اختراعات باید تعطیل شود!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 17: مدیر شرکت پاپیولارماشینز (1949):از غول پیکر بودن و وزن 30 تنی کامپیوتر ENIAC نترسید. زمانی فرا می رسد که کامپیوترهای خانگی فقط 1/5 تن وزن داشته باشند!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 18: کنت اولسون مدیر شرکت تکنولوژی دیجیتال (1977):هر چه فکر می کنم هیچ دلیل منطقی به ذهنم نمی رسد که زمانی کسی دلش بخواهد در خانه خود، یک کامپیوتر داشته باشد!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 19: بیل گیتس (مالک مایکروسافت – 1981):640 کیلو بایت قطعا برای همه کاربران کافیست!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 20: 6«ایرانی ها» و «افغانی ها» خلاق ترین مردمان جهان هستند و ایــن یــک تـهـدیــد است!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 21: خلاقیت فردی / خلاقیت تیمی و تکنیکینقش خلاقیت تکنیکی (TCM) را فراموش نکنید.طوفان ذهنی (Brainstorming)شکوفه نیلوفر آبی (MY)شش کلاه تفکر (6 Hat)اسکمپر (SCAMPER)دلفی (Delphi)گلوله برفی (Snow Ball)تریز (TRIZ)و...Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 22: 7اگر می خواهید ماهی بگیرید،سر قلابتان «خامه و توت فرنگی» نگذارید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 23: فلیپ کاتلر: من خامه و توت فرنگی دوست دارم. اما ماهی ها کِرم دوست دارند. بنابراین من وقتی به ماهیگیری می روم، سر قلاب، کِرم می گذارم، نه خامه و توت فرنگی!برخی از مدیران ایرانی:میان این همه ستاره و سیاره، فقط یکی «مشتری» است!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikاگر می خواهید ماهی بگیرید،سر قلابتان خامه و توت فرنگی نگذارید!

اسلاید 24: تقسیم بندی نسل هاPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikانسانهای زنده:1) نسل جنگ جهانی دوم / انفجار جمعیت (Baby Boomers)متولدین قبل از سال 1345 / طبیعت گرا / دارای تکنوفوبیا / اهل خانواده / پایبند به سنت ها / سخت کوش / متعهد / ...2) نسل Xبین 30 تا 45 سال / تعهد کمتر / اعتقاد کمتر به سنت / انجام امور کارا / ...3) نسل Y (dot comes!)کمتر از 28 سال (متولدین دهه شصت به بعد) / ارزش در تنوع و ناپایداری / عجول / مدعی / ...4) نسل Zمتولدین بعد از سال 78 ...شکاف بین نسل ها (Generation Gap)

اسلاید 25: طبقه بندی اجتماعی مخاطبسطح A / بالاترین طبقه اجتماعی مرفه (درآمد خانواده ماهیانه بیش از 20میلیون تومان) مدیران ارشد، متخصصان و تاجرانسطح B / طبقه بالای متوسط (درآمد خانواده ماهیانه بین 5 تا 15 میلیون تومان)مدیران درجه دو، تاجران کوچک و ...)سطح C1 / طبقه متوسط (درآمد خانواده ماهیانه بین 1 تا 3 میلیون تومان)سرپرست ها، کارمندان و مدیران جزءسطح C2 / طبقه متوسط پایین (درآمد خانواده ماهیانه 700 هزار تا 1 میلیون تومان)کارگران فنی، تکنیسین ها و ...سطح D / طبقه کارگر (درآمد خانواده ماهیانه بین 200 تا 500 هزار تومان)کارگران عادی و بدون مهارتسطح E / پایین ترین طبقه جامعه (درآمد بسیار اندک)کارگران ساده و...Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 26: روانشناسی تجاری / روانشناسی نسل هاPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 27: مشتریرابطه مشتری با مصرف کنندهمشتریمصرف کنندهمصرف کنندهمشتریمصرف کنندهمشتریمصرف کننده1234Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 28: جاذبه احساسات روانشناسی تجاریPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 29: مدل های ارتباطاتمدل ارتباطات مردانه (هدف گرا) مدل ارتباطات زنانه (رابطه گرا)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 30: 8بین «دانشگاه» و «بازار» حرکت کنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 31: تفاوت علت و معلول را فراموش نکنید! مثلا برای ثروتمند شدن، بنز بخریم!تئوری ها «فی نفسه» خوب یا بد، قبول یا مردود نیستند. مهم این است که چه کسی و در چه شریطی این تئوری ها را پیاده می کند.دسته بندی مفاهیم تئوری / مفاهیم کاربردیPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikبین «دانشگاه» و «بازار» حرکت کنید!

اسلاید 32: 9«فلیپ کاتلر» را فراموش کنید،بـازارهای ایران رقابتی نیستند!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 33: انواع بازارPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikرقابت کاملPerfect Competitionانحصار کاملMonopolyانحصار چندجانبهOligopolyPrice MakerPrice Takerرقابت انحصاری (نیمه)Semi-Competition«فلیپ کاتلر» را فراموش کنید،بـازارهای ایران رقابتی نیستند!

اسلاید 34: 10«یکپارچه»، «تیز» و «متمرکز» باشید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 35: یکپارچگی را «تیز شدن» و «تمرکز» ترجمه کنید!عدم یکپارچگی یعنی واگرایی. باید به سمت همگرایی پیش بروید. همگرایی پیام را تیز می کند، پس بیشتر و سریعتر در ذهن مخاطب فرو می رود. و این یعنی داشتن جایگاه بهتر و این یعنی موفقیت برند...در واقع رویکرد از کثرت به وحدت است.اگر شما یک توپ به سمت کسی (مخاطب) پرتاب کنید احتمالا آنرا خواهد گرفت، ولی اگر 5 یا 6 توپ پرتاب کنید، احتمالا هیچکدام را نخواهد گرفت!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 36: 11هنوز آنـقدر ثروتـمند نشده اید کــه«تفکر استراتژیک» را فراموش کنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 37: مهمترین نکته در تفکر استراتژیک، رویکرد «هزینه – فرصت» است. یک راه را انتخاب کنید به قیمت از دست دادن همه راههای دیگر! تفکر هزینه فرصت، نوعی تمرکز است.فرض کنید دو خرگوش در یک دشت وجود دارند. به نظر شما کسی که هر دو را تعقیب کند موفق می شود یا کسی که در پی یکی از آنها باشد؟!مدیـری که فـقط بـه سود نـگاه مـی کند مانند تنیس بازی است که بـه جای بازی، دائـما بـه تابـلوی امـتیازات نگاه می کند!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 38: برای داشتن تمرکز (رویکرد هزینه فرصت)دقیقا کسب و کار شما چیست؟مهمترین محصول شما چیست؟ (Hero Product)مشتریان شما دقیقا چه کسانی هستند؟مهمترین ویژگی که مشتریان شما را به آن می شناسند چیست؟در ذهن مشتری چگونه تعریف شده اید؟Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 39: 12به جای «کارایی»«اثربخشی» را بیشتر کنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 40: بسیاری از مدیران برند، در مواجهه با رکود، «کارایی» ارتباطات بازاریابی خود را افزایش می دهند!بودجه تبلیغات در حکم بودجه وزارت دفاع است! (ال ریس)آمپولهای تقویتی چقدر؟علت نخست: عادت به جای خلاقیتعلت دوم: عدم وجود IMBC (در سازمان و در ذهن مدیران)عدم وجود استراتژی در سازمانعدم وجود تفکر استراتژیک در ذهن مدیران... و شیوع وحشتناک نارسیسیسم تجاری (Business Narcissism)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 41: بزرگترین تبلیغ کنندگانPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 42: ... و همچنان رشد چشمگیر تبلیغاتPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 43: 13در گروه سوم باقی بمانید!چون «بی سواد» نبودن مهم است!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 44: اکثر (قریب به اتفاق) برندهای ایرانی به دو دسته کلی تقسیم شده اند:زخم خوردگانخودشیفتگان (Narcissists)آنها می گویند: «مگر می شود چیزی در بازاریابی یا برندینگ وجود داشته باشد که ما از آن بی اطلاع باشیم؟ چطور چنین چیزی ممکن است...؟!»تفکر سیستمی و تله FWMUSهر دو گروه «نمی خواهند» پس «نمی توانند»... وغیره!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 45: تعریف جدید «بی سواد»: افراد مطمئن، افراد دُگمافرادی که با اطمینان و قطعیت بیشتری روی موضوعات صحبت می کنند، اطلاعات کمتری روی آن موضوع دارند.درواقع میزان اطمینان افراد با سطح اطلاعات آنها رابطه معکوس دارد. افراد با پایه علمی هرگز با اطمینان صحبت نمی کنند.Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 46: 14چیزی به نام «کمپین تبلیغاتی» وجود ندارد!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 47: آسیب شناسی تبلیغات در ایران انتظارات ما از تبلیغاتنقش عوامل و اسناد بالادستیذهنیتهای و تعاریف مختلف از تبلیغاتترکیب علوم با ابزارهاتفاوتهای مشاور با مشاورنما و رسانه دارتفاوتهای تبلیغات در داخل و خارج ایرانبیماریهای تبلیغات در ایرانسهل انگاری / سخت انگاری تبلیغات (هر دو موجب تبلیغات کور می شود)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 48: عناصر بازاریابی نوین از دیدگاه روانشناختی (5P)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi NikIMBC

اسلاید 49: سیر تکامل IMBCPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 50: ابزارهای کلی IMBC (ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik1) تبلیغات (Advertising)2) پیشبرد فروش (Sales Promotion)3) روابط عمومی (Public Relations)4) رویدادها (Events)5) حامی گری (Sponsorship)6) خدمات مشتری (Customer Services)7) بازاریابی مستقیم (Direct Marketing)8) فروش شخصی (Personal Selling)9) ابزارهای مجازی (Virtual Tools)10) ابزارهای نوین (New Tools)

اسلاید 51: مقایسه عناصر آمیزه IMCPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 52: چهار سطح برنامه جامع در بازاریابیPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 53: 15گاهی «بمیر» قبل از اینکه بمیری!نهج البلاغهPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 54: Cannibalizationگاهی باید خودکشی (خودخوری) کنیم پیش از آنکه توسط بازار، خورده شویم.TTM یکی از مهمترین عوامل شهودی است.مراقب تله «ویترین» هم باشید!استراتژی Fighter Brand و Shelf Space به چه قیمتی؟Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 55: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikدو مشکل اصلی در تصمیم گیری

اسلاید 56: 16داشتن ایزو، CRM و... شاهکار نیست، وظیفه شماست!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 57: فرایند توسعه بازاریابیPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik تولید گراییفروش گراییمشتری گراییعصر جدیدفقط کاراییاندکی رقابتتقویت نگاه برونگرامسئولیت اجتماعیتقاضای زیاد و عرضه کمنگاه کمی برونگراپذیرش مفهوم بازاریابی به عنوان واحد مستقلحافظ محیط زیستتولید انبوهظهور تبلیغاتکیفیت گراییهمه موارد قبل شرط لازم هست ولی کافی نیستنگاه درونگراظهور ترفیعاتارتباط با مشتری CRM

اسلاید 58: 17تحقیقات بازاریابی / تحقیقات بازار شرط لازم است نه کافی!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 59: تحقیقات بازاریابیتحقیق در زمینه 4Pمحصول (Product)قیمت (Price)کانال توزیع (Place)ابزارهای پیشبردی (Promotion)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikتحقیقات بازارتحقیق در زمینه 5Cسازمان (Corporate)رقیب (Competitor)همکاران (Counterpart)مشتریان (Customer)شرایط محیطی (Context)محیط خردمحیط کلان (PESTEL)

اسلاید 60: 18گاهی روشهای ارزان تر مفیدترند به جای پرداخت خسارت، تعظیم کنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 61: گاهی روشهای ارزان تر مفیدترند به جای پرداخت خسارت، تعظیم کنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 62: دو اصل مهم موفقیت«جذابیت» مهم تر از «زیبایی» است و «تمایز» مهم تر از «جذابیت».«اول بودن» از «بهتر بودن» مهم تر است.(هیچ کس نفرات دوم را به خاطر نمی آورد)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 63: تعریف «مفهوم جذاب» بیشترین جذابیت ها برای همه مردمبیشترین مفاهیم جذابردیفCommunications1Money2Celebrity3Sex4Discover Unknown5Social / Personal Values6Happiness / Fun7Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 64: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 65: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 66: 19«تفکر استراتژیک»، «خلاقیت تکنیکی» و «رویکرد روانشناختی» بـه بـــازار و بـرنـدیعنی موفقیت!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 67: اهمیت برندچگونه یک فرد موفق می شود؟چگونه یک سازمان موفق می شود؟چگونه یک کشور موفق می شود؟پاسخ همه اینها فقط یک عبارت است:با داشتن برندآل رایسPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 68: سهم هر قاره از 100 برند برتر دنیاPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikنام کشورهاتعداد کشورسهم هر قارهقارهآمریکا (50%)، کانادا (2%)، مکزیک (1%)3 کشور53% آمریکاآلمان (10%)، فرانسه (8%)، سوییس (5%)، انگلستان (5%)، هلند (3%)، ایتالیا (3%)، سوئد (2%)، اسپانیا (2%)، فنلاند (1%)،9 کشور39% اروپاژاپن (6%)، کره جنوبی(2%)2 کشور8% آسیا--0%آفریقا--0%اقیانوسیه

اسلاید 69: اهمیت برند: ارزش ویژه 6 کشور برترPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikارزش ویژه برندها (میلیارد دلار)کشور870آمریکا98آلمان97ژاپن73فرانسه42سوییس35فنلاند

اسلاید 70: دو رکن اصلی برندPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 71: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikارتباطاتعملکرددو بال اصلی برند

اسلاید 72: اهمیت ارتباطات (نامشهودها)%70 – 80%IntangiblesPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 73: 20برند، «نام تجاری» نیست!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 74: برند، نام تجاری نیست!پس Branding هم فرایند نام گذاری بر روی محصول نیست!برند چه چیزهایی نیست؟!برند، لوگو و آرم شرکت یا محصول نیست.برند، اسم، علامت، سمبل، کاراکتر و... نیست.برند، علامتها و نشانه های حک شده بر روی محصول نیست.برند اصلا دیدنی نیست!برند کاملا از جنس ادراک، قول، قرارداد، تصویر ذهنی، تعهد و ... است نه لوگو، تصویر، رنگ و ...امروزه دارایی های نامحسوس، ما را به سودآوری می رساند. برند همان سودآوری است (Making Business = Making Brand)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 75: تعریف Brandingفرایند تسخیر و تغییر قلب ها و ایجاد جایگاه در ذهن بشریت!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 76: 21بهترین کلاهی که می توانید بر سر مشتری بگذارید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 77: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi NikChaplinHitlerمنفور محبوب

اسلاید 78: آن کلاه چیست؟ «خطای هاله»در واقع آنچه موجب ایجاد جذابیت و موفقیت در بسیاری از کسب و کارها شده است، «خطای هاله» است.وقتی انسان به خاطر فعالیت بخش راست مغز خود (بطور حسی / شهودی) مجذوب یک موضوع می شود، به سختی می توان با منطق یا عوامل مشهود دیگر آنرا تغییر داد. زیرا بطور ناخودآگاه، همیشه در مواجهه با آن موضوع با قسمت راست مغز خود درگیر می شود.Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 79: 22... و مهمترین نکته در Branding را فراموش نکنید:کیفیت در محصول نیست؛در ذهـن مخــاطـب است!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 80: اهمیت برند و جایگاه سازیدر یک نظرسنجی بین 1700 نفر:نوشابه شماره 1نوشابه شماره 2نوشابه شماره 3Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 81: اهمیت برند و جایگاه سازینوشابه شماره 1نوشابه شماره 2نوشابه شماره 363 درصد24 درصد13 درصدPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 82: اهمیت برند و جایگاه سازینوشابه شماره 1نوشابه شماره 2نوشابه شماره 363 درصد24 درصد13 درصدمتفرقهPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 83: اهمیت برند و جایگاه سازی نکاتی در مورد برند معظم کوکاکولاPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikکوکاکولا بدترین، مضرترین و بدمزه ترین نوع نوشیدنی (گازدار) در دنیاست!

اسلاید 84: Best Global Brands (2010 Rankings)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 85: اهمیت برند و جایگاه سازیPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi NikNo Brand73%18%9%

اسلاید 86: اهمیت تبلیغات و جایگاه سازیبسیاري از آبجوها از نظر رنگ و مزه تقریبا یکسان هستند. حتی بعد از نوشیدن دو لیوان، حرفه اي ها هم نمی توانند فرق میان آن دو را تشخیص دهند. این بدان معنی است که مصرف کننده در واقع در حال نوشیدن «تبلیغات» است نه آبجو!لوک سولیوانPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 87: 23ما در ایران «برند» نداریم!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران

اسلاید 88: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 89: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 90: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 91: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 92: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik

اسلاید 93: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikیافتن آب به عشق است نه بـه سعی، اما پس از سعی!با سپاس از توجه شما

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید