کسب و کار فروش و بازاریابی

مدل کسب و کار VISOR – VISOR Business Model Framework

166-VISOR-Business-Model-Framework

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدل کسب و کار VISOR – VISOR Business Model Framework”

مدل کسب و کار VISOR – VISOR Business Model Framework

اسلاید 1: مدل کسب و کار VISORVISOR Business Model FrameworkMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانمدل کسب و کار VISORنوعمدلمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / اجراموضوعمالی و سرمایه گذاری / بازاریابی، فروش و تبلیغات / استراتژیسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: اين مدل را امرال ساوي ارائـه كـرده و مبتنـي بـر مشـتري مـداري اسـت كـه بـراي يكپارچه سازي رويكردهاي مختلف توسعة مدل كسب وكار با توجـه بـه تجـارب كـاربر و عوامـل اينترفيس تلاش ميكند. عناصر آن شامل زنجيرة ارزش، رابط، بسترهاي نـرم افـزاري خـدمات، مدل درآمد و مدل سازماندهي اسـت. روش پاسـخگـويي شـركت بـه نيازهـاي پنهـان و آشـكار مشتريان را به منظور ارائة بالاترين ارزش به آنها، با روشي سودآور و مسـتمر كـه ارزش را بهينـه ميكند، تعيين مي نماید. موفقترين مدل كسب وكار، مدلي است كه با هماهنگ كردن عناصر الگـو بيشترين ارزش ممكن را براي برآورده كردن نيازهاي كاربران تا بالاترين حد ممكن فراهم كرده و هزينه هاي واقعي محسوس و نامحسوس ارائة اين خدمات را تا حد امكان كاهش ميدهـد. البتـه اين كاهش هزينه از طريق تركيب بهينة تجربه اينترفيس، پلتفرم خدمات و مدل سـازماندهـي امكانپذير ميشود. چارچوب VISOR مدل کسب و کار پنج متغیر که شرکت ها باید برای ارزیابی دوام پذیری هر پروژه را تعریف می کند : گزاره ارزش - مدل باید تعریف شود که چرا مشتری خاص برای محصولات خاص یا خدمات خاص یک شرکت حاظر به پرداخت هزینه بیشتر است . رابط کاربری - تحویل موفقیت آمیز یک محصول یا خدمات به شدت بر روی کاربر رابط از نظر سهولت استفاده، سادگی، راحتی، و انرژی مثبت پیش بینی وابسته است . رابط کاربری باید یک Wow تجربه کند. سیستم عامل سرویس - چه پلت فرمی در آن خدمات باید ارائه می شود؟ پلت فرم باید برای شکل، و حمایت از فرآیندهای کسب و کار و روابط مورد نیاز برای ارائه محصولات و خدمات، و همچنین بهبود گزاره ارزش مناسب باشد. سازماندهی مدل - چگونگی شرکت یا مجموعه ای از شرکای فرآیندهای کسب و کار خود را سازماندهی، زنجیره ارزش، و روابط شریک به طور موثر و کارآمد ارائه محصولات و خدمات را بیان میکند . اشتراک گذاری درآمد / هزینه - در یک مدل کسب و کار خوب، ترکیبی از گزاره ارزش، راهی که ارائه تحویل داده می شوند به طوری که درآمد بیش از هزینه ها و جذاب برای تمام همکاران می باشد .

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدل کسب و کارIDEA IDEAمزایا- توجه به مشتری مداری - توجه به ابعاد و عناصر طراحی مدل - توانایی یکپارچه سازی رویکردهای مختلف توسعه مدل کسب و کار- توجه به تجارب کاربر و فاکتورهای اینترفیسمعایب- عدم توجه جامع به فازهای طراحی مدل کسب و کارمدلVISOR برای یکپارچه سازی روش های توسعه مختلف در کسب و کار و صحبت نکردن راجع به تجربه و کاربر و عوامل رابط تلاش دارد , در حالی که در بسیاری از کسب و کار ها این صحبت ها به رسمیت شناخته شده اند , علاوه بر این در پلت فرم خدمات مدل VISOR مواردی در مورد ارائه بهتر خدمات الکترونیکی و دیجیتالی یا ارائه خدمات درمانی از راه دور وجود دارد .کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان